Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, vi syns ikke det burde være lov å sette en man i fengsel fordi han har hatt psykiske vansker og ikke klart å ta vare på eiendommen sin.

Nei det syns vi ikke. Det er forferdelig uliberalistisk at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin.

Svarte mennesker var eiendom en gang i tiden også. Lese deres kommentarer med det i bakhodet setter det i perspektiv.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, vi syns ikke det burde være lov å sette en man i fengsel fordi han har hatt psykiske vansker og ikke klart å ta vare på eiendommen sin.

Nei det syns vi ikke. Det er forferdelig uliberalistisk at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin.

Svarte mennesker var eiendom en gang i tiden også. Lese deres kommentarer med det i bakhodet setter det i perspektiv.

 

Det er du som sammenligner svarte mennesker og kyr, ikke vi.

Lenke til kommentar

 

 

Nei, vi syns ikke det burde være lov å sette en man i fengsel fordi han har hatt psykiske vansker og ikke klart å ta vare på eiendommen sin.

Nei det syns vi ikke. Det er forferdelig uliberalistisk at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin.

Svarte mennesker var eiendom en gang i tiden også. Lese deres kommentarer med det i bakhodet setter det i perspektiv.

 

 

Det er du som sammenligner svarte mennesker og kyr, ikke vi.

 

Da mistet du poenget. Jeg sammenligner eiendom med eiendom.

 

EDIT: Og för du henger deg opp i det - jeg sammenligner hva som kalles eiendom med hva som kalles eiendom.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, vi syns ikke det burde være lov å sette en man i fengsel fordi han har hatt psykiske vansker og ikke klart å ta vare på eiendommen sin.

Nei det syns vi ikke. Det er forferdelig uliberalistisk at en mann må i fengsel for å gjøre det vedkommende vil med eiendommen sin.

Svarte mennesker var eiendom en gang i tiden også. Lese deres kommentarer med det i bakhodet setter det i perspektiv.

 

 

Det er du som sammenligner svarte mennesker og kyr, ikke vi.

 

Da mistet du poenget. Jeg sammenligner eiendom med eiendom.

 

EDIT: Og för du henger deg opp i det - jeg sammenligner hva som kalles eiendom med hva som kalles eiendom.

 

Du ser ikke forskjell på mennesker og dyr og verdsetter disse like mye? Eier du moral? Hvilket forkastelig menneskesyn du har.

Lenke til kommentar

 

Da mistet du poenget. Jeg sammenligner eiendom med eiendom.

 

EDIT: Og för du henger deg opp i det - jeg sammenligner hva som kalles eiendom med hva som kalles eiendom.

Du ser ikke forskjell på mennesker og dyr og verdsetter disse like mye? Eier du moral? Hvilket forkastelig menneskesyn du har.

 

Awrightythen. Ser du ikke forskjell på din nye iPod og katten din? Hva slags moral er det du har?
Lenke til kommentar

 

 

Da mistet du poenget. Jeg sammenligner eiendom med eiendom.

 

EDIT: Og för du henger deg opp i det - jeg sammenligner hva som kalles eiendom med hva som kalles eiendom.

Du ser ikke forskjell på mennesker og dyr og verdsetter disse like mye? Eier du moral? Hvilket forkastelig menneskesyn du har.

 

Awrightythen. Ser du ikke forskjell på din nye iPod og katten din? Hva slags moral er det du har?

 

Jeg ser forskjell på en iPod og en katt. Hvorfor ser ikke du da forskjellen på mennesker og kyr?

Lenke til kommentar

 

Jeg ser forskjell på en iPod og en katt. Hvorfor ser ikke du da forskjellen på mennesker og kyr?

Gjør du? Er det bare juridisk hvor du anser de som det samme da?

 

Vi kan komme tilbake til den problemstillingen når du har forklart hvordan svarte mennesker og kyr er det samme.

Hvorfor ser ikke du da forskjellen på mennesker og kyr?
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser forskjell på en iPod og en katt. Hvorfor ser ikke du da forskjellen på mennesker og kyr?

Gjør du? Er det bare juridisk hvor du anser de som det samme da?

 

 

Vi kan komme tilbake til den problemstillingen når du har forklart hvordan svarte mennesker og kyr er det samme.

Hvorfor ser ikke du da forskjellen på mennesker og kyr?

 

For all del. Finn gjerne hvor jeg sier jeg mener svarte og kyr er det samme. Derimot kan jeg finne et utsagn fra deg som sier at dyr er eiendom. Som en iPod.
Lenke til kommentar
For all del. Finn gjerne hvor jeg sier jeg mener svarte og kyr er det samme. Derimot kan jeg finne et utsagn fra deg som sier at dyr er eiendom. Som en iPod.

Gjerne.

 

Svarte mennesker var eiendom en gang i tiden også. [...]

 

Er du uenig i at kyr er eiendom?

Endret av Thitorkin2
Lenke til kommentar

 

Det jeg kanskje finner mest interessant her er hvor mye krefter du legger i å omgå din definisjon av eiendom.

 

Det eg finner mest interressant er hvordan du rett ut sammenligner dyr og svarte mennesker. Du bør fremlegge en beklagelse for ditt rasistiske utsagn.

 

hvor mye energi du legger i å omgå problemstillingen er notert.

Et godt nok svar i seg selv.

Lenke til kommentar

Eller... Er du uenig i at svarte mennesker var ansett som eiendom for mange år siden og dermed falt inn under de lover som gjalt for eiendom? Mye slik liberalister vil at skal gjelde for dyr?

 

Jeg mener ikke at svarte mennesker burde være ansett som eiendom hverken i dag eller for mange år siden. Hvorfor sammenligner du igjen svarte mennesker og dyr?

Lenke til kommentar

 

Ja. Det var åpenbart for alle ærlige leser hele tiden.

Det var også åpenbart for alle ærlige lesere at hverken meg eller skatteflyktning sa at slavehold var moralsk riktig.

 

Det sa jeg da heller ikke. Det dere sa var at man kan gjøre som man vil med sin eiendom. Så jeg spør hva det da gjør med det som var ansett som eiendom tidligere. Tydeligvis er det noe som har fått denne typen eiendom ut av klassifiseringen "eiendom". Men har dere funnet det ultimate, er det så? Eller?
Lenke til kommentar

 

 

Det jeg kanskje finner mest interessant her er hvor mye krefter du legger i å omgå din definisjon av eiendom.

 

Det eg finner mest interressant er hvordan du rett ut sammenligner dyr og svarte mennesker. Du bør fremlegge en beklagelse for ditt rasistiske utsagn.

 

hvor mye energi du legger i å omgå problemstillingen er notert.

Et godt nok svar i seg selv.

 

Så fint at du innrømmer at du tok feil når du sammenlignet svarte mennesker og dyr. Jeg setter stor pris på ærligheten.

Lenke til kommentar

 

Eller... Er du uenig i at svarte mennesker var ansett som eiendom for mange år siden og dermed falt inn under de lover som gjalt for eiendom? Mye slik liberalister vil at skal gjelde for dyr?

 

Jeg mener ikke at svarte mennesker burde være ansett som eiendom hverken i dag eller for mange år siden. Hvorfor sammenligner du igjen svarte mennesker og dyr?

 

Fordi gitt den definisjonen kunne man bruke svarte som man bruker en iPod. Av en eller annen grunn har definisjonen blitt endret. Kanskje den burde endres noe mer? Hvis ikke, fortell meg hvorfor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...