Gå til innhold

Mario Kart 8 diskusjonstråd, let's race!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvilke butikker er det som pleier å sende ut tidlig igjen? Husker at mange fikk DK:TP mange dager før release

 

Kjøp nå! Forhåndsbestill Mario Kart 8 i vår nettbutikk og få eksklusiv nøkkelring med Mario Kart motiv! Lave priser og garantert levering til releasedagen!

http://gamezone.no/Avdelinger/FORHÅNDSBESTILL-SPILL/MARIO-KART-8/?utm_source=gamezone&utm_medium=edm&utm_campaign=mariokart8_targetedm_090514

Haha, man finner jo spillet til 448 kr uten den nøkkelring driten. Gamezone ass, luringer

Lenke til kommentar

 

 

Hvilke butikker er det som pleier å sende ut tidlig igjen? Husker at mange fikk DK:TP mange dager før release

Kjøp nå! Forhåndsbestill Mario Kart 8 i vår nettbutikk og få eksklusiv nøkkelring med Mario Kart motiv! Lave priser og garantert levering til releasedagen!

http://gamezone.no/Avdelinger/FORHÅNDSBESTILL-SPILL/MARIO-KART-8/?utm_source=gamezone&utm_medium=edm&utm_campaign=mariokart8_targetedm_090514

Haha, man finner jo spillet til 448 kr uten den nøkkelring driten. Gamezone ass, luringer

 

Nå spurte du hvilke butikker som sender ut tidlig så jeg ga deg bare et forslag, gamezone garanterer deg levering til releasdagen, jeg får dessverre ikke gjort noe med at de sender den "dritten" med spillet.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvilke butikker er det som pleier å sende ut tidlig igjen? Husker at mange fikk DK:TP mange dager før release

Kjøp nå! Forhåndsbestill Mario Kart 8 i vår nettbutikk og få eksklusiv nøkkelring med Mario Kart motiv! Lave priser og garantert levering til releasedagen!

http://gamezone.no/Avdelinger/FORHÅNDSBESTILL-SPILL/MARIO-KART-8/?utm_source=gamezone&utm_medium=edm&utm_campaign=mariokart8_targetedm_090514

Haha, man finner jo spillet til 448 kr uten den nøkkelring driten. Gamezone ass, luringer

 

Nå spurte du hvilke butikker som sender ut tidlig så jeg ga deg bare et forslag, gamezone garanterer deg levering til releasdagen, jeg får dessverre ikke gjort noe med at de sender den "dritten" med spillet.

 

 

Ja, fullt klar over det, haha. Sier bare at de har to versjoner. En til 448 kr uten den nøkkelring greia. Så folk ikke bestiller, og betaler mer om de kun skal ha spillet

Lenke til kommentar

For de som har levd noen år her på jorda. ler..


I think Mario Kart 8 is just about the most mature game I’ve played this year. I know readers won’t like this article. They’ll disagree. For some reason it seems to have become cool to hate Nintendo. I’m alone in my adoration and it is mostly because I write from a father’s perspective. I’m sure my premise will seem absurd to most readers.


How could I call the game maker that makes ‘kiddie’ games mature? I’ll explain.



  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på om man kan spille med 4X pro controller? altså, noen av spillene jeg har spilt har krevd at man bruker den store klumpen av en gamepad.

 

Og har noen spilt Mario kart med Wii Wheel og vanlig kontroller, hva foretrekker dere ? skulle kanskje tro man ble litt lei av hjulet etter en viss tid. =)

Lenke til kommentar

Mario Kart 8 is the best looking Nintendo game I've ever seen. In fact it's one of the best looking game I've ever seen on a home console, and I've played my fair share of Xbox One and PS4.


Somehow the boys at Nintendo managed to bring out every last drop of graphical prowess the Wii U had to offer. And it looks amazing.



Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...