Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hva sange i reklame-videoklippet som ligger på denne linken

 

http://meny.no/Tema-med-Menykokken/Vi-frister-deg-til-5-om-dagen/

Det er iallefall eit cover av "When I grow up". Usikker på kven som har denne. :p

www.youtube.com/watch?v=4F-CpE73o2M

edit: First Aid Kit har jo ein veldig fin versjon:

www.youtube.com/watch?v=jNaZW7VDdHA

 

 

 

Ingen av sangene er like når det gjelder teksten, og bare den siste sangen har en tilnærmet lik melodi. Er du sikker på at det er denne sangen som blir brukt i reklamen?

Endret av Straydog
Lenke til kommentar

Whoopsies. Høyrte bare "When I grow up", og syns det likna. :p

 

"Det er Lars Kilevold som har skrevet og synger denne spesielt for Meny. Det er i utgangspunktet ikke en hel sang, men han skal nå lage en hel låt av denne. Sangen vil bli lagt ut på meny.no så snart den er ferdig."

Tadaaa.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg leter desperat etter hvor en melodi er fra: Den går sånn her: dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun _ned en oktav_ dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun _ned enda en oktav_ osv

 

Dårlig forklart, men blah.. :3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whoopsies. Høyrte bare "When I grow up", og syns det likna. :p

 

"Det er Lars Kilevold som har skrevet og synger denne spesielt for Meny. Det er i utgangspunktet ikke en hel sang, men han skal nå lage en hel låt av denne. Sangen vil bli lagt ut på meny.no så snart den er ferdig."

Tadaaa.

 

Fantastisk :new_woot:

Hvor fikk du denne informasjonen?

Lenke til kommentar

hadde tidligere, for mange år siden (rundt 99-2000 skiftet), en sang på pc`en, type techno, som var en remix av en introsang på en kjent film. Som hadde teksten " Til thy kingdome come" i seg. Var fra en film av type "Troja" eller lignende.

 

Noen som kjenner til denne?

 

Første som slo meg var Gladiator filmen, den kom jo i 2000 hvis jeg husker riktig, sikkert en miks av den? Et tips er jo å søke på youtube angående Gladiator mix.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Jeg husker et album jeg rappa av søsteren min for en del år siden som jeg har lyst å høre igjen. Det er techno og jeg tror albumet het noe med "beginning of autumn". I albumet er det mange South Park sitater med stemmene til figurene. Husker best denne: "Cartman, you have such a fat ass, that when people walk down the street they go, ‘God damn, that’s a big, fat ass." :!:

Håper noen vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...