Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Alle gode ting er 3, med det 4 skal det skje...... at least I hope...

 

Pop/trance låt som spilles ofte på radioen og typisk ut på byen danse låt.

 

En mann som i refrenget synger noe som jeg tror er:

 

 

Don`t give up, you gotta give it to me blaaaa bla blaa, you gotta give it to me..

 

Etter refrenget synger han noe som høres ut som... "you can`t run, you can`t hide........bla bla bla....in my liiiife! og så refrenget igjen....

 

Men er ikke helt sikker om det er det han synger...don`t give up kan like gjerne være "tokio"...

 

noen som vet????????????????????????????????????? Desp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sangen ble spilt i 2. episode av The Black Donnellys. Episoden går under navnet "Stone of the Heart".

 

Helt på tampen av episoden, så spilles det en sang. Ut i fra det jeg har skjønt etter å ha leitet igjennom 25 tråder på internett, så skjer det mens "Jenny" driver å vasker opp noe blod i kjelleren. Aldri sett serien, bare akkurat da denne sangen ble spilt, så vet ikke så mye mer.

 

Dame som synger. Teksten går noe sånn som:

 

"For far too long I let you walk on me

For far too long I never mattered"

 

og:

 

"I walk(ed) away from you with only (my) apathy."

 

Ser at The Black Donnellys bruker forskjellige sanger fra de som gikk på TV og ble sendt på internett. Jeg så episoden på Canal+, om det hjelper noen med å finne sangen.

 

Jeg har vært gjennom uendelig mange forum, og sider med oversikt over musikk fra serien, men ingen har med denne sangen. Haugevis av folk stiller samme spørsmål, men ingen klarer å finne svaret. Så jeg begynner å lure på hva som skjer. Kan det være en sang som NBC sitter på rettighetene til og ikke vil utgi? Fant en tråd der noen hevded den var brukt i seieren Felicity, men etter uttallige søk, så klarte jeg ikke finne noe spor av den der heller.

 

Noen som kan hjelpe med å finne denne sangen?

Noen som evt har episoden på PC-en og kan sjekke sangen - evt se om det står noe i rulleteksten?

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Denne er en skikkelig nøtt:

 

Hørte en sang på radioen i sommer, var på natta og rimelig sikker på at det var kanal24.

Sangen var rolig, kunne minne litt om Massive Attack eller Placebo.

Det eneste jeg husker fra teksten er "????? . . . ., I`m dying" som gjentok seg et par ganger før sangen slutta.

 

Har prøvd over alt, google, kanal24, osv. Ikke sjangs:(

 

 

kan det være Yello? med sangen of course i`m lying

Endret av renate1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hørte en sang på en reklame på tv'en her en dag som gikk noe alà slik som dette: "you got to se her" tror det også ble sunget "you godda believe her" også går navnet "maria" igjen ett par ganger. Kjent tekst som begynner å bli noen år. Kvinnelig vokalist. Reklamen gikk på tv3.

 

 

Håper på litt eksperthjelp her :) Er kanskje ikke så lett..

Lenke til kommentar
Hørte en sang på en reklame på tv'en her en dag som gikk noe alà slik som dette: "you got to se her" tror det også ble sunget "you godda believe her" også går navnet "maria" igjen ett par ganger. Kjent tekst som begynner å bli noen år. Kvinnelig vokalist. Reklamen gikk på tv3.

 

 

Håper på litt eksperthjelp her :) Er kanskje ikke så lett..

Tror det er sangen Maria av gode gamle Blondie du tenker på..

Lenke til kommentar
"Love me or leave me if you wanna go, listen to you`re heartbeat baby".

Liv Marit Wedvik - "Love Me Or Leave Me"?

 

Don`t give up, you gotta give it to me blaaaa bla blaa, you gotta give it to me..

Danny - "Tokyo"?

 

 

Liv Marit Wedvik - "Love Me Or Leave Me"

 

TakkTakk

Lenke til kommentar
Denne er en skikkelig nøtt:

 

Hørte en sang på radioen i sommer, var på natta og rimelig sikker på at det var kanal24.

Sangen var rolig, kunne minne litt om Massive Attack eller Placebo.

