Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet noen hva navnet på en sang som blir spilt en del på radioen nå i det siste? Sangen er for det meste instrumentell med noen korte strofer på et eller annet språk innimellom (italiensk?) Vet ikke helt hvilken sjanger den kan plasseres i, men den minner litt om denne: http://www.youtube.com/watch?v=zzuonr7pHcM&videos=5BrWUlaGFEE (bare med mindre tekst).

 

Lite å gå på, I know.

Lenke til kommentar

yo

 

Dette er sikkert umulig. Men jeg bare kom på en sang jeg hadde hørt for lenge siden. Hørte på den en del før når jeg var mindre.

Sikkert 5-6 år sia.

 

Eneste jeg husker er at i refrenge så kommer det sånn først vanlig stemme, så vidre på en måte auto-tune eller robot stemme da. Er ikke rappe låt, eller typisk trance techno. Ganske fengende melodi.

Veldig sånn laxx,chill låt. Trur det er masse vokal om jeg husker.

Den er hvertfall noen år gammel.

 

Husker dessverre ikke mere. Sikkert umulig får dere. Men har hvertfall prøvd. ^^

Lenke til kommentar

DJ Ironik - Stay with me

 

Eller noe i den retningen?

 

Nja. Den jeg tenker på er vel litt mere musikalsk av seg, Og ganske lyse toner før refrenge tar av. Liksom gjentar det samme flere ganger trur jeg. Også er det ikke sånn robot stemme på en måte hele sangen, som stay with me. Vist du skjønner, veit ikke hva det heter. ^^

Først så kommer liksom refrenge i normal vokal, så plutselig vender det helt om til robot liksom. Kaller det robot ^^

Eller gradevis hvertfall.

Men ja. Noe av retningen kansje. Ikke veldig galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...