Gå til innhold

Er det vanlig med utdeling av gratis cd-keys i pc-sjapper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge spillet er singelplayer så er vel det ikke noe særligt problem med å bruke cd-keyen, men man har somregel andre måter å skafe cd-keys til

sånne spill. Ja jeg fant en butikk hvor de hadde cd-key-ene i esken(free record shop Kvadrat,Sandes. Dette gjalt alle spillene. Jeg tok ikke cd-keyen forde jeg faktisk kunne tenke meg å kjøpe spillet,Ut2k3 på nettet er konge og jeg kjøper det ikke på free record shop på kvadrat.

Lenke til kommentar
Utrolig. på et forum der man blir banna for å skrive om wares osv. så kan sånne 14tisser legg ut om at de stjeler key'sfra butikkene, å fortelle hvordan også, uten å bli kicka til helvete ut.  Helt utolig!  :woot:

 

Vedkommende oppfordret ikke direkte til å stjele dette. Han gikk faktisk så langt som å spørre hva folk mente om dette. Jeg synes dette er en sunn tråd som tar opp et godt spørsmål.

 

Men hold dere innenfor rimelighetens (og retningslinjenes) grenser.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle prøve å unngå å skrive i denne tråden, for det er jo tydelig at hjernene til megavolt, Csfrik og ikke minst A_berg går på Svakstrøm. Men jeg klarte ikke å stoppe kløen i fingrene

 

megavolt: Hvordan i alle dager kan du dra inn krigslidelser og andre styggedommer inn i denne diskusjonen, klart det er verre enn en ussel cd-key. Men det rettferdiggjør ikke hva A_berg har gjort. Fordi om det er krig i verden, skal vi da ikke bry oss om mindre lovbrudd? "megavolt" du liksom, svakstrøm spør du meg

 

Csfrik: Du må ha en utrolig simpel levekrets. Skryte på seg å ha stjålet 150 cd-keyer over lengre tid er absolutt ingen penis-forlenger i dette forumet. Gå å gjør det fjortisser vanligvis gjør (gud vet hva det kan være)

 

A_berg: Skjerpe seg da, som sagt tidligere her i tråden, så deler ikke en butikk ut cd-keyer som om de var matkuponger fra frelsesarmeen. Det er ikke noe først-til-mølla mentalitet fra butikken sin side dette. Og oppå det hele prøve å lirke det unna, ved å kalle oss alle lettlurte? Nei nå ser du hvor lettlurte vi egentlig er. Hadde jeg funnet ut at CD-keyen på et spill jeg netopp hadde kjøpt i en eller annen butikk hadde vært bannet, så vet jeg iallefall hvilken entitet som innehar den.

 

Takk for meg (jeg blåste meg litt unødvendig opp her nå, men det er vanskelig å holde en saklig tone ovenfor sånn dumhet)

Lenke til kommentar

hallo!

 

jeg er ny her på forumet, og leste med enorm interesse denne posten... det ga kanskje ikke noe glimrende førsteintrykk av pc-gamere...

 

A_berg gikk litt langt.. men jeg tviler på at andre kjøper en eske med cd-key inni, den kan være litt f**a..

 

men å drepe/skyte/henge ++++ en person for en cd-key er vel kanskje å gå litt langt?

 

men en ting er sikkert: pc-gamers er

 

veldig samfunnsinteriserte!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...