Gå til innhold

Bredbånd fra Get blir dyrere – og raskere


Anbefalte innlegg

 

Kan ikke se at dette er negativt for noen andre enn de som trenger bare littegrann mer enn 4 eller 5Mbit/s, og nå blir nødt til å velge 20 istedenfor 10. Ellers er det priskutt over hele linja. I motsetning til Canal Digital der folk fikk mindre for pengene.

 

Dette er jo ikke et priskutt. Med mindre man går ned i hastighet øker prisen på hastighetene som er mest aktuelle for folk flest.

 

 

Billigere pr Mbit/s er jo priskutt uansett hvordan man ser på det.

 

Og ja, for de som ikke trenger eller ønsker økt hastighet så kan/må man eventuelt gå ned. Ser ikke problemet med det. Med mindre den gamle hastigheten var NØYAKTIG det du måtte ha. De fleste har ikke et nøyaktig tall de trenger og har litt å gå på opp og ned. De nye hastighetene kan like gjerne passe deg bedre enn dårligere.

Endret av Ziff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hvordan kan de ta 900 kr for 150 ned og 10 opp? Hadde det vært likt skulle jeg forstått det litt mer, blir spesielt forundret med tanken vi betaler for 100/100 som er 598.

 

For 100 kr mer en det Get tar får man i Sverige 1000 ned og 100 opp og for 100/100 koster det 400 kr.

er det kun 10 mbit opp hos GET ? det er jo latterlig lite. jeg får 50/30 mbit på en gammel kobberlinje. det er jo mye bedre en 100/10 hos GET i såfall

Man kan ikke sammenligne Fiber\Coax-linjer med kobberlinje.. :) Kobber er søppel i forhold.

 

Men ja, kjipt at GET leverer kun 10 i opplastning.. Blir nok endret så fort de får mer konkurranse.

Nå fremover så blir det jo mye mer 4K materiale på nettet, hvor folk vil gjerne laste opp 4K til youtube osv.. Da får man nok bruk for større upload.

 

Men pr dags dato er 10Mbps "godt nok" for hvermannsen.. selvom jeg gjerne skulle hatt noe mer. Download er absolutt viktigst for meg hvertfall.

Jeg har Get fiber og får samme hastighet opp som ned (70/70) for 39 kr ekstra pr mnd.

Lenke til kommentar

vil vel ikke si at kobber er "søppel" når en kan få 50/30 linje, men så er kansje du litt sær hva vet jeg.

 

 

Kanskje han mener at gammelt kobber er søppel?

 

Jeg støtter ham helhjertet i den konklusjonen. Jeg hadde selv kobberlinjebasert abonnement. Fikk feilsøkt dette 3 ganger og ga opp. Prisen mellom fiber- og kobberlinjer var det heller ikke noen hårreisende forskjell på. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk bestemt meg etter en god stund med feilsøking og dveling.

 

Nå har jeg Altibox. Det finnes alltid feilkilder uansett leverandør. Men nå har jeg ihvertfall ikke sirupstreg forbindelse, som faller ut bare du sier bø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

5 Mbit/s opp :lol:lol.gif

Hadde vært sjeleglad hadde det vært meg, sitter med 0.6Mbit opp. ;) Men sånn blir det når man bor i skauen med gårsdagens ADSL teknologi.

Tja, om du, Bamsefar i Lia, Bakermester Harepus og Klatremus spleiser på en gravemaskin (kan sikkert lånes billig av Morten Skogmus) så skal du ikke se bort fra at Altibox kommer med kabeltrommel og ruller'n ut. Det er MYE fiber i det ganske land som er blitt til ved hjelp av egeninnsats.

 

Altibox la fiber for ca 2 år siden på et boligfelt ca ~2 km fra hvor jeg bor så alt håp er ikke ute. Men du har helt rett, hadde klatremus og bamsefar fått til en avtale med skogmus så hadde kanskje kabeltromlene begynt å rulle. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes dette er litt treg rapportering, for det er ca. en måned siden get sendte brev til sine kunder om dette.

Min reaksjon ble også øyeblikkelig å nedgradere abbonementetet ett hakk, og skulle gjerne byttet til en mobil 4g løsning bare de ikke hadde ett tak på forbruk. Så hvis noen har ett tips må de gjerne komme med det, ellers må jeg overtale styret i boretslaget til å få innstalert fiber av ett eller annet slag, for meg var dette bare grådighet fra get.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Get er noen griske gribber, glad jeg skal flytte til et boretslag som har lynet fiber

 

Get har relativt gode priser de. For de som ikke bor steder der man enkelt har tilgang på fiber, er ofte Get det beste alternativet.

 

Nå skal jeg ikke skryte dem opp i skyene. Jeg har hatt mine problemer med dem, men til gjengjeld har de alltid gitt meg en måned gratis i ny og ned når det har vært problemer.

Lenke til kommentar

Hvor mye provisjon får du for hvert salg?

 

Uansett.

  • Prisen forutsetter 12 mnd. avtaletid samt aktivt fasttelefoni-abonnement.
  • Har du ikke et aktivt fasttelefoniabonnement, vil linjeleie på kr 79,- per måned komme i tillegg.
  • Det kan tilkomme montørgebyr på kr 599,- dersom linjen ikke er aktiv

Så gunstig er det faktisk ikke. Hvem har fasttelefon i dag? Da ender prisen på 386,- mnd. Samt montørgebyr, som gir en minstepris på over 5000,- det første året. Det faktum at det er "opp til", sier jo også at de ikke garanterer hastigheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må man ikke kjøpe TV-abn i tillegg for å få Get?

Stemmer det.

Det gjelder Canal Digital også,

 

Kan ikke se at dette er negativt for noen andre enn de som trenger bare littegrann mer enn 4 eller 5Mbit/s, og nå blir nødt til å velge 20 istedenfor 10. Ellers er det priskutt over hele linja. I motsetning til Canal Digital der folk fikk mindre for pengene.

 

Når det gjelder borettslagsavtaler så suger det med mindre man trenger nøyaktig det avtalen inkluderer. For min del så er det noe drit uansett fordi jeg blir tvunget til å betale for tv