Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en norsk gruppe som var populær for noen få år siden.

Videoen var med en vampyrkanin som rusler bortover en gate og man ser en rekke norske kjendiser i butikkene.

Videoen er animert og refrenget går noe slik som "take me home tonight"

 

 

Og så lurer jeg på reklamen for et bettingfirma hvor ha blant annet maler bagasjebåndet på en flyplass i røde og svarte ruter og hopper ut av en bil i fart.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Hei. Leter etter en sang/et stykke musikk. Klarer ikke helt å beskrive hvordan det låter. Sangen blir ofte brukt sammen med bilder og video av natur og storslåtte omgivelser. Mener rimelig sikkert at den ble brukt i 71 grader nord før i tiden, kanskje enda. Lyder veldig synth-aktig med innslag av piano. Vokalen er ikke veldig fremtredende, men ligger mest i bakgrunnen. Vokalen er ganske utydelig og spiller ikke en veldig fremtredende rolle i miksen.

 

Er en ganske vag beskrivelse, men håper på litt hjelp. :)

Lenke til kommentar

Hørte ein sang på radioen i går når eg kjørte til Bergen. Det var rock og alt eg husker frå teksten var "Everybody's watching everybody" også ny linje med "EVerybody's...". Det var ein mann som sang og det virket som kanskje 90-tals låt? Husker dessverre ikkje radiokanalen, men lurer på om det var ein av NRK kanalene. Har prøvd å søke på NRK og på google uten resultat. Veit at dette er lite info men veit ikkje noko meir.

Lenke til kommentar
Hei. Leter etter en sang/et stykke musikk. Klarer ikke helt å beskrive hvordan det låter. Sangen blir ofte brukt sammen med bilder og video av natur og storslåtte omgivelser. Mener rimelig sikkert at den ble brukt i 71 grader nord før i tiden, kanskje enda. Lyder veldig synth-aktig med innslag av piano. Vokalen er ikke veldig fremtredende, men ligger mest i bakgrunnen. Vokalen er ganske utydelig og spiller ikke en veldig fremtredende rolle i miksen.

 

Er en ganske vag beskrivelse, men håper på litt hjelp. :)

 

Ugress - "Reason to Believe" ?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke sanger blir brukt i promoene til Superman Returns og Life på TV3 som går nå til dags? :)

Bumpetibump. Har sendt mail til Tv3 uten så mye svar.

Gir et siste forsøk her i håp om at noen har hørt de. Sendte ny mail til Tv3 nettopp for å mase litt.

Fikk svar fra Tv3, legger ut det her i tilfelle noen skulle lure på det samme :) "Det er Madrugada med Beautyproof for Life, og for Superman Returns er det Uprising med Muse."

Visste jeg hadde hørt de før.

Lenke til kommentar
Hei. Leter etter en sang/et stykke musikk. Klarer ikke helt å beskrive hvordan det låter. Sangen blir ofte brukt sammen med bilder og video av natur og storslåtte omgivelser. Mener rimelig sikkert at den ble brukt i 71 grader nord før i tiden, kanskje enda. Lyder veldig synth-aktig med innslag av piano. Vokalen er ikke veldig fremtredende, men ligger mest i bakgrunnen. Vokalen er ganske utydelig og spiller ikke en veldig fremtredende rolle i miksen.

 

Er en ganske vag beskrivelse, men håper på litt hjelp. :)

 

Ugress - "Reason to Believe" ?

 

Nei, er ikke denne. Den jeg mener er mindre industriell i stilen, vokalen er heller ikke "distorted", slik som i denne.

Lenke til kommentar

La ut en YouTubevideo istad, og brukte Audioswapper for å få en sang (er ulovlig med all nedlastningsgreier på skolepc'en). (

)

 

Men da jeg hørte den etterpå synes jeg den i grunn var ganske fin og rolig, så noen som kan navnet på den, evt om man kan finne igjen navnet inne i Audioswappern (klarte ikke finne den?)

 

Takker for svar :)

 

 

 

Edit:

 

Fant den :)

 

Var Long Drive Home av Adem hvis noen lurte.

Endret av Disaffekted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...