Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

 

Det jeg kanskje finner mest interessant her er hvor mye krefter du legger i å omgå din definisjon av eiendom.

 

Det eg finner mest interressant er hvordan du rett ut sammenligner dyr og svarte mennesker. Du bør fremlegge en beklagelse for ditt rasistiske utsagn.

 

hvor mye energi du legger i å omgå problemstillingen er notert.

Et godt nok svar i seg selv.

 

Så fint at du innrømmer at du tok feil når du sammenlignet svarte mennesker og dyr. Jeg setter stor pris på ærligheten.

 

Du leser dåligere enn sønnen min som kun kan gjenkjenne forbokstaven i navnet sitt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ja. Det var åpenbart for alle ærlige leser hele tiden.

Det var også åpenbart for alle ærlige lesere at hverken meg eller skatteflyktning sa at slavehold var moralsk riktig.

 

Det sa jeg da heller ikke. Det dere sa var at man kan gjøre som man vil med sin eiendom. Så jeg spør hva det da gjør med det som var ansett som eiendom tidligere. Tydeligvis er det noe som har fått denne typen eiendom ut av klassifiseringen "eiendom". Men har dere funnet det ultimate, er det så? Eller?

 

Det du lurer på er altså hva som kan være eiendom, og du er usikker på om svarte mennesker og kyr går i samme kategori. Dette blir rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det jeg kanskje finner mest interessant her er hvor mye krefter du legger i å omgå din definisjon av eiendom.

 

Det eg finner mest interressant er hvordan du rett ut sammenligner dyr og svarte mennesker. Du bør fremlegge en beklagelse for ditt rasistiske utsagn.

 

hvor mye energi du legger i å omgå problemstillingen er notert.

Et godt nok svar i seg selv.

 

Så fint at du innrømmer at du tok feil når du sammenlignet svarte mennesker og dyr. Jeg setter stor pris på ærligheten.

 

Du leser dåligere enn sønnen min som kun kan gjenkjenne forbokstaven i navnet sitt.

Det sies at eplet ikke faller langt fra stammen.

Endret av Thitorkin2
Lenke til kommentar

 

Sannheten er at liberalister anser dyr som eiendom på linje med en iPod, ikke sant?

 

Hva liberlister anser som dyr bryr meg midt i stjernen. Personlig ser jeg forskjell på ett dyr og en iPod.

 

Ok. Men uansett hva brunøyet ditt føler for akkurat så nå var det sa:

"Det er forferdelig uliberalistisk at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin."

Lenke til kommentar

 

 

Sannheten er at liberalister anser dyr som eiendom på linje med en iPod, ikke sant?

 

Hva liberlister anser som dyr bryr meg midt i stjernen. Personlig ser jeg forskjell på ett dyr og en iPod.

 

Ok. Men uansett hva brunøyet ditt føler for akkurat så nå var det sa:

"Det er forferdelig uliberalistisk at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin."

 

Det er helt rett at det er forferdelig at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin. Ønsker du å fengsle personer for å gjøre det de vil med eiendommen sin?

Lenke til kommentar

 

Det er helt rett at det er forferdelig at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin. Ønsker du å fengsle personer for å gjøre det de vil med eiendommen sin?

Langt ifra. [...]

 

Oi, oi, oi! Dette er en rimelig drøy uttalelse fra en så konservativ person som deg.

 

Du går herved med på at all narkotika skal legaliseres.

Du går herved med på at man skal kunne bygge høyhus overalt.

Du går herved med på at enhver foss i vårt ganske land skal bli ett kraftverk.

Du går herved med på at folk skal beholde sine egne penger. 

Du går herved med på at jeg skal kunne bygge atomkraftverk i hagen min.

Lenke til kommentar

 

 

Det er helt rett at det er forferdelig at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin. Ønsker du å fengsle personer for å gjøre det de vil med eiendommen sin?

Langt ifra. [...]

 

 

Oi, oi, oi! Dette er en rimelig drøy uttalelse fra en så konservativ person som deg.

 

Du går herved med på at all narkotika skal legaliseres.

Du går herved med på at man skal kunne bygge høyhus overalt.

Du går herved med på at enhver foss i vårt ganske land skal bli ett kraftverk.

Du går herved med på at folk skal beholde sine egne penger. 

Du går herved med på at jeg skal kunne bygge atomkraftverk i hagen min.

 

Jeg aner ikke hva du drikker, røyker eller spiser, men det virker til å fungere bra! Count me in!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er helt rett at det er forferdelig at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin. Ønsker du å fengsle personer for å gjøre det de vil med eiendommen sin?

Langt ifra. [...]

 

 

Oi, oi, oi! Dette er en rimelig drøy uttalelse fra en så konservativ person som deg.

 

Du går herved med på at all narkotika skal legaliseres.

Du går herved med på at man skal kunne bygge høyhus overalt.

Du går herved med på at enhver foss i vårt ganske land skal bli ett kraftverk.

Du går herved med på at folk skal beholde sine egne penger. 

Du går herved med på at jeg skal kunne bygge atomkraftverk i hagen min.

 

Jeg aner ikke hva du drikker, røyker eller spiser, men det virker til å fungere bra! Count me in!

 

Eg visste du var en narkoman festløve, send PM.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg aner ikke hva du drikker, røyker eller spiser, men det virker til å fungere bra! Count me in!

Eg visste du var en narkoman festløve, send PM.

 

Hehe :)

Men seriøst - jeg skjønte ikke hvor du tok noe av det der fra. jeg være for de tingene? Jeg skjønte ikke hvor du ville med posten.

 

 

Det forutsetter at du eier din egen kropp og at eiendom blir til ved ditt arbeid. Om du eier din egen kropp og kan gjøre som du vil med den og ditt arbeid så kan du 1) Bruke narkotika på kroppen din 2) Er åpenbar, du kan bygge det du vil på eiendommen din 3) Du kan bygge kraftverk på fossen du eier 4) Du kan bruke pengene dine (resultatet av ditt arbeid, dermed din eiendom) på det du vil 5) Igjen, åpenbar, du kan bygge atomkraftverk på eiendomen din.

 

 

Resten av oss skjønner nok at vi skal holde oss unna tråden en stund, til en av dere går lei...

 

Geir :)

 

Det er fritt fram for å ta del i den fargerike diskusjonen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...