Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke så mye om dette selv, men etter å ha søkt litt på nettet virker det som om denne sangen (Don't Cry for me Argentina) rett og slett er en del av musikken Andrew Lloyd Webber komponerte til musicalen Evita for årevis siden. Blant annet finnes det en CD med lydopptak hentet fra en Evita musical som ble fremført/tatt opp i 1978, hvor denne sangen ser ut til å være til stede.

 

Her kan man kjøpe CDen i allefall. Det finnes flere liknende CDer forøvrig, blant annet en med musikken fra en Evita-forestilling i London.

 

Så det ser rett og slett ut til at denne sangen har vært en del av en teaterforestilling en stund, men at enkelte artister etterhvert har gitt ut sine egne coverlåter av den.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva heter den sangen som de bruker i den nye reklamen for Mentos?

 

"no no no no, no no no no, no no, there's no sugar"?

5722628[/snapback]

2 Unlimited - No limit (det er originalen i allefall) :)

 

edit: sangen heter vel bare "No limit", ikke "There's no limit" forresten.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke så mye om dette selv, men etter å ha søkt litt på nettet virker det som om denne sangen (Don't Cry for me Argentina) rett og slett er en del av musikken Andrew Lloyd Webber komponerte til musicalen Evita for årevis siden. Blant annet finnes det en CD med lydopptak hentet fra en Evita musical som ble fremført/tatt opp i 1978, hvor denne sangen ser ut til å være til stede.

 

Her kan man kjøpe CDen i allefall. Det finnes flere liknende CDer forøvrig, blant annet en med musikken fra en Evita-forestilling i London.

 

Så det ser rett og slett ut til at denne sangen har vært en del av en teaterforestilling en stund, men at enkelte artister etterhvert har gitt ut sine egne coverlåter av den.

5722600[/snapback]

 

Tusen takk, det var virkelig snillt:D

 

Så vidt jeg vet, hetter CD'en til Madonna hvor denne sangen er å, Evita

Lenke til kommentar

ZaiCoN: Hvis du søker på google etter f.eks.

 

Randy Orton entrance music

 

vil du finne ut hva slags musikk Randy Orton bruker, tilsvarende finner du helt sikkert for de andre på samme måte ved samme type søk.

 

Du kan evt søke etter Randy Orton entrance song også.

Lenke til kommentar
Hei jeg lurer veldig på en sang her. Den begynner med at en dame synger veldig lyst. Hun synger noe slikt som "when i see you standing by... far to <ukjent ord> for me"......deretter fortsetter sangen med en fyr som rapper på svensk...

 

Noen som vet hvilken sang jeg mener ? :D

5709780[/snapback]

 

Sorry for at jeg poster igjen men er det ingen som vet hva denne sangen heter ? Må ha den...bare må ha den :p

Lenke til kommentar

Leiter etter "Cadillac" sang

 

Husker bare at sangen inneholder noko liknande dette:

 

"My first love ...... Cadillac"

 

Trur det er ein country sang.

 

Holder på å gå meg på nervene at eg ikkje finner den. Hadde den som mp3 ein gong i tida. Skulle finne den til ein kamerat ein gong, og har ikkje funnet den etter dette. Husker ikkje lenger kva me skulle med den heller. Men det iriterer meg grenseløst at eg ikkje finner ut av det.

 

Nokon som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Leiter etter "Cadillac" sang

 

Husker bare at sangen inneholder noko liknande dette:

 

"My first love ...... Cadillac"

 

Trur det er ein country sang.

5726543[/snapback]

 

The Clash - Brand New Caddilac ?

 

Edit: Du var visst ute etter en countrysang. :hmm:

5726802[/snapback]

 

Er usikker på om den er contry, men det var ikkje den du foreslo. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...