Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

de Boer og Ajax har gått ut offentlig og sagt at også de er interessert i Ødegaard. Håper virkelig han velger Ajax fremfor Barca og Real. Det er mye lettere å bryte gjennom til førstelaget i Ajax, som også de Boer argumenterer med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han har så stort potensial. Det er helt vanvittig. Jeg er helt enig i det som blir sagt litt tidlig i videoen; "det er som at han bedriver en annen idrett". Kan ikke huske at vi har hatt et lignende talent så lenge jeg har sett fotball. Jeg håper at han klarer å ta steg for steg.

Jeg håper at han drar til Ajax. Det er kanskje det beste steget for han. Det er et kraftig nivå opp fra norsk fotball, men ikke like langt opp som engelsk og spansk.

Får Goosebumps av å se han herje!

https://www.youtube.com/watch?v=Smi8jvNixL8#t

E: Hmm. Fikk ikke videoen opp uansett hva jeg prøvde på..

Endret av Dysfunctional
Skrevet

Jeg trodde han var en unggutt som kom til de når han var ca 20 år :) Var han en etablert verdensstjerne når han kom til Ajax, eller ble han det i Ajax? Var før min tid, dette

Det er forresten syykt mange store talenter på Ajax i dag, i hvertfall på fifa

Skrevet

Zlatan har jo vært en verdensstjerne in the making i mange år. I Ajax ble han kjent som en fryktløs svenske, med ekstrem teknikk og et cocky image. Derfra har det bare gått en vei, og det er oppover.

Skrevet

Det er mye som kan hende, spesielt kanskje fysiologisk, men Martin Ødegaard har et godt apparat rundt seg, virker å være usedvanlig moden og har alle forutsetninger for å lykkes som toppspiller.

Skrevet

Håper at han går til Ajax

Jeg har en vond magefølelse om at han flopper, men jeg håper for alt i verden at jeg tar feil! Tenk hvordan det ville være med en vedensklassespiller fra Norge!!!

Skrevet

Håper at han går til Ajax

Jeg har en vond magefølelse om at han flopper, men jeg håper for alt i verden at jeg tar feil! Tenk hvordan det ville være med en vedensklassespiller fra Norge!!!

Samme her

Skrevet

Å velge Real Madrid fremfor Barca eller Ajax er dumt. Tror han vil utvikle seg mest i Barcelona men i Ajax vil han bli mer oppdaget og kanskje kjøpt av en storklubb på et senere tidspunkt.

Skrevet

Han har så stort potensial. Det er helt vanvittig. Jeg er helt enig i det som blir sagt litt tidlig i videoen; "det er som at han bedriver en annen idrett". Kan ikke huske at vi har hatt et lignende talent så lenge jeg har sett fotball. Jeg håper at han klarer å ta steg for steg.

Jeg håper at han drar til Ajax. Det er kanskje det beste steget for han. Det er et kraftig nivå opp fra norsk fotball, men ikke like langt opp som engelsk og spansk.

Får Goosebumps av å se han herje!

https://www.youtube.com/watch?v=Smi8jvNixL8#t

E: Hmm. Fikk ikke videoen opp uansett hva jeg prøvde på..

1:15 ut i videoen "... kjører Zlatan-finten..."

Når ble det der "en Zlatan"?

• Liker 1
Skrevet

^This. De bytter jo støtt og stadig ut hvem som "eier" finten. Tror kanskje det er for å gjøre det relevant til dagens fotball og at folk skal kjenne til fotballspilleren som perfeksjonerer den finten.

Skrevet

Martin Ødegård har fått tilbud fra Real og ble flyet ned til Madrid og vist rundt. Er det lurt at en 15 åring begynner på verdens beste fotballag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...