Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hvilken sang er samplet i refrenget her?

 

Prøver igjen jeg. Jeg blir gal av å ikke finne det ut. Har hørt med flere gamle folk i fall de skulle kjenne den igjen. Kunne tro det var noe av Kurt Foss & Reidar Bøe eller Jens Book-Jensen eller noe i den duren, men finner nada.

Finner ikke noe når jeg googler teksten heller.

Jeg kan si så mye som at det er Kurt Foss og Reidar Bøe vi hører. Men jeg må jobbe litt mer med å finne ut nøyaktig hvilken sang det er.

 

#####Moderatoredit: unngå bruk av caps lock#####

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken sang er samplet i refrenget her?

 

Prøver igjen jeg. Jeg blir gal av å ikke finne det ut. Har hørt med flere gamle folk i fall de skulle kjenne den igjen. Kunne tro det var noe av Kurt Foss & Reidar Bøe eller Jens Book-Jensen eller noe i den duren, men finner nada.

Finner ikke noe når jeg googler teksten heller.

Jeg kan si så mye som at det er Kurt Foss og Reidar Bøe vi hører. Men jeg må jobbe litt mer med å finne ut nøyaktig hvilken sang det er.

 

#####Moderatoredit: unngå bruk av caps lock#####

Takk for det, er da noe. Hadde en følelse av at det var de. :)

 

edit: leif

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Bra :!:

 

Det er en gammel sang, bandet hadde ordet "Spelle" i seg, og refrenget gikk noe som "tinndidumdidum". Det er en norsk countrysang, midt i sangen ca. så er det fele og roping (høres ut som at de er fulle)! Pappa sa at bandet var kjent for å være fulle hele tiden. (vet ikke om det er sant, da :p)

 

I sangen synger de om Ola og noen flere navn jeg ikke husker :ermm:

 

Han som synger hadde snål dialekt, husker ikke helt hvordan den var :blush:

 

EDIT: Versa er nærmere prating enn synging

 

Ingen? er desperat :cry:

Lenke til kommentar

Bra :!:

 

Det er en gammel sang, bandet hadde ordet "Spelle" i seg, og refrenget gikk noe som "tinndidumdidum". Det er en norsk countrysang, midt i sangen ca. så er det fele og roping (høres ut som at de er fulle)! Pappa sa at bandet var kjent for å være fulle hele tiden. (vet ikke om det er sant, da :p)

 

I sangen synger de om Ola og noen flere navn jeg ikke husker :ermm:

 

Han som synger hadde snål dialekt, husker ikke helt hvordan den var :blush:

 

EDIT: Versa er nærmere prating enn synging

 

Ingen? er desperat :cry:

 

 

de har ikke spelle i seg da , men de eneste 2 bandene jeg kommer på i farta er busserulls og salhus vinskvetten. Kan det være en av dem?

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...