Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Her kommer en skikkelig nøtt. Sangen jeg leter etter er en forholdsvis ny sang (tror jeg, ihvertfall maks et par år) og det er en hip/hop sang. Kan muligens minne om noe ala Timbaland. Det eneste jeg husker er at refrenget eller hvertfall en gjenkjennelig del av sangen, flere ganger slutter med "Monster". Eller "(...) like a monster"

Har søkt overalt, men klarer ikke å finne det ut... Noen som klarer denne? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanye West - Monster?

edit: featuring a bunch of people~

 

Nei, har allerede prøvd den. Men det var en mer moderne sound, sånn typisk Flo Rida eller Timbaland. Med litt manipulert stemme tror jeg, som er ganske vanlig nå til dags...

 

Edit: Den er nok rimelig kjent, og er nok en sånn typisk sang jeg som ungdom, burde skamme meg over å ikke vite navnet på...

Endret av FredrikUG92
Lenke til kommentar

Ne-Yo - Beautiful Monster

T-Pain - Created A Monster

 

? :)

 

Nei, er mye mer moderne enn det.. Sånn som Flo Rida - Elevator kanskje, ganske lik stemme som når Timbaland synger i begynnelsen

minner veldig...

 

PS, det er godt mulig det er Timbaland. Tror kanskje det er en dame som synger i tillegg i den sangen, men er ikke 100% sikker på akkurat det...

Lenke til kommentar

Noen som vet hva denne sangen heter ? :)

Ser ut til å være en cover av noe slag av denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko

 

Her er sangen jeg leter etter:

Mulig dette blir litt klønete forklart, men dette er en sang som ofte spilles når f.eks en vakker dame spaserer inn i et rom på film. Den spiller "oppover" litt om Lisa gikk til skolen og så tror jeg det er en mørk stemme som sier oooh yeah. Jepp, det ble veldig klønete forklart.

 

Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Noen som vet hva denne sangen heter ? :)

Ser ut til å være en cover av noe slag av denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko

 

Mulig dette blir litt klønete forklart, men dette er en sang som ofte spilles når f.eks en vakker dame spaserer inn i et rom på film. Den spiller "oppover" litt om Lisa gikk til skolen og så tror jeg det er en mørk stemme som sier oooh yeah. Jepp, det ble veldig klønete forklart.

Klønete forklart ja :p Men skjønner hva du mener :)

Lenke til kommentar

Ne-Yo - Beautiful Monster

T-Pain - Created A Monster

 

? :)

 

Nei, er mye mer moderne enn det.. Sånn som Flo Rida - Elevator kanskje, ganske lik stemme som når Timbaland synger i begynnelsen

minner veldig...

 

PS, det er godt mulig det er Timbaland. Tror kanskje det er en dame som synger i tillegg i den sangen, men er ikke 100% sikker på akkurat det...

 

 

 

Noe ala den?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva denne sangen heter ? :)

Ser ut til å være en cover av noe slag av denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko

 

Her er sangen jeg leter etter:

Mulig dette blir litt klønete forklart, men dette er en sang som ofte spilles når f.eks en vakker dame spaserer inn i et rom på film. Den spiller "oppover" litt om Lisa gikk til skolen og så tror jeg det er en mørk stemme som sier oooh yeah. Jepp, det ble veldig klønete forklart.

 

Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter?

http://www.youtube.com/watch?v=8Q7FFjUpVLg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Leter etter en sang, som jeg hørte i dag på p5 mellom klokken 8 og halv 9. Programlederen sa det var hans yndlingssang. Dette er en typisk sang som dem spiler på energy og p5. Er en man som synger, også er det litt koring. Mer sånn: Kor: na na na na na nana. mann: synger noe. En stemme som stikker seg ganske ut.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har en sang i hodet som jeg aldri klarer å finne igjen.. jeg vet ikke hva den heter men han sang i refrenget boom boom (eller noe sånt) og i musikk videoen er han på et party og finner seg ei dame. det er det jeg husker....

 

Mest sannsynlig er han ifra vest europa, vet ikke helt men trolig det. Tror sangen var "populær" for noen år siden. det er innen dance sjangeren.

 

jeg snakker ikke om boom, boom, boom, boom - vengaboys eller boom-shacka-lacka.

 

 

Noen som vet????

 

 

TROR SANGEN DU SØKER HETER "WALK THE DINOSAUR" MED GRUPPA WAS (NOT WAS)!

 

Lenke til kommentar

Hei, jeg har en sang i hodet som jeg aldri klarer å finne igjen.. jeg vet ikke hva den heter men han sang i refrenget boom boom (eller noe sånt) og i musikk videoen er han på et party og finner seg ei dame. det er det jeg husker....

 

Mest sannsynlig er han ifra vest europa, vet ikke helt men trolig det. Tror sangen var "populær" for noen år siden. det er innen dance sjangeren.

 

jeg snakker ikke om boom, boom, boom, boom - vengaboys eller boom-shacka-lacka.

 

 

Noen som vet????

 

 

SANGEN DU SØKER HETER GARANTERT "BOOM!" "SHAKE THE ROOM" "(THE STREET MIX!)" AV OG MED WILL SMITH OG DJ JAZZY JEFF!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...