Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med navn på artist og sang som jeg så på svisj, men ikke rakk å få med navn på. Det er ei norsk blond jente som synger duett med en fyr. I viedeoen sitter de ved en sykeseng og sangen handler noe om at noen ikke dukker opp som avtalt. Lyder kjent? Hjelp tas i mot med takk.

 

Edit: Hun synger på engelsk.

Endret av Beatnut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter sangen som er theme sangen til Yo momma?

Spurte om det for litt sia også, men det var bare intro sangen, ønsker outro sangen, altså den som er på slutten.

 

Den er outro sangen på Rob & Big også.

 

Sangen er instrumental..

8234917[/snapback]

 

Ja men (/(/%/)&%)/& i =)&&%)(()% ingen som veit råd ? :ermm:

Lenke til kommentar

Har en kjent operalåt som jeg går rundt og nynner på, men finner ikke ut hva den heter!

 

Lagd en primitiv versjon av den.

OBS! Er ikke sikker på om den går i samme toneart som originalen, og er heller ikke sikker på om de fire siste taktene er riktig, gjorde det om til en avslutning :p

 

Originalt går sangen en god del saktere :)

 

Andak

NoClue.mp3

Lenke til kommentar
hva heter den der hamster sangen??

8280768[/snapback]

Tenker du på http://www.hampsterdance2.com/ ?

 

På wikipedia kan du lese mer ihvertfall :)

 

"The original Hampsterdance inspired the song "Irritating Hamster" by the artist DJ Mavica, and later "Cognoscenti Vs. Intelligentsia" by the Cuban Boys, the latter gaining much notoriety in the United Kingdom in 1999 (reaching #4 on the UK Singles Chart)."

Lenke til kommentar
heijeg lurte egentlig på 3 sanger jeg

 

1: en sang som gikk på raidoen om mandag husker ikke hvem kanal, det er det som ireterer meg men husker at den het noe med Montgomery ( ikke alan jackson - midnigth  in Montgomery)

 

2: 2 stk som synger i dont know mutch but i know i love you, gikk på radioen i dag

 

3: ei dame som synger " sun will shine since you run away" et eller annet der.

 

 

noen som veit disse så gjerne send meg en mld priv eller noe så skal jeg heller si i fra når jeg har fått svar

 

eller dere kan skrive her da

8252418[/snapback]

 

ingen som vet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...