Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter den franske sangen i La Redoute reklamen som går på tv nå?..

En dame som synger den, med en meget behagelig stemme!

 

Sangen heter Comment te dire Adieu, og ble gjort kjent med Francoise Hardy. Jane Birkin har også en versjon, mens den versjonen som spilles i reklamen visstnok er med japanske Kahimi Karie. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, denne sangen er i ferd med å gjøre meg sprø: Det er en ganske tung beat med noe slags pianoplingplong oppå, og en dame som nesten mumler mer enn hun synger. Jeg har ikke hørt den på radio, men de har spilt den mye på Sats-senteret mitt i det siste, og Viasat4 har den siste uken eller to hatt en reklame for diverse serier (Mad Men etc) hvor denne sangen er brukt. Det eneste jeg har oppfattet av teksten er "lovesick" (tror jeg). Har googlet som en gal, men jeg finner ikke noe som passer. Finnerlønn! :p

Lenke til kommentar

Ok, denne sangen er i ferd med å gjøre meg sprø: Det er en ganske tung beat med noe slags pianoplingplong oppå, og en dame som nesten mumler mer enn hun synger. Jeg har ikke hørt den på radio, men de har spilt den mye på Sats-senteret mitt i det siste, og Viasat4 har den siste uken eller to hatt en reklame for diverse serier (Mad Men etc) hvor denne sangen er brukt. Det eneste jeg har oppfattet av teksten er "lovesick" (tror jeg). Har googlet som en gal, men jeg finner ikke noe som passer. Finnerlønn! :p

 

Lovesick med Lindstrøm og Christabelle, tipper jeg. Hva får jeg? :D

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

visitdenmark.dk reklamen der gamlingen stikker fra de andre med hun damen på mopeden... Hva heter sangen? Jeg holder på å bli gal! :p

 

Det er Fede Finn - Kærligheden Brænder ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=W9AXb6-ri1g

 

FANTASTISK!! :D :D

 

Da er både dagen og sommeren reddet!;) Tusen takk :D

 

 

"Kærligheden brænder, klap i dine hænder, bid mig lidt i øret, træk mig hurtigt gennem pløret. La,la,la,la,la" :D :D

Lenke til kommentar

Ok, denne sangen er i ferd med å gjøre meg sprø: Det er en ganske tung beat med noe slags pianoplingplong oppå, og en dame som nesten mumler mer enn hun synger. Jeg har ikke hørt den på radio, men de har spilt den mye på Sats-senteret mitt i det siste, og Viasat4 har den siste uken eller to hatt en reklame for diverse serier (Mad Men etc) hvor denne sangen er brukt. Det eneste jeg har oppfattet av teksten er "lovesick" (tror jeg). Har googlet som en gal, men jeg finner ikke noe som passer. Finnerlønn! :p

Lovesick med Lindstrøm og Christabelle, tipper jeg. Hva får jeg? :D

Jammen er det det! Og det er til og med et av de alternativene jeg har sett på, men slått fra meg fordi jeg ikke helt kjente igjen teksten hehe. (Satt på jobb akkurat da, og der er nettet så tregt at det er umulig å få hørt på noe som helst.)

Tusen millioner takk, jeg sender en sjokoladekake i posten. :grin:

Lenke til kommentar

Hørte en Contry sang på golden gold på web-tv. Den episoden som går i dag. Husker ikkje navnet på sangen, mn vett den kommer fra en film der det er noen brødre eller venner som rømmer fra fengsel og kommer til en plass der de synger den sangen for å tene litt penger.

 

Noen som vett kva slags sang eg mener?

Lenke til kommentar

Jammen er det det! Og det er til og med et av de alternativene jeg har sett på, men slått fra meg fordi jeg ikke helt kjente igjen teksten hehe. (Satt på jobb akkurat da, og der er nettet så tregt at det er umulig å få hørt på noe som helst.)

Tusen millioner takk, jeg sender en sjokoladekake i posten. :grin:

 

Yay, sjokkis! Bare spør om det er noe mer du lurer på. :fun:

Lenke til kommentar

Hørte en Contry sang på golden gold på web-tv. Den episoden som går i dag. Husker ikkje navnet på sangen, mn vett den kommer fra en film der det er noen brødre eller venner som rømmer fra fengsel og kommer til en plass der de synger den sangen for å tene litt penger.

 

Noen som vett kva slags sang eg mener?

 

 

Jepp. Fra soundtracket til "Oh Brother, Where Art Thou". Sangen heter I Am A Man Of Constant Sorrow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...