Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg har litt av teksten til en sang jeg lurer på hva heter og hvem som synger den. Har jo hørt sangen mange ganger før, og tror muligens det er en ganske kjent sang, så kanskje litt flaut at jeg ikke husker dette.

 

Men men...her er teksten jeg husker:

 

A little bit closer. A little bit higher. Everytime I need to see your face.

 

Og i refrenget er dette med: try to find(?) you

 

Noen som har clue i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vært på utkikk etter en remix leeenge nå. Det virker rimelig dødfødt å prøve å finne den, men den var brukt på en film fra et spill engang ( som jeg selvfølgelig har slettet for lenge siden )

 

Remixen inneholder for det meste West Street Mob - Electric Boogie ( http://www.youtube.com/watch?v=zMlaYTbmv8I ) ( som forøvrig også er en mix av Apache )

 

og et par fler låter som jeg ikke er sikker på. Er vel et skudd i blinde men er det noen som vet hva jeg prater om?

Endret av Detectable
Lenke til kommentar
Hei!

 

Nå har jeg sittet og tenkt skikkelig lenge, men jeg kommer ikke på bandet. Det er et norsk rocke band som ga ut to album på 2000 tallet. De fikk gode kritikker, men nå er de oppløst. Har navnet på tungen, men kommer bare ikke på det. Var skikkelig kult.

span

 

Tusen takk! Eneste som var dumt er at mass distraction er utgått på platekompaniet =(

Lenke til kommentar
Hørte ein sang på radioen i går når eg kjørte til Bergen. Det var rock og alt eg husker frå teksten var "Everybody's watching everybody" også ny linje med "EVerybody's...". Det var ein mann som sang og det virket som kanskje 90-tals låt? Husker dessverre ikkje radiokanalen, men lurer på om det var ein av NRK kanalene. Har prøvd å søke på NRK og på google uten resultat. Veit at dette er lite info men veit ikkje noko meir.

Ingen som veit?

Lenke til kommentar
Hørte ein sang på radioen i går når eg kjørte til Bergen. Det var rock og alt eg husker frå teksten var "Everybody's watching everybody" også ny linje med "EVerybody's...". Det var ein mann som sang og det virket som kanskje 90-tals låt? Husker dessverre ikkje radiokanalen, men lurer på om det var ein av NRK kanalene. Har prøvd å søke på NRK og på google uten resultat. Veit at dette er lite info men veit ikkje noko meir.

Ingen som veit?

Det er sikkert ikke denne :

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...