Gå til innhold

Hva irriterer dere på treningssentret?


Anbefalte innlegg

mye rart som irriterer, men hovedmomentene må være:

 

- Kjærestepar som trener sammen og henger på hverandre og tafser og kysser

- folk som snakker høylydt i telefonen

- vennegjenger som tar sinnsykt lange pauser og bare står og snakker sammen

- folk som tar benker og ikke setter de tilbake

- folk som ikke setter tilbake vekter

- også er det jo selvfølgelig den elendige "musikken" de alltid spiller, nytter ikke å trene til Bieber og one direction.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Random person:

 

1: Benkpress - lar vektene stå på

2: Skråbenk - lar vektene stå på

3: Incline - lar vektene stå på

4: Manualpress - lar vektene ligge

 

Eg sa frå. Han mumla noko greier, men gjekk og rydda.

 

Makan til folkeskikk det er på enkelte... :glare:

Lenke til kommentar

Random person:

 

1: Benkpress - lar vektene stå på

2: Skråbenk - lar vektene stå på

3: Incline - lar vektene stå på

4: Manualpress - lar vektene ligge

 

Eg sa frå. Han mumla noko greier, men gjekk og rydda.

 

Makan til folkeskikk det er på enkelte... :glare:

 

Folk som ikke rydder opp etter seg trenger som regel bare en liten påminnelse om det :-)

Det er ikke ufint å sei i frå, men hva som egentlig er problemet å rydde av kan jeg ikke fatte å begripe. Det er en kar som er sånn 2.10 høy og tar bøy i fra det øverste nivået på racket og lar typisk nok sånn 150 kg stå på etterpå, kjekt for damer på 1.65 å rydde av det.

 

Det imponerer ingen

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Rydding .... RYDDING og atter RYDDING !

 

Burde seriøst vært et krav til å rydde opp etter seg...

Står noen skilt der jeg trener :

Advarsel ! Rydding og setting på plass av vekter kan føre til økt muskel styrke og bedre helse !

 

Men folk tar jo ikke hintet - så ender opp med at jeg oftest rydder opp etter sidemannen itillegg. For noen flaue blikk av den som ikke rydda etter seg heldigvis.

 

Og de som kommer inn som en gjeng på typ 4 stykker og de bruker forskjellige apparater alle mann og skifter seg imellom - slik at halvparten av maskinene blir opptatt i typ 40 minutt konstant. Ta samme maskin - og bruk tiden imellom settene til å hvile ?

 

Og folk som slenger hele stanga fra seg etter de har forsøkt å vise hvor sterke de er - så hele stanga å vekter går i bakken med tidenes smell og lager merke i både vekter og gulv. Behandle ustyret med litt forsiktighet og respekt - nei det gidder vi ikke.

Lenke til kommentar

Jeg må si det desidert mest irriterende er personligheter som oser rundt med et sleskt smil om munnen og følelsen av at de er bedre enn alle andre. Ekstra irriterende hvis personen er mindre enn deg.

 

Man er på et treningssenter for å trene, ikke for å leke tøff. Det ironiske er dog at når jeg møter slike egoblikk gir jeg egoblikk tilbake og det hele ender i intense egoblikk-stirrekonkurranser utover hele treningsøkten. Et utrolig fucka konsept, men vi nordmenn har til vane å føle oss overlegne og attpåtil vise det. Synd, men sant. :D

Endret av Debutanten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

-Folk som glor, greit nok å se seg litt rundt men intens stirring gjør meg bare irritert

-Stønning

-Rot

-Folk som ikke tørker av etter seg

-Folk som nærmest roper over lokalet og har en samtale på den måten

Lenke til kommentar

Folk som hviler like lenge som de bruker apparatet og bruker apparatet til å sitte på.

 

Folk som roper og hoier til hverandre for å gire hverandre opp.

 

Jeg vil påstå at de fleste som trener med en viss hensikt hviler mer enn faktisk aktiv løftetid på ett treningssenter. De som løfter mer enn de hviler kunne vertfall lagt på litt vekt.

 

Jeg løfter ett sted i mellom 3-5 repitisjoner. Det tar meg kanskje 6 sekunder. Etter det hviler jeg ett sted i mellom 90 sec - 3 minutt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Folk som hviler like lenge som de bruker apparatet og bruker apparatet til å sitte på.

 

Folk som roper og hoier til hverandre for å gire hverandre opp.

 

Jeg vil påstå at de fleste som trener med en viss hensikt hviler mer enn faktisk aktiv løftetid på ett treningssenter. De som løfter mer enn de hviler kunne vertfall lagt på litt vekt.

 

Jeg løfter ett sted i mellom 3-5 repitisjoner. Det tar meg kanskje 6 sekunder. Etter det hviler jeg ett sted i mellom 90 sec - 3 minutt.

 

Det var raske repetisjoner. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje jeg som er litt usosial, men synes det er skikkelig irriterende hvis det kommer en person på tredemølla rett ved siden av den jeg løper på hvis absolutt alle de andre er ledige (10/12 stk). Føler liksom at det blir så "trangt" xD Spesielt ille er det hvis denne personen da i tillegg danser med armene/hamrer takta på sangen han hører på med fingrene på tredemølla, mens han går ganske sakte ved siden av. (skjedd mer enn en gang)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje jeg som er litt usosial, men synes det er skikkelig irriterende hvis det kommer en person på tredemølla rett ved siden av den jeg løper på hvis absolutt alle de andre er ledige (10/12 stk). Føler liksom at det blir så "trangt" xD Spesielt ille er det hvis denne personen da i tillegg danser med armene/hamrer takta på sangen han hører på med fingrene på tredemølla, mens han går ganske sakte ved siden av. (skjedd mer enn en gang)

Minner om noe som skjedde meg. Personen på mølla var så svett at det kom noen svettedråper over på meg. Hadde han ikke løpt som en villmann og veivet med henda hadde det ihvertfall ikke spruta svette rundt..

Lenke til kommentar

 

Kanskje jeg som er litt usosial, men synes det er skikkelig irriterende hvis det kommer en person på tredemølla rett ved siden av den jeg løper på hvis absolutt alle de andre er ledige (10/12 stk). Føler liksom at det blir så "trangt" xD Spesielt ille er det hvis denne personen da i tillegg danser med armene/hamrer takta på sangen han hører på med fingrene på tredemølla, mens han går ganske sakte ved siden av. (skjedd mer enn en gang)

 

Minner om noe som skjedde meg. Personen på mølla var så svett at det kom noen svettedråper over på meg. Hadde han ikke løpt som en villmann og veivet med henda hadde det ihvertfall ikke spruta svette rundt..

Uffuffuffuff, ukomfortabel x10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...