Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei dere...jeg fikk ikke noe svar før, så tenkte å bare legge inn mitt innlegg på nytt...HJELP, vær så snill!

 

Jeg har en ganske merkelig spørsmål for dere smile.gif

 

I forrige uke satt jeg hjemme og sa på MTV og så kom det med en musikkvideo som handler om en merkelig jente og en utrolig stygg flereøyende uhyre (eller romvesen...kanskje en blekkspurt) som finner hverandre i skogen. De blir kjærester og så syklet de rundt, gikk på piknik og på karneval før videoen var over. Det var en merkelig video. smile.gif

 

jeg vet at det er en rar spørsmål, men er det noen som kanskje vet?

 

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har iritert meg ganske lenge nå, uten og finne rette sangen! hørte sangen i februar i år, på p4 (tror jeg!) om natta, der musikk går i ett uten at noen sier hva sangen heter. Husker svært lite av selve sangen, men i refrenget gikk det sånn: "strange kinda" ett eller annet også kommer det rett etterpå noe med"revelation", det er en mannlig sanger, pop sjanger. Høres litt ut som det norske bandet Zuma, men har ikke funnet noe av de, har ikke undersøkt alle sangene deres, men er det noen som vet hvem dette kan være?

Bermuda Triangle + Alex Møklebust - "It Feels Good". :)

Lenke til kommentar
noen som har peiling på hva den sangen i scrubs når alle de folka dauet i dag?

han synger ''Where did i go wrong?'' er samme melodi som er brukt i den her sangen

 

Lyden på dataen funker ikke for øyeblikket, men "where did i go wrong".. høres ut som The Fray - How to save a life ?

Hvis ikke så kan du google "Where did i go wrong lyrics".

Lenke til kommentar
*Viva la bam, youtube etc*

 

100kr inn på kontoen til den som knekker denne nøtta! :new_woot:

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så burde det være Nocturnal Rites - The flame will never die

 

Ingen som så på fotballåret 2007 i går og kan fortelle meg hva den plystresangen het asså? Stemmen kunne ligne litt på David Guetta, i en litt roligere verson. :p

 

Melodien er ganske avslappende, ikke techno. ;) Hvis det hjelper noe..

 

John the Whistler - i'm in love ...?

 

Så ikke programmet selv, men ser det ligger på tv2sumo. Men har dessverre ingen konto der.

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Lurer på om noen kjenner mer til bandet som har musikken til denne VW Tiguan-reklamen:

 

 

De skal i følge litt Googling hete Human, men de treff jeg får på Human er et New Zealandsk death metal-band som neppe har gjort den låta der, eller et band fra Halifax som det kan være, men deres nedlastingsbare album høres ikke helt rett ut for akkurat den sangen heller...

 

 

PS: Jeg skriver dette på en server som står i et skap uten høyttalere, men jeg tar det for gitt at det er lyd på Youtube-videoen.

Lenke til kommentar
Dette har iritert meg ganske lenge nå, uten og finne rette sangen! hørte sangen i februar i år, på p4 (tror jeg!) om natta, der musikk går i ett uten at noen sier hva sangen heter. Husker svært lite av selve sangen, men i refrenget gikk det sånn: "strange kinda" ett eller annet også kommer det rett etterpå noe med"revelation", det er en mannlig sanger, pop sjanger. Høres litt ut som det norske bandet Zuma, men har ikke funnet noe av de, har ikke undersøkt alle sangene deres, men er det noen som vet hvem dette kan være?

Bermuda Triangle + Alex Møklebust - "It Feels Good". :)

Tusen takk :D

Lenke til kommentar

Heisann,

Så en musikkvideo på Svisj Metal her en kveld, og lurer så inderlig på hva sangen jeg hørte het. Likte ikke så godt sangen, men musikkvideon var litt artig.

Det var en liten jente med svart hår som var hovedrollen. Bodde på et typisk jenterom, men begynte å rive ned fra veggene og begynte med en masse satan ritualer. Morsom video ;)

Noe som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Lurer på en sang jeg hørte på Sportspuls på Kanal24 for et par uker tilbake.

 

En del av refrenget gikk noe som sånn: "Ne nana baby, ne nana baby", og det var en mann og ei dame, med annen hver "ne nana baby". Linja etter var noe lignende "do what I/you should".

 

Melodiøs pop/rock-låt.

 

Har prøvd å søke, men finner ikke noe som matcher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...