Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter den sangen som er på traileren til filmen 300 på MTV??

8234285[/snapback]

Les 3 poster over deg

8234309[/snapback]

 

 

ja, hvada at gruppa heter nine inch nails, jeg spurte om sang tittelen jeg!

8234341[/snapback]

Svaret ligger jo i posten tre over deg!

Beklager, tenkte ikke å søke etter NIN, søkte kun etter "300" og "300 trailer".

8233404[/snapback]

Gjør litt selv!

Lenke til kommentar

Hva heter sangen som er theme sangen til Yo momma?

Spurte om det for litt sia også, men det var bare intro sangen, ønsker outro sangen, altså den som er på slutten.

 

Den er outro sangen på Rob & Big også.

 

Sangen er instrumental..

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Lurer på en clublåt elno.

 

" everybody dance now" synges det med veldig lys stemme, også begynner en sånn beat lyd eller hva jeg kan kalle det, Noen som veit hvilken sang jeg mener?

8224758[/snapback]

 

Sangen heter everybody dance now, med c&c music factory

Endret av renate1
Lenke til kommentar
hørte en sang på radioen i dag men vet ikke hva den heter.

 

radioverten var utydelig men jeg mener at hun kalte bandet som er norsk for Moving moodsvictory eller Moving moves victory...

 

Noen som har hørt om dette bandet?

8235219[/snapback]

Setter ukelønna mi på "Romancer" av The Moving Oos. :)

Lenke til kommentar

I dag 25.03.07 hørte jeg en låt på nrk mpetre rundt kl 14.00 som jeg har hørt nok av ganger, men aldri funnet navnet på. Har nå lett igjennom forskjellige spillelister i snart 1 time, har søkt alt som er mulig å søke på google, men fortsatt uten resultat. Mulig jeg bare er ræva med både google og alt som heter søking på internett, men hadde gjerne tatt imot litt hjelp.

 

Eneste problemet er at alt jeg har fått med meg er at det er en trancelåt, og en del av teksten er "this is the feeling".

 

Noen tips? Takker for all eventuell hjelp.

Lenke til kommentar
I dag 25.03.07 hørte jeg en låt på nrk mpetre rundt kl 14.00 som jeg har hørt nok av ganger, men aldri funnet navnet på. Har nå lett igjennom forskjellige spillelister i snart 1 time, har søkt alt som er mulig å søke på google, men fortsatt uten resultat. Mulig jeg bare er ræva med både google og alt som heter søking på internett, men hadde gjerne tatt imot litt hjelp.

 

Eneste problemet er at alt jeg har fått med meg er at det er en trancelåt, og en del av teksten er "this is the feeling".

 

Noen tips? Takker for all eventuell hjelp.

8235951[/snapback]

 

 

Ta å noter eksakt klokkeslette neste gang, så går du innpå www.nrk.no/mp3 og søke den opp på spillelista. :)

Lenke til kommentar
Hva heter sangen som er theme sangen til Yo momma?

Spurte om det for litt sia også, men det var bare intro sangen, ønsker outro sangen, altså den som er på slutten.

 

Den er outro sangen på Rob & Big også.

 

Sangen er instrumental..

8234917[/snapback]

 

Er det ingen musikk geeks som har svaret? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hørte en sang i dag... To menn som sang tror jeg, de sang vanlig på versene, også i kraftig fasett på refrenga. Veldig lyst! Gikk på radioen... Men vet jeg ikke, hørte ikke teksten. Noen som har hørt en slik sang i det siste?

8236790[/snapback]

 

Kaiser Chiefs - Ruby ? :hmm: synger vanlig på versene og høres ut som fags på refrenget. :p

Lenke til kommentar

Dato: 25. mars 2007

Tid: 22:35 ca.

Kanal: MTV

Program: Headbangers Ball

 

Jeg så et skikkelig tøft heavy metal band som spilte en litt rask sang og headbanga skikkelig. Han ene karen hadde en gitar som var forma som en avlang stjerne. Han spilte en tøff gitarsolo på den...

Det var en musikkvideo(ikke live), det var mørk bakgrunn, de spilte og noen ganger fikk man se folk som fomla rundt i en klynge ovenfra. :ermm:

 

Noen som aner eller kjenner noen som veit hvilket band eller sang det var?

 

Tusen takk! :thumbup:

 

edit: det var veldig lite vokal, men en liten hes, dyp, lav stemme kunne man høre synge

Endret av chryzsh
Lenke til kommentar
Dato: 25. mars 2007

Tid: 22:35 ca.

Kanal: MTV

Program: Headbangers Ball

 

Jeg så et skikkelig tøft heavy metal band som spilte en litt rask sang og headbanga skikkelig. Han ene karen hadde en gitar som var forma som en avlang stjerne. Han spilte en tøff gitarsolo på den...

Det var en musikkvideo(ikke live), det var mørk bakgrunn, de spilte og noen ganger fikk man se folk som fomla rundt i en klynge ovenfra. :ermm:

 

Noen som aner eller kjenner noen som veit hvilket band eller sang det var?

 

Tusen takk! :thumbup:

8236885[/snapback]

Åh, har det på tunga.. sitter jo å ser på programmet nå, husker at han sa navnet på gruppa.

Skal tenke og prøve å huske hva han sa

Lenke til kommentar
Dato: 25. mars 2007

Tid: 22:35 ca.

Kanal: MTV

Program: Headbangers Ball

 

Jeg så et skikkelig tøft heavy metal band som spilte en litt rask sang og headbanga skikkelig. Han ene karen hadde en gitar som var forma som en avlang stjerne. Han spilte en tøff gitarsolo på den...

Det var en musikkvideo(ikke live), det var mørk bakgrunn, de spilte og noen ganger fikk man se folk som fomla rundt i en klynge ovenfra. :ermm:

 

Noen som aner eller kjenner noen som veit hvilket band eller sang det var?

 

Tusen takk! :thumbup:

8236885[/snapback]

Åh, har det på tunga.. sitter jo å ser på programmet nå, husker at han sa navnet på gruppa.

Skal tenke og prøve å huske hva han sa

8236947[/snapback]

 

Hehe! Morra mi sto akkurat og prata med meg, så jeg fikk ikke med meg navnet på bandet! :thumbdown::no::cry:

Lenke til kommentar
Hørte en sang i dag... To menn som sang tror jeg, de sang vanlig på versene, også i kraftig fasett på refrenga. Veldig lyst! Gikk på radioen... Men vet jeg ikke, hørte ikke teksten. Noen som har hørt en slik sang i det siste?

8236790[/snapback]

 

Kaiser Chiefs - Ruby ? :hmm: synger vanlig på versene og høres ut som fags på refrenget. :p

8236836[/snapback]

Nei... Feil.

 

Prøve å plystre melodien inn, men sangen er sinnsykt lys...

 

Here it goes:

 

EDIT: Fila for stor

 

EDIT: "Dump.no er nede for øyeblikket"

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Hørte en sang i dag... To menn som sang tror jeg, de sang vanlig på versene, også i kraftig fasett på refrenga. Veldig lyst! Gikk på radioen... Men vet jeg ikke, hørte ikke teksten. Noen som har hørt en slik sang i det siste?

8236790[/snapback]

Aktuell, radiovennlig popmusikk med ekstremfalsett i refrenget? Mika - "Grace Kelly". :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...