Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter en sang jeg så for flere år siden på tv. Det var en ganske populær musikkvideo med bandmedlemmer gjenskapt i pixel art, og musikkvideoen tok for seg en dag i deres liv. Mener å huske at det var en som hoppa av en bygning og masse rart som skjedde.

 

 

Husker at jeg likte musikken godt, så hvis det er noen som vet hva sangen heter hadde det vært flort!

Linkin Park -Breaking The Habit?

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Den der reklamen for champions league finalen hvor de damene spiller fiolin eller hva det nå en er????

Jeg vet egentlig hva den heter, men jeg har totalt jernteppe nå. Og det hater jeg, så nå bumper jeg denne i håp om at andre har svaret :p

 

 

Det er Paul McCartney & The Wings - Live and Let Die :)

http://www.youtube.com/watch?v=7RZKHQnReig

 

Men for å få den opp på tempoet til reklamen må du på Guns 'n' Roses sin versjon tenker jeg

Ah, DEN var det ja :D Etter å ha sjekket begge er det McCartney's versjon jeg liker best. Funker best med klassiske instrumenter synes jeg :)

 

Takk for hjelpen ;)

 

 

De som spiller på reklamen er eScala, kommer fra Britains Got Talent. Sangen heter det samme.

Lenke til kommentar

Vel, uhm, nå er jo ikke jeg den beste til å forklare, men får vel prøve ( :roll: ) Vel, det er en Volkswagen reklame, der det er en sort bil og så står det en drøss tekst over den, og teksten former til slutt finger som flakser.

Noen som vet hva sangen i bakgrunnen heter? Fant den ikke på sidene deres, dessverre.

Lenke til kommentar

Tenker du da på UK-versjonen eller den amerikanske versjonen? De har nemmelig to forskjellige sanger. Den amerikanske sangen har en sang av Bon Jovi tror jeg, Wanted Dead or alive tror jeg den heter. :)

 

EDIT: Trodde du mente intro-melodien. :p

 

Og den på Viasat 4 er forresten Invaders must die - The Prodigy

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Vel, uhm, nå er jo ikke jeg den beste til å forklare, men får vel prøve ( :roll: ) Vel, det er en Volkswagen reklame, der det er en sort bil og så står det en drøss tekst over den, og teksten former til slutt finger som flakser.

Noen som vet hva sangen i bakgrunnen heter? Fant den ikke på sidene deres, dessverre.

 

Er vel Paper Aeroplane : Angus & Julia Stone

 

http://www.youtube.com/watch?v=en03MHejlxs&feature=fvst

Lenke til kommentar

hørte en sang her om dagen, aner ikke hvor der en dame(tror jeg) sang til et refreng som klister seg til hjernebarken. rock, by the way. i allefall mye trommer etc, og høy takt. pleier å bli spilt på radioen. luuurer på om hun ikke sang "give up"-et-eller-annet på refrenget.

noen ideer?

Endret av fjeldwild
Lenke til kommentar

Hello. Jeg kommer søren ikke på navnet på den sinnsyke sangen. Det er den med catchy plystring i starten, også handler den om arbeid eller noe :p Jeg :tror: musikkvidoen er at en rekke menn går å bærer på en tømmerstokk eller noe. Også synger dem ett eller annen om arbeid. noe sånt som....

 

Hei- Hei hå. Til arbeid går vi nå. Plystre - Plystre - plystre - - -plystr - plystr - - - -plystr - Plystr - Plystr -- -plystr - plystr - - - - - plystr-plystr"

 

Fort fort fort, sakte sakte, fort fort fort, sakte sakte, , , sakte fort

Something like that ^^

Endret av -MK-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...