Det eneste jeg husker fra teksten er "????? . . . ., I`m dying" som gjentok seg et par ganger før sangen slutta.

 

Har prøvd over alt, google, kanal24, osv. Ikke sjangs:(

 

 

kan det være Yello? med sangen of course i`m lying

 

Var ikke den, men godt forslag!

Var nok enda "stillere", noe typisk piano-preget..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hørte en sang på en reklame på tv'en her en dag som gikk noe alà slik som dette: "you got to se her" tror det også ble sunget "you godda believe her" også går navnet "maria" igjen ett par ganger. Kjent tekst som begynner å bli noen år. Kvinnelig vokalist. Reklamen gikk på tv3.

 

 

Håper på litt eksperthjelp her :) Er kanskje ikke så lett..

Tror det er sangen Maria av gode gamle Blondie du tenker på..

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Hei lurer på hva sangen fra Ocean 12 filmen heter, den spilles av ved 1t 42min, det er da François Toulour forteller hvordan han kommer seg forbi laserene..... Den er ikke på soundtracken til filmen (tror jeg ihvertfall) har bare blad rask igjen alle sangene der, så trenger Titelen

 

Hadde vært evig takknemlig, hvis noen klarer denna :)

Lenke til kommentar

Hei lurer på hva sangen fra Ocean 12 filmen heter, den spilles av ved 1t 42min, det er da François Toulour forteller hvordan han kommer seg forbi laserene..... Den er ikke på soundtracken til filmen (tror jeg ihvertfall) har bare blad rask igjen alle sangene der, så trenger Titelen

 

Hadde vært evig takknemlig, hvis noen klarer denna :)

Sangen heter: Thé à la Menthe

Artisten heter: Nikkfurie of the band La Caution

 

Jeg lurer på om dere vet hvilken sang som er på denne sida (Trykk på SOUND).

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Hei lurer på hva sangen fra Ocean 12 filmen heter, den spilles av ved 1t 42min, det er da François Toulour forteller hvordan han kommer seg forbi laserene..... Den er ikke på soundtracken til filmen (tror jeg ihvertfall) har bare blad rask igjen alle sangene der, så trenger Titelen

 

Hadde vært evig takknemlig, hvis noen klarer denna :)

Sangen heter: Thé à la Menthe

Artisten heter: Nikkfurie of the band La Caution

 

Jeg lurer på om dere vet hvilken sang som er på denne sida (Trykk på SOUND).

 

Takker min gode mann, aner ikke hvordan du fant fram, men tusen takk :)

Lenke til kommentar
"Love me or leave me if you wanna go, listen to you`re heartbeat baby".

Liv Marit Wedvik - "Love Me Or Leave Me"?

 

Don`t give up, you gotta give it to me blaaaa bla blaa, you gotta give it to me..

Danny - "Tokyo"?

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Thats it! :D Tahnx, you made my day:D KOOOOOONGE!

Lenke til kommentar

Hei lurer på hva sangen fra Ocean 12 filmen heter, den spilles av ved 1t 42min, det er da François Toulour forteller hvordan han kommer seg forbi laserene..... Den er ikke på soundtracken til filmen (tror jeg ihvertfall) har bare blad rask igjen alle sangene der, så trenger Titelen

 

Hadde vært evig takknemlig, hvis noen klarer denna :)

Sangen heter: Thé à la Menthe

Artisten heter: Nikkfurie of the band La Caution

 

Jeg lurer på om dere vet hvilken sang som er på denne sida (Trykk på SOUND).

 

Takker min gode mann, aner ikke hvordan du fant fram, men tusen takk :)

 

 

Spørsmålet er vel tatt opp tidligere i tråden her en rekke ganger såvidt jeg hsuker.

Lenke til kommentar

Tenkte dette var stedet å spørre.

 

Jeg så nettopp en reklame for "Charter tur-retur Mallorca" CD på TV3. tenkte jeg skulle se hvilke sanger som er på den og mekke den til en på jobber som av en eller annen merkelig grunn ser på, men jeg finner ikke CD-en eller track lista på nett.... noe hjelp?

 

Takk takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...