Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

jeg har en tricky en .

 

hva heter sangen som er i dvd menyen på følgene dvd :

AMV Hell Perfect Collection DVD ISO

Torentlink

 

torent linken helt lovelig og hentet fra denne siden: http://amvhell.com/ ( som er sidne til skaperen av amv hell filmene )

 

(18+ på torent link da den KAN indeholde matriale som er upassende for svake barn)

5676165[/snapback]

Tviler på at det er mange som gidder å laste ner over 4 GB for å finne ut hva en sang heter. Kan du lage et sample?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kikka på en side om Elin Tvedt, så dro jeg musepekern over en reklame for postpbanken..reklamen er på denne linken: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis...5&slide=7#slide

 

noen som veit hva den trance-sangen heter?

 

Bra bilde av Elin i samma slengen, ikke dårlig :D

 

edit: fant ut at det er en lameass danceversonreklame og en kongetrancereklame. men er trancen jeg er ute etter :cool:

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Lurte bare på en metallica sang jeg. En kamerat hadde lært den på gitar, han husker seff ikke navnet :!: Den het noe med "enter taimet" sa han. (han er ikke den mest skriveføre av oss.. så man kan si at det er antageligvis sånn det sies IKKE skrives :))

5679813[/snapback]

"Enter Sandman", mon tro? :)

Lenke til kommentar
Lurte bare på en metallica sang jeg. En kamerat hadde lært den på gitar, han husker seff ikke navnet :!: Den het noe med "enter taimet" sa han. (han er ikke den mest skriveføre av oss.. så man kan si at det er antageligvis sånn det sies IKKE skrives :))

5679813[/snapback]

"Enter Sandman", mon tro? :)

5679816[/snapback]

Hehe var nok den. Seff hadde han og jeg hørt på den før, men han huska jo ikke tittelen og da trodde jeg det var en helt annen :roll:

Men takk likevel :)

Lenke til kommentar
For de av dere som har sett CSI - Tarantino spesial - teaseren som er på tvnorge, hvilken sang spilles i bakgrunnen? En dame som synger: Bang bang....bang bang, ganske rolig stemme og rytme i sangen. Tror jeg har hørt den i en annen Tarantino film, men ikke helt sikker på hvilken.

5680409[/snapback]

 

Young Buck, fra G g g g g GUNIT, har hvertfall en sånn låt. Den heter bang bang. Rå som få faktisk. Men jeg regner meg at den er mixa...vet ikke hvem som har originalen.

 

refrenget går sånn " Bang bang, i shot you doown, bang bang you hit the ground, band bang , that awfull sound". søk på google :)

Lenke til kommentar
Hørte en sang for første gang på The Gathering 2002, og fikk den på hjernen. Lastet den ned, og hørte på den hele tia, men nå har jeg ny pc, og har den heller ikke på den gamle lengre, og har sef glemt både artist og navn på sang.

 

Den var veldig populær i 2003/2004...en sommerlåt, jente som synger, stilen er noe lignende den stilen som hun som synger Bryan Adams i techno versjoner. Hun synger om en som har gjort det slutt med henne, en hun svner eller noe i den duren. Husker ikke teksten heller, men skal skrive inn her hvis jeg kommmer på noe.

5665155[/snapback]

 

*bump*

Lenke til kommentar
Hørte en sang for første gang på The Gathering 2002, og fikk den på hjernen. Lastet den ned, og hørte på den hele tia, men nå har jeg ny pc, og har den heller ikke på den gamle lengre, og har sef glemt både artist og navn på sang.

 

Den var veldig populær i 2003/2004...en sommerlåt, jente som synger, stilen er noe lignende den stilen som hun som synger Bryan Adams i techno versjoner. Hun synger om en som har gjort det slutt med henne, en hun svner eller noe i den duren. Husker ikke teksten heller, men skal skrive inn her hvis jeg kommmer på noe.

5665155[/snapback]

 

*bump*

5682375[/snapback]

 

Er det den groove coverage sangen?

Lenke til kommentar

Her er teksten. Men sangen jeg skal ha tak i er en annen artist.

 

Link

 

Har også funnet sangen, i techno versjon, (Dj Miro mix) men den jeg er på jakt etter er litt anderledes...

 

Tar jeg ikke helt feil, begynner mixen jeg er på jakt etter kun med basstromme evt litt bass, før den bygger seg opp og blir rolig når syngingen begynner...

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
jeg har en tricky en .

 

hva heter sangen som er i dvd menyen på følgene dvd :

AMV Hell Perfect Collection DVD ISO

Torentlink

 

torent linken helt lovelig og hentet fra denne siden: http://amvhell.com/ ( som er sidne til skaperen av amv hell filmene )

 

(18+ på torent link da den KAN indeholde matriale som er upassende for svake barn)

5676165[/snapback]

Tviler på at det er mange som gidder å laste ner over 4 GB for å finne ut hva en sang heter. Kan du lage et sample?

5676476[/snapback]

 

 

 

som ønsket en sample

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...