Gå til innhold

Hva irriterer dere på treningssentret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ganske irritert når det er midt i rushtiden og en fyr camper power caget / racken i evigheter. Er litt torn på dette, kan skjønne at noen ønsker å gjøre flere basisøvelser etterhverandre , men når det er klokke 6 på ettermiddagen og det er en fyr som bruker det i en time pluss er det ganske irriterende. Har opplevd at jeg har hatt treningsøkt på halvannentime hvor samme personen hadde racken hele veien.

 

Husker en gang for lenge siden når jeg spurte en fyr som holdt på med knebøy hvor mange sett han hadde igjen så svarte han "njah, har cirka en time igjen". ... nice.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter som stønner "herreguuuuud det var heavy" etter å ha tatt 10 situps på en pilatesball, og fortsetter å "herreguud"'e for alt de gjør. "Nå ble driiitkvalm, nå må vi gjøre noe jeg ikke blir så kvalm av. Har du sett Andreas? Han er bare så hot! Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke drar til Bali og blir PT"..

 

Det skulle vært forbudt å komme i par når halve tiden deres går på å snakke piss sammen og de har null fokus på å trene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...