Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"Ny" gammel familiebil til rundt 45000,-


Anbefalte innlegg

Er ute etter ny bil og trenger litt tips om hva som er bra og dårlig. Må ha 7-seter minst og dieselmotor. Jeg tåler ikke varme, så ac er et must. Hjuldrift kommer på det samme. Er åpen for alle merker utenom Sharan ol.. Siden jeg ikke har mere enn ca. 45000,- så sier det seg selv at den ikke må sluke så alt for mye suppe.

 

Hvis dere vet om svakheter ved enkelte modeller så si i fra, så jeg får tatt det i betraktning

Endret av Fjernsyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49005348&searchclickthrough=true

muligens litt stor motor om du er opptatt av økonomi da men?

 

En ihjelrustet W210 oppe i Finnmark med nesten 300.000 kilometer på telleren? Virkelig...?

 

Edit: MED heftelser! Tror ikke du finner noe dårligere!

 

Er ikke mye bedre å finne når trådstarter absolutt ikke skal ha ordentlig bil :p

men må innrømme at jeg ikke akkurat sjekka så mye på den annonsen x)

Lenke til kommentar

Vag liker jeg bare ikke. Mn det med automat kan jeg egentlig droppe. Årker ikke tanken på hva det vil koste hvis noe ryker. Har tenkt litt på bruken og oppdaget her om dagen at jeg manglet et sete. Ser ut for at vi blir flere, så da må jeg ha flere seter også. Nå er jeg egentlig åpen for alle merker. For all del ikke tenk på sharan, alahambra eller galaxy. En kjenning har bare hatt problemer siden dag en på sharanen sin.

 

Trenger en 7-8 seter med dieselmotor. Helst med en snedig seteløsning så jeg kan frakte mye ting eller folk. Oppdaterer førstepost..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...