Gå til innhold

Mario Kart 8 diskusjonstråd, let's race!


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg kommer til å teste ut å koble konsollen nærmere modemet i kabelvirvaret her for å se om det er de seriekoblede routerne som krøller det til, og om nødvendig får jeg sikkert lånt en Wii adapter for kablet tilkobling et sted så jeg får sjekket direkte i modemet.

 

 

Fikk du ordnet modem-problemet? Jeg sliter med antageligvis det samme problemet som deg. Har Nextgentel og får opp error code dersom jeg forsøker å gå inn på global eller regional race. Merkelig nok kan jeg helt fint bli med på turneringer.

 

Forøvrig har jeg ved et par anledninger kommer igjennom på vanlig race. Dette fungerer imidlertid sjeldent. Ellers er det null problem å oppdatere WII U-en og laste ned DLC.

 

Dette dreier seg mest sannsynlig om NAT typen på modemet ditt. Det er en port som ofte er stengt i modemer for å sikre den bedre mot inntrengere. Men ved at den er lukket, kan forårsake at du har tilkoblingsproblemer til andre, og spesielt online mot server og slikt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Nintendo release the first of their two downloadable expansions for Mario Kart 8, and it could just be the best value DLC ever…

One of the best ever examples of how to do DLC right, being both good value for money and introducing several new features to the parent game.

Lenke til kommentar

Feitt med nye baner til MK, og prisen er ikkje ille. Likevel føler eg meg litt snytt: har eg venta så lenge på 8 baner, der 5 er nye og 3 er retro? For all del; banene er morosame å køyre, men forventningane blei ikkje oppfylt. Det var stas å køyre dei, men dei tilførte ikkje like mykje attspelarverdi som eg hadde håpa på.

Lenke til kommentar

Liker ikke vegen Nintendo begynner å gå med å begynne med DLC. Jeg har alltid vært imot pay DLC, da du egentlig ikke får hele spillet når du kjøper det, men bare "en del av det". Nintendo var de eneste så og si som ikke drev med det faenskapet, men nå er de visst der dem og. Snakk om å utnytte kunder ved å tappe dem for penger.(Dette gjelder alle som har pay dlc)

 

Må jo kjøpe utvidelsene da jeg elsker mario kart, men det får jeg ikke gjort før i morgen. Kan godt hende jeg spiller da :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Liker ikke vegen Nintendo begynner å gå med å begynne med DLC. Jeg har alltid vært imot pay DLC, da du egentlig ikke får hele spillet når du kjøper det, men bare "en del av det". Nintendo var de eneste så og si som ikke drev med det faenskapet, men nå er de visst der dem og. Snakk om å utnytte kunder ved å tappe dem for penger.(Dette gjelder alle som har pay dlc)

 

Må jo kjøpe utvidelsene da jeg elsker mario kart, men det får jeg ikke gjort før i morgen. Kan godt hende jeg spiller da :)

Mario Kart 8 er et komplett og ferdig spill.

DLC`n er valgfri, men for samlere er det vanskelig å la være å kjøpe, dette vet også Nintendo, men når DLC er gjort på den måten Nintendo har gjort her er det bare å applaudere synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker ikke vegen Nintendo begynner å gå med å begynne med DLC. Jeg har alltid vært imot pay DLC, da du egentlig ikke får hele spillet når du kjøper det, men bare "en del av det". Nintendo var de eneste så og si som ikke drev med det faenskapet, men nå er de visst der dem og. Snakk om å utnytte kunder ved å tappe dem for penger.(Dette gjelder alle som har pay dlc)

 

Må jo kjøpe utvidelsene da jeg elsker mario kart, men det får jeg ikke gjort før i morgen. Kan godt hende jeg spiller da :)

Så lenge det orginale produktet er av høy kvalitet så er ikke dette et problem. I dette tilfellet har det verken blitt lagt til nytt gameplay eller essensielle elementer. Dette er en ren utvidelse og kan sammenlignes med tradisjonelle expansion packs eller episodebasert utgivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...