Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter den sangen som er ganske ny som har en liten negergutt og en liten negerjente som skyter sånne kjærlighetspiler på han som synger om at dama hans ikke er det beste kanskje men bra nok elns.

 

De små negerungene blir sammen helt på slutten mins jeg.

 

Melodien er koselig, så den på nrk2 svisj i går..

 

går no sånt: ''not much of a girlfriend, but she's the only one I got''

Endret av golfpowah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter den sangen som er ganske ny som har en liten negergutt og en liten negerjente som skyter sånne kjærlighetspiler på han som synger om at dama hans ikke er det beste kanskje men bra nok elns.

 

De små negerungene blir sammen helt på slutten mins jeg.

 

Melodien er koselig, så den på nrk2 svisj i går..

 

går no sånt: ''not much of a girlfriend, but she's the only one I got''

8242327[/snapback]

 

Et raskt søk på Google gir meg "Gym Class Heroes - Cupids Chokehold". Kan ikke si jeg kjenner igjen låtnavnet fra Mtv osv, men gruppa stemmer i alle fall. Regner med at det er riktig.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg leter etter en sang jeg hørte for mange år siden.

 

Noe av sang teksten var noe slikt:

 

Like with (eller the) ødd, like the party - Not open the door anymore. Det er alt jeg husker fra den. Det er en typisk ungdomsang.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Hørte en sang i dag... To menn som sang tror jeg, de sang vanlig på versene, også i kraftig fasett på refrenga. Veldig lyst! Gikk på radioen... Men vet jeg ikke, hørte ikke teksten. Noen som har hørt en slik sang i det siste?

8236790[/snapback]

Aktuell, radiovennlig popmusikk med ekstremfalsett i refrenget? Mika - "Grace Kelly". :)

8237983[/snapback]

1000 kroner til deg! ;)

Lenke til kommentar

I Nor-way Bussekspressen reklamen med hun dama som sitter på det ødelagte buss-stoppet spilles en norsk sang. Vet at sangen egentlig er engelsk/amerikansk sang. Er noe med "Kjøre deg hjem" på norsk, men fant ikke noe da jeg søkte på "Drive you home" :p. Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar
I Nor-way Bussekspressen reklamen med hun dama som sitter på det ødelagte buss-stoppet spilles en norsk sang. Vet at sangen egentlig er engelsk/amerikansk sang. Er noe med "Kjøre deg hjem" på norsk, men fant ikke noe da jeg søkte på "Drive you home" :p. Noen som vet hva den heter?

8244847[/snapback]

The Cars - "Drive".

Lenke til kommentar
I Nor-way Bussekspressen reklamen med hun dama som sitter på det ødelagte buss-stoppet spilles en norsk sang. Vet at sangen egentlig er engelsk/amerikansk sang. Er noe med "Kjøre deg hjem" på norsk, men fant ikke noe da jeg søkte på "Drive you home" :p. Noen som vet hva den heter?

8244847[/snapback]

Hva me den andre? Der de synger slik "Biddledaddledæy biddel-biddeldaddledey" hva heter den? :p Med hu gamle kjærringa med egget!

Lenke til kommentar

Dato: 25. mars 2007

Tid: 22:35 ca.

Kanal: MTV

Program: Headbangers Ball

 

Jeg så et skikkelig tøft heavy metal band som spilte en litt rask sang og headbanga skikkelig. Han ene karen hadde en gitar som var forma som en avlang stjerne. Han spilte en tøff gitarsolo på den...

Det var en musikkvideo(ikke live), det var mørk bakgrunn, de spilte og noen ganger fikk man se folk som fomla rundt i en klynge ovenfra.

 

Noen som aner eller kjenner noen som veit hvilket band eller sang det var?

 

Tusen takk!

 

edit: det var veldig lite vokal, men en liten hes, dyp, lav stemme kunne man høre synge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...