Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Photobucket.com har sluttet å samarbeide @Agentspoon

 

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

Jaggu, de vil bare ha 399 dollar for å låse opp bildene mine igjen...  :tease: Noe sier meg at deler av fridagen min på søndag kommer til å gå til Photoshop og bilder, og en overgang til Imgur. Og notis til selv, huske å lagre opplastede bilder på egen maskin også.  :rofl:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange ish FPS klarer The Coroporal med spill som CSGO og Rocket League på high instillinger?

Før overklokk vil The Corporal svinge mellom 120-200 FPS i CSGO og 140-200 FPS i Rocket League. CSGO er sterkt avhengig av CPU. Med en i5 som i Black Refinery vil du nærme til 400 FPS med samme skjermkort. 

Lenke til kommentar

Kan bare meddele at jeg med i7 3770k på 4,5GHz og 1080 ligger jevnt på rundt 300 fps i CSGO. Jeg så faktisk ikke noen drastisk økning i fps på CSGO fra å gå fra 980 til 1080 så tror nok CPU har mer å si i CSGO enn det skjermkort har såfremt man ligger i high-end segmentet.

Lenke til kommentar

 

Hvor mange ish FPS klarer The Coroporal med spill som CSGO og Rocket League på high instillinger?

Før overklokk vil The Corporal svinge mellom 120-200 FPS i CSGO og 140-200 FPS i Rocket League. CSGO er sterkt avhengig av CPU. Med en i5 som i Black Refinery vil du nærme til 400 FPS med samme skjermkort. 

 

Så The Corporal har mulighet for å overklokkes? Oppfattet det slik fra første innlegg at kun Black Refinery og Capital Offense kan overklokkes.

Lenke til kommentar

Kikket litt på videoen. Jeg synes den originale som er i tråden, er mer oversiktlig, både med tanke på filming, men også instrukser. Ja, smekklås-systemet til AMD er litt forskjellig, men nok annerledes til at de fleste vil kikke bort på en enkel bruksanvisning. :)

 

Planer for dagen er å få laget nye ikoner og slikt til tråden.

Lenke til kommentar

Det ser ut til å være noenlunde likt kretskort og like utdaterte utganger på begge modellene. Finn et kort med 3xDP da disse med 2xDVI-D er sjanseløst utdatert både nå og noen år tilbake.

 

Zotac GeForce GTX 1060 HDMI 3xDP 3GB

Zotac GeForce GTX 1060 Mini HDMI 3xDP 6GB

 

Alternativer:

ASUS GeForce GTX 1060 3GB Phoenix

MSI Geforce GTX 1060 6GB Aero ITX OC

EVGA GeForce GTX 1060 3GB SC Gaming

EVGA GeForce GTX 1060 6GB Gaming

EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

Er det noe forskjell på GTX 1060 Windforce MINI, kontra det større kortet med to vifter, annet enn størrelsen?

 

 

 

Mini vil bli endel varmere, så hvis du har plass er de større kortene mer kurant for kjølinga sin del.

 

 

 

Photobucket.com har sluttet å samarbeide @Agentspoon

 

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

Jaggu, de vil bare ha 399 dollar for å låse opp bildene mine igjen...  :tease: Noe sier meg at deler av fridagen min på søndag kommer til å gå til Photoshop og bilder, og en overgang til Imgur. Og notis til selv, huske å lagre opplastede bilder på egen maskin også.  :rofl:

 

 

Nei, bildene dine er der og er 100% tilgjengelig. Det de vil ha penger for er at du skal kunne vise de på tredjepartssider som diskusjon.no. Du kan gå inn på photobucketkontoen din og laste de ned uten problemer, du kan bare ikke linke de til andre sider for å vise de fra photobucket.

 

Jeg kommer til å slutte bruke de etter dette, fullstendig skivebom og at sidene deres er kronglete i bruk hjelper ikke.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

 

 

Er det noe forskjell på GTX 1060 Windforce MINI, kontra det større kortet med to vifter, annet enn størrelsen?

 

 

 

Mini vil bli endel varmere, så hvis du har plass er de større kortene mer kurant for kjølinga sin del.

 

 

 

Photobucket.com har sluttet å samarbeide @Agentspoon

 

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

Jaggu, de vil bare ha 399 dollar for å låse opp bildene mine igjen...  :tease: Noe sier meg at deler av fridagen min på søndag kommer til å gå til Photoshop og bilder, og en overgang til Imgur. Og notis til selv, huske å lagre opplastede bilder på egen maskin også.  :rofl:

 

 

Nei, bildene dine er der og er 100% tilgjengelig. Det de vil ha penger for er at du skal kunne vise de på tredjepartssider som diskusjon.no. Du kan gå inn på photobucketkontoen din og laste de ned uten problemer, du kan bare ikke linke de til andre sider for å vise de fra photobucket.

 

Jeg kommer til å slutte bruke de etter dette, fullstendig skivebom og at sidene deres er kronglete i bruk hjelper ikke.

 

Fikk ikke til å laste dem ned forrige gang jeg prøvde, men får prøve i annen nettleser kanskje. :) Må uansett utsettes litt. Er helt vilt med jobbing for tida. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...