Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

En ny reklame på Viasat 4, der de viser klipp fra Leverage, Dexter, Simpsons osv., der de har lagt inn stemmer som skriker på norsk om hvor "kuuult" Viasat 4 er når noen tar opp en telefon i klippene, i bakgrunnen går det en låt som det står navnet på på slutten av reklamen. Fikk med meg bandnavnet, Rogue Traders, men ikke tittelen. Det var ikke noe tekst i låta, så får ikke søkt opp det, og har lett litt på Youtube og ikke funnet låta. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg leter etter en sang. De spiller den på radioen, på NRJ (Energy)

 

De spilte den igår ca kl 19:20. Sangen er helt ny.

 

Det er en mannlig "rapper" som synger mellom refrengene, så er det en kvinnelig vokalist med techno-aktig stemme som har refrenget.

 

I refrenget synger dama med techno-stemme noe som det her: "Mmmmm what you saaaayyy.... du-du-du(husker ikke ordene) doing to meeeeee...." og så gjentar det seg ett par ganger

 

Jeg tror det kan være JayR. Jeg fulgte ikke med på hva de sa, men de snakket noe om JayR og ny hit rett før sangen kom.

 

Noen som kan hjelpe, please?! Jeg syns sangen var dødsfet! ;D Men klarer ikke finne ut hvem det er.

 

EDIT:

 

Haha! Jeg søkte på "mm what you say lyrics" - og fant ut hvilken sang det var på første treff!! :D

http://answers.yahoo.com/question/index?qi...10185834AACLMki

 

Jason Derulo - Whatcha Say

Endret av trusefar
Lenke til kommentar
Hørte ein sang på radioen i går når eg kjørte til Bergen. Det var rock og alt eg husker frå teksten var "Everybody's watching everybody" også ny linje med "EVerybody's...". Det var ein mann som sang og det virket som kanskje 90-tals låt? Husker dessverre ikkje radiokanalen, men lurer på om det var ein av NRK kanalene. Har prøvd å søke på NRK og på google uten resultat. Veit at dette er lite info men veit ikkje noko meir.

Ingen som veit?

Det er sikkert ikke denne :

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Var den. Takk!

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg får ikke denne sangen av hjernen, men husker ingen av ordene i teksten.

Det er en ganske simpel melodi, semi-rolig pop, med mannlig vokal.

 

Refrenget synges i falsett, og er enkelt og greit du-du-du-DU-du, gjentatt noen ganger. Resten av sangen synger han med vanlig stemme.

 

Jeg tror den har vært en del spillt på radio, kanskje for noen måneder siden.

 

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Hørte ein sang på radioen i går når eg kjørte til Bergen. Det var rock og alt eg husker frå teksten var "Everybody's watching everybody" også ny linje med "EVerybody's...". Det var ein mann som sang og det virket som kanskje 90-tals låt? Husker dessverre ikkje radiokanalen, men lurer på om det var ein av NRK kanalene. Har prøvd å søke på NRK og på google uten resultat. Veit at dette er lite info men veit ikkje noko meir.

Ingen som veit?

Det er sikkert ikke denne :

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Var den. Takk!

Så bra ;) jeg tenkte at det sikkert ikke var den :p

Lenke til kommentar

http://soundcloud.com/cirkaloka/sets/cirka...terte-lokemixer

I den øverste miksen (Kaptein Lok - Cirka Loka 3 år) er det helt på slutten en morsom sang jeg lurer på hva heter. Den begynner ganske nøyaktig etter 1 time, 13 minutter og 50 sekunder.

Lett å høre teksten, men finner ikke noe særlig når jeg googler. Hadde vært veldig takknemlig for navn på denne sangen og evt hvor jeg kan finne den.

 

Teksten:

 

har du engang vært på trinidad? med calypso sang og sol hver dag

da vet du hva jeg snakker om, når jeg sier ingenting er som:

 

"litt rom og coca cola, mix a la trinidad

sånt som gjør mennesker glad, slapper av og leve la laa"

 

øst er øst og vest er vest, nord er nord, men syd er best

hombrero juang er på plass, med et smil han fyller opp ditt glass:

 

"med rom og coca cola, mix a la trinidad

sånt som gjør mennesker glad, slapper av og leve la laa"

 

har du steppet hele natten lang, til oljefat og palmesang

og endelig funnet veien til ditt rom, da er det ingenting som smaker som:

 

"en rom og coca cola, mix a la trinidad

sånt som gjør mennesker glad, slapper av og leve la laa"

 

neste dag, stå tidlig opp, ut på stranda, steke kropp

om kvelden, kapre hjertevenn, heng med, kjøre, gå igjen

 

"med rom og coca cola, mix a la trinidad

sånt som gjør mennesker glad, slapper av og leve la laa"

 

mange går omkring så grå, polet og skatten presser på

men kom til denne vakre øy, syng og dans og ha det gøy!

 

"med rom og coca cola, mix a la trinidad

sånt som gjør mennesker glad, slapper av og leve la laa"

 

rom og cocaaa colaaaa

slappe av og leve laalaaaaa

 

 

edit:

, vet fortsatt ikke hvem det er som synger, men :( Endret av thesinner
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En sang som smått blir spilt på radioen, veldig rolig og behagelig sang, en mann som synger, tror han synger noe ala "lala, this is the road to hell" også noe klinking på en gitar eller noe.

Hjelp?

Lenke til kommentar

Er nok liten sjangs for svar, men fyrer løs likevel. Lurer på to sanger:

 

1) Sangen som spilles på reklamen til Dexter på Viasat4. Teksten inneholder "psycho man".

 

2) Sangen som spilles på reklamen til Ax men på Viasat4. Ganske rocka sang med gitarriff.

 

Håper noen vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...