Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

I alle fall en eller annen søppelremix av "Oh Fortuna" fra Carmina Burana komponert av Carl Orff. Hva det aktuelle makkverket heter vet jeg heldigvis ikke. :)

5684572[/snapback]

 

 

da er det vell kanske denne :D

 

Aphex Twin - Oh Fortuna

 

fant en musikk video med titelen Amv - Akira - Aphex Twin - Oh Fortuna for di som er intreserte i sånt ;)

 

btw den dårlige kvaliteten på samlen er min feil , recorder i win er ikke no bra til opptak , og den var utrolig kraftig komprimert etter på

Lenke til kommentar

Noen her som vet hva den russiske folkesangen som blir sunget i "Gymnaslærer Pedersen" heter. Jeg tenker da på den som blir sunget av elevene til Pedersen.

 

Har lett en god stund, men har ikke kommet noe nærmere. Det er ikke laget noe soundtrack til den filmen heller og jeg finner ikke noen liste med de sangene som er med i filmen.

Eneste jeg har funnet ut, er at Halfdan E hadde ansvaret for musikken ...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

leter etter navnet på en sang som går sånn her:

I believe in miracles

You sexy thing!

 

Sånn high-school gitarriff i bakgrunnen. Light søttitalls.

Lenke til kommentar

Hva heter den klassiske sirkusmusikken som "alle" har hørt, for eksempel fra 00:31 i James Rich + Boots Randolph - "Yakety Sax" ('The Benny Hill Show' Theme)?

 

Den samme musikken forekommer f.eks. også ved 16:18 i Seinfeld-episoden "The Gymnast" (06x06), dersom noen skulle ha lettere tilgang på denne. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Ja, jeg er i knipe igjen. Kom på en sang jeg har hørt for år siden. Jeg hadde den på winamp lista mi, og da het den:

 

destination axe .mp3

 

90% Sikker på at den het det her, ihvertfall axe :)

 

Uansett, det er en chill electronica, men som fenger og som er slik man kan danse til. Den er instrumental, men med ei dame som nesten sier miau eller noe i midten, før sangen "tar" av igjen med sin fengende rytme.

 

Det er en typisk sang du kunne satt inn i reklamefilm/serie og film etc.

 

Noen som har noe som helst peiling? Jeg søker og søker etter destination axe, men finner ingenting. Noen som har den i playlista si kanskje?

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Her er teksten. Men sangen jeg skal ha tak i er en annen artist.

 

Link

 

Har også funnet sangen, i techno versjon, (Dj Miro mix) men den jeg er på jakt etter er litt anderledes...

 

Tar jeg ikke helt feil, begynner mixen jeg er på jakt etter kun med basstromme evt litt bass, før den bygger seg opp og blir rolig når syngingen begynner...

5682820[/snapback]

 

Diamond - reason?

kan være (bulldozzer remix)?

Lenke til kommentar
Noen her som vet hva den russiske folkesangen som blir sunget i "Gymnaslærer Pedersen" heter. Jeg tenker da på den som blir sunget av elevene til Pedersen.

 

Har lett en god stund, men har ikke kommet noe nærmere. Det er ikke laget noe soundtrack til den filmen heller og jeg finner ikke noen liste med de sangene som er med i filmen.

Eneste jeg har funnet ut, er at Halfdan E hadde ansvaret for musikken ...

5685512[/snapback]

Send ham en mail og spør, da vel! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, jeg er i knipe igjen. Kom på en sang jeg har hørt for år siden. Jeg hadde den på winamp lista mi, og da het den:

 

destination axe .mp3

 

90% Sikker på at den het det her, ihvertfall axe :)

5686490[/snapback]

Siden du nevnte chillout, kan det være:

Zero 7 - Distractions?

Lenke til kommentar
Hei. Leter etter en sang som jeg ikke veit navnet på..  :(

Det er dance..tror den er fra slutten på 90-talet en eller annen gang.

 

Kan bare litt av teksten: "Move your body next to me, can`t you see that I`m in ecstacy". Videre tror jeg det er slik: " I wanna hold you" osv..:)

 

mvh Terje :)

5671579[/snapback]

 

kan det være "ATB - Hold You" ?

Lenke til kommentar
Her er teksten. Men sangen jeg skal ha tak i er en annen artist.

 

Link

 

Har også funnet sangen, i techno versjon, (Dj Miro mix) men den jeg er på jakt etter er litt anderledes...

 

Tar jeg ikke helt feil, begynner mixen jeg er på jakt etter kun med basstromme evt litt bass, før den bygger seg opp og blir rolig når syngingen begynner...

5682820[/snapback]

 

Diamond - reason?

kan være (bulldozzer remix)?

5686936[/snapback]

 

Det er den sangen, men ikke samme remix.

Lenke til kommentar

Hei. Blir gal snart. Overalt på nettet, ligger sangen "Coldplay - Parchutes". Men de færreste steder ligger den riktige Parachutes-sangen, som ikke er lenger en ca 40 sek. Hvis noen har vært borti det samme, hvem er det som har denne "Parachutes" sangen som ligger overalt? Den er drittfin, skulle visst hva bandet heter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...