Gå til innhold

DB: Fem batterityver du kanskje ikke visste om


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil også være stor forskjell på kva dei forskjellige brukerane har mest bruk for.

 

Å sette opp telefonen slik at wifi og mobildata er avslått når skjermen er av vil sjølvsagt spare mykje straum, men mange vil også miste viktig funksjonalitet dersom dette er aktivert utan at dei er klar over det.

 

Så det viktigaste er at brukaren sjølv kan gå inn i instillingane og velge det som ein sjølv synest er viktig.

Lenke til kommentar

Jeg har flere ganger forsøkt forskjellige apper som kan spare strøm. De fleste forstyrrer min bruk av mobilen såpass mye at jeg heller dropper dem. Flere hadde motsatt effekt og førte til enda mindre batteritid, til tross for at de oppga det motsatte. JuiceDefender Ultimate kunne fortelle meg at den fordoblet batteri. Dette stemte ikke med virkeligheten, som var langt dårligere batteritid.

 

Dette vil selvsagt være forskjellig fra bruker til bruker, men for min del foretrekker jeg at mobilen er klar når jeg skal bruke den. Om jeg skal vente på at den kobler seg opp på nett hver gang jeg skal ta den i bruk forsvinner mye av gleden med å eie en smartmobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...