Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

I dag var jeg og en venninne på VIC på Oslo City.

Der hørte vi en sang vi synes var ganske så fengende, men vi vet ikke hva den heter og vi fikk ikke så mye ut av den.

Det hørtes ut som de/den sang "Treat her well/nice" eller "Get through hell", eller noe sånt.

Noen som har peiling på hvilken sang det kan være?

Endret av EmmaTheFrosk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en sang som var på en samlecd som ble gitt ut her i norge..en slags god natt cd med ballader(skikkelig søtsuppesanger)

Coveret var mørkeblått med stjerner på mener jeg.. som en himmel om natten..

 

Tilbake til sangen..ler

I videoen er det et par som "krangler".. og de synger tilhverandre..altså sangen er krangelen

 

Kan noen hjelpe meg?

 

fant det ut.. The beautiful south og a little time

Endret av jeanette78
Lenke til kommentar
Dette er vel ikke akkurat en sang, men jeg lurer på om noen vet om noen sanger som er lignende siste del av Fix You av Coldplay (Fra 2:25) og I Think She Knows av Justin Timberlake, altså den gitarspillingen, om noen vet noen lignende? :)

 

Første jeg tenkte på fra Coldplay sin sang, var egentlig U2 - Where the streets have no name, men blir litt annerledes.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Hei

 

Hørte igjen en gammel slager her om dagen tilfeldigvis på radioen. Det er ei jente som stiller spørsmål i refrenget, litt nølande. Så følger det en hel masse trompetspilling. Og akkurat nå fikk jeg lyst å høre den sangen...Noen som har peiling på hvilken sang jeg mener? Den ble spelt MYE for noen år tilbake. Tror ho synger noe slikt som "I've been watching you lately" eller "I've seen you around".

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar
Dette er vel ikke akkurat en sang, men jeg lurer på om noen vet om noen sanger som er lignende siste del av Fix You av Coldplay (Fra 2:25) og I Think She Knows av Justin Timberlake, altså den gitarspillingen, om noen vet noen lignende? :)

 

Første jeg tenkte på fra Coldplay sin sang, var egentlig U2 - Where the streets have no name, men blir litt annerledes.

 

Var ikke akkurat den typen jeg leter etter nei, men takk likevel :) Har hørt den du anbefalte 100 ganger før, men good try;)

Lenke til kommentar
Leter etter en sang her, lite og gå etter, ettersom jeg hørte den på radioen og ikke er sikker på hvilken kanal den gikk på.

 

Følgende kan sies om sangen.

 

- Norsk dame stemme.

- Mesteparten av sangen er melodi, lite synging.

- Melodien i sangen var det dominerende, vokalen var kort og begrenset så det var tydlig at melodien var i fokus.

- Rolig, melodiøs sang, noe i samme sjanger som Enya.

- Vil tippe at sangen er fra 80/90 tallet en gang så er nok neppe noe nytt det er snakk om.

 

Vet det er lite og gå etter, men falt for sangen.

 

Takk.

 

Longshot, men er ikke Secret Garden - Nocturne?

 

Imponerende det må jeg si, riktig sang :D

Takker.

Lenke til kommentar
Hei

 

Hørte igjen en gammel slager her om dagen tilfeldigvis på radioen. Det er ei jente som stiller spørsmål i refrenget, litt nølande. Så følger det en hel masse trompetspilling. Og akkurat nå fikk jeg lyst å høre den sangen...Noen som har peiling på hvilken sang jeg mener? Den ble spelt MYE for noen år tilbake. Tror ho synger noe slikt som "I've been watching you lately" eller "I've seen you around".

Bør være denne:

 

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Dette er vel ikke akkurat en sang, men jeg lurer på om noen vet om noen sanger som er lignende siste del av Fix You av Coldplay (Fra 2:25) og I Think She Knows av Justin Timberlake, altså den gitarspillingen, om noen vet noen lignende? :)

 

Britney Spears - Circus har litt av det samme:

 

Fra 0:35

 

http://www.youtube.com/watch?v=1i5kANctoHQ

 

EDIT: Og Red hot chillipeppers - By the way

http://www.youtube.com/watch?v=s7VI76aYtlo

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Hei

 

Hørte igjen en gammel slager her om dagen tilfeldigvis på radioen. Det er ei jente som stiller spørsmål i refrenget, litt nølande. Så følger det en hel masse trompetspilling. Og akkurat nå fikk jeg lyst å høre den sangen...Noen som har peiling på hvilken sang jeg mener? Den ble spelt MYE for noen år tilbake. Tror ho synger noe slikt som "I've been watching you lately" eller "I've seen you around".

Bør være denne:

 

 

Japp! Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...