Gå til innhold

Hva irriterer dere på treningssentret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville tro de fleste er enige om at mennesker som ikke forstår at vektene skal tilbake på plass etter bruk er mest irreterende

 

This. Alltid like moro når apparat og stenger er lessa ned med vekter og ingen som brukar dei. Ikkje er det heldig for stengene heller.

Lenke til kommentar

Kvinnfolk som bruker en stor del av tiden på treningsstudioet til å sminke seg i stedet for å faktisk drive med trening...

 

Fleire menn som kommer inn sammen og tar opp flere treningsbenker samtidig, men det er bare en av dem som trener av gangen. Først løfter en av dem på vektene ett par ganger, før han bytter plass med en annen som løfter på vektene ett par ganger. Samtidig tar resten av gjengen opp plass på flere av benkene i nærheten av den som faktisk driver med trening. Men de benytter seg ikke av disse apparatene, de bare sitter og tar opp plass og kommenterer de som løfter vekter..

Lenke til kommentar

Det mest irriterende er de som ikke rydder opp vektene etter seg, for da ser man aldri når apparatet er ledig, så man må spørre alle rundt seg om de bruker det.

 

Og de som skriker for hver eneste repetisjon de tar, og kaster vektene i bakken som om de er hulken. Greit når det er snakk om markløft på 200 kg, men ikke på hver bicep curl...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kvinnfolk som bruker en stor del av tiden på treningsstudioet til å sminke seg i stedet for å faktisk drive med trening...

 

Fleire menn som kommer inn sammen og tar opp flere treningsbenker samtidig, men det er bare en av dem som trener av gangen. Først løfter en av dem på vektene ett par ganger, før han bytter plass med en annen som løfter på vektene ett par ganger. Samtidig tar resten av gjengen opp plass på flere av benkene i nærheten av den som faktisk driver med trening. Men de benytter seg ikke av disse apparatene, de bare sitter og tar opp plass og kommenterer de som løfter vekter..

 

Det er irriterende med folk som "står å venter" på at du skal bli ferdig eller om du bruker ditt eller datt istedet for å bare si det rett ut.

 

Jeg er som google chrome, bruker så mye ressurser jeg vil helt til noen andre spør om de. les benker.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Har ei dame som jeg tipper er 35-40år som trener på samme treningssenter som meg, og under hver eneste øvelse hun gjør, samme om det er armer eller mage trening så lager hun skikkelig(!!!!) orgasme stønnelyder!!

Og ja, man kan bli småirritert av det for man mister jo såklart konsentrasjonen helt!

Lenke til kommentar

Kvinnfolk som kler seg horete når de skal trene, ser ikke helt vitsen. På et treningssenter skal man trene, er vel derfor det heter treningssenter.

 

Er en hetero mann for de som måtte lure på det :tease:

 

EDIT: Leif

 

Horete jenter som er fine å se på er positivt etter min vurdering.

 

Jeg var på et treningssenter i fjor der jeg ble bedt om å legge matter under vektskivene fordi det var en person som hadde klaget på at de smalt i gulvet da jeg tok markløft. Det irriterer meg av mange grunner.

1) Det er et paradoks å klage på at det smeller i vektskiver på et treningssenter.

2) Det er idiotisk at et treningssenter følger opp en slik forespørsel.

3) Mattene gjør det vanskeligere å løfte riktig og øker skaderisikoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en fin liste!

  1. Overbefolkede treningssentre.
  2. Treningssentre som mangler mengde på viktige apparater (squat racks), men har mye areal med nisje-apparater.
  3. Folk som ikke rydder opp etter seg.
  4. Folk som skal ta enormt mange sett for hypertrofiens skyld, og opptar utstyret i overdrevet lang tid uten å ville låne bort i pausen.
  5. Folk på overbefolkede treningssentre som trener kondis på tredemølle, når det er fint vær ute. Tredemøller er for oppvarming primært, og et nødstilfelle for kondisjon.
  6. Folk som driver med funksjonsløs, tilfeldig trening.
  7. Folk som ikke gidder lære seg teknikk.
  8. Folk som går uanstendig kledd. For damer, er dette kun sports-BH. For menn, er dette oppklippete singlets som i praksis er bar overkropp. Jeg har ingenting imot at jenter kler seg i sexy tights, ei heller bare armer på gutter, men alt er relativt.
  9. Folk som bruker generelle apparater til å gjøre øvelser som finnes med spesifikke apparater (pull ups i squat rack om det er egen pull-ups bar, curls i squat rack etc.)
  10. Folk som svetter mye og ikke tørker apparatene.
  11. Treningsstudio som ikke tillater å løfte uten sko.
  12. Treningsstudio som ikke tillater å slippe vekter.
  13. Folk som slipper vekter når det ikke er nødvendig.
  14. Folk som i stedet for å ta innpust og utpust, stønner.
  15. Folk som flekser foran speilet og forguder eget vesen.
  16. Folk som korrigerer på andre med mindre det er en absolutt fare for at de kommer til å ryke ryggen eller tilsvarende i løpet av økten.
  17. Folk som åpenlyst hasselerer med andres kroppsfasong.
  18. Folk som løfter med ryggen når de skal sette vekter på plass.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det første som slo meg: salen er full av kardioapparater og maskiner. Omtrent 1/4 av salen var vekter og rack. Men det sier kanskje litt om kundemassen på mitt tremingssenter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...