Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

det var en sang jeg hørte på radio idag.. men husker ikke hvem som sang den

 

det var en en svensk artisk tror jeg.. hvor han syninger "komma så er du fiiin" "na-na nana-na, nananananana" kom nu...

 

 

også er det det en annen sang hvor det er e en jente som synger "here i am" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som hven navnet på låta i den nye Ericsson reklamen? Jeg husker bare litt av den og det surrer runt i hue mitt hele tia: "Want you to know you made me happy, want you to know you made me sad." Jeg må høre hele låta før jeg blir gal.

8283798[/snapback]

 

The Freelance Hellraiser - Want You To Know

8285857[/snapback]

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, nå har klassen min grubla seg ihjel på en melodi i snart 2 år. Vi vet at den er fra en reklame, men vi husker ikke hvilken reklame det er snakk om.

Litt hjelp hadde derfor vært fint.  ;)

8289231[/snapback]

Nydelige greier. :wee:

 

Minnie Riperton - "Loving You", spor nummer 18 på særskriving-fra-helvete-utgivelsen "Reklame Favoritter 2". Usikker på hvilken reklamefilm den ble benyttet i.

 

EDIT: Jo, forresten. Kanskje i en Telenor-film hvor et gjerrig kjærestepar spiser middag sammen på restaurant. Disse bruker begge endene av tannpirkeren og tar såvidt jeg husker med seg både restene og ketchupen som blir til overs. Moralen i det hele? "Glad i å få mest mulig for pengene? Velg telefon- og internettabonnement fra Telenor".

 

Eller noe sånt. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med navn på artist og sang som jeg så på svisj, men ikke rakk å få med navn på. Det er ei norsk blond jente som synger duett med en fyr. I videoen sitter de ved en sykeseng og sangen handler noe om at noen ikke dukker opp som avtalt. Lyder kjent? Hjelp tas i mot med takk.

 

Edit: Hun synger på engelsk.

8279077[/snapback]

Jeg prøver en gang til med spørsmålet i quote-feltet ovenfor.

Lenke til kommentar
Tips til alle dere som kan en liten strofe av sangen dere leter etter:

Skriv sangfrasen i google med lyrics på slutten. Da kommer det mange potensielle treff.

8290383[/snapback]

 

Det er det første tipset som står i denne trådens første innlegg. Det er også uttrykkelig spesifisert i trådens emnetittel at man MÅ lese dette første innlegget før man gjør noe annet. Ettersom du foreslår noe som allerede står i førsteposten, får det meg til å tro at du ikke har fulgt reglene og lest den?! :ohmy:

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...