Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har søkt igjennom denne tråden men finner ingen ting. Kan hende jeg ikke har lett nok men det får være slik.

 

 

Trenger hjelp å finne reklamen til netcom. Det er den nye, der de får en melding som sier 'gratulerer med dagen'.

 

Er en jente og en gutt som sitter på en benk og spiser mens de hører på musikk på mobilen

 

 

Make sence?

 

Takker veldig mye for dette :p:)

Lenke til kommentar
Hei

 

Har søkt igjennom denne tråden men finner ingen ting. Kan hende jeg ikke har lett nok men det får være slik.

 

 

Trenger hjelp å finne reklamen til netcom. Det er den nye, der de får en melding som sier 'gratulerer med dagen'.

 

Er en jente og en gutt som sitter på en benk og spiser mens de hører på musikk på mobilen

 

 

Make sence?

 

Takker veldig mye for dette :p:)

8251028[/snapback]

The Freelance Hellraiser - Want You To Know

Lenke til kommentar

Takk Rs125, finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe den eller noe på nettet :(

 

Vet noen det? Pm meg?

 

 

Trenger hjelp til dette også : Tine reklamen hvor det sitter en liten jente med et bord, og moren snakker i telefonen. Også prøver ungen å ta melken men så stikker moren av med den ^_^ Tine lettmelk. "Hey what's that over there, and why's that sitting there, and mama can I have that bear" eller noe sånn

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en sang, tror det er en av Pink Floyd, men er ikke sikker. Er noe sånt som "dont care for what they think", eller "dont care for what they do". Litt rocka låt. Forslag, noen?

8243562[/snapback]

 

Kan det hende at muligens kansje kan være den derre "Metallica - Nothing else matters"

 

Kjempe sang ! :w00t::thumbup::dribble::cool:

Lenke til kommentar

heijeg lurte egentlig på 3 sanger jeg

 

1: en sang som gikk på raidoen om mandag husker ikke hvem kanal, det er det som ireterer meg men husker at den het noe med Montgomery ( ikke alan jackson - midnigth in Montgomery)

 

2: 2 stk som synger i dont know mutch but i know i love you, gikk på radioen i dag

 

3: ei dame som synger " sun will shine since you run away" et eller annet der.

 

 

noen som veit disse så gjerne send meg en mld priv eller noe så skal jeg heller si i fra når jeg har fått svar

 

eller dere kan skrive her da

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
Noen som vet hva stå opp fanfaren i luftforsvaret heter?

Er sikkert den samme som i hæren og da!

Og hvor jeg evnt kan finne den?

 

 

Trodde det var det som generelt bare ble kalt revelje som de bruker over hele verden. Vet ikke om den har noe mer nøyaktig navn.

 

Teksten er noe slikt som:

Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge

Stå opp din gris, står opp din gris, nå har du sovet nok.

 

:D:D

Lenke til kommentar
Noen som vet hva stå opp fanfaren i luftforsvaret heter?

Er sikkert den samme som i hæren og da!

Og hvor jeg evnt kan finne den?

 

 

Trodde det var det som generelt bare ble kalt revelje som de bruker over hele verden. Vet ikke om den har noe mer nøyaktig navn.

 

Teksten er noe slikt som:

Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge

Stå opp din gris, står opp din gris, nå har du sovet nok.

 

:D:D

8255557[/snapback]

Selvsagt kalles det revelje! Var heldigvis forskånet for den det meste av min tid i kongens klær. Hadde to uker med den, og jeg har problemer med å høre den sangen idag! :cry:

Kool tekst! :D

 

*fant den her!

 

Koslig mimring! :no:

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...