Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker hvilken sang de brukte i reklamen for Stimorol eller Extra tyggepastiller hvor slagordet i reklamen var "Kyss Mer!"

 

Sangens sjanger var av type House :)

Adrian Lux - Teenage Crime.

 

Hvis jeg ikke husker helt feil.

Endret av Βlur
Lenke til kommentar

Lurer på hva sangen som går på en TV3-reklame for tiden heter. Reklamen handler generelt om TV3 sine programmer. Husker i hvert fall at ekstrem oppussing er med. Sangen minner litt om Two Door Cinema Club sine sanger. Lurer kanskje på om artisten var med på Hove i fjor, altså i 2010. Sykt irriterende å ikke komme på slike sanger :(

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat den franske filmen Taxi 4. Og rundt 1:04:20 i filmen kommer en melodi i bakrunnen som jeg gjerne vil ha navnet på. Jeg har prøvd å finne navnet med Shazam, og Tunatic som jeg ble tipset om i førsteposten her uten hell, mest sannsynlig fordi det er for mye støy og dialog i filmen imens melodien er i gang.

Jeg har også hørt igjennom soundtrackene til filmen på youtube, men klarte ikke finne den der heller. :ermm:

 

Så nå prøver jeg lykken her, og håper noen av dere kan navnet på melodien!

 

Takker for alle forslag! :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat den franske filmen Taxi 4. Og rundt 1:04:20 i filmen kommer en melodi i bakrunnen som jeg gjerne vil ha navnet på. Jeg har prøvd å finne navnet med Shazam, og Tunatic som jeg ble tipset om i førsteposten her uten hell, mest sannsynlig fordi det er for mye støy og dialog i filmen imens melodien er i gang.

Jeg har også hørt igjennom soundtrackene til filmen på youtube, men klarte ikke finne den der heller. :ermm:

 

Så nå prøver jeg lykken her, og håper noen av dere kan navnet på melodien!

 

Takker for alle forslag! :new_woot:

 

Har du sjekket imdb.com?

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat den franske filmen Taxi 4. Og rundt 1:04:20 i filmen kommer en melodi i bakrunnen som jeg gjerne vil ha navnet på. Jeg har prøvd å finne navnet med Shazam, og Tunatic som jeg ble tipset om i førsteposten her uten hell, mest sannsynlig fordi det er for mye støy og dialog i filmen imens melodien er i gang.

Jeg har også hørt igjennom soundtrackene til filmen på youtube, men klarte ikke finne den der heller. :ermm:

 

Så nå prøver jeg lykken her, og håper noen av dere kan navnet på melodien!

 

Takker for alle forslag! :new_woot:

 

Har du sjekket imdb.com?

 

 

Ja, så vidt jeg kunne se så lå det ingen soundtracks ute der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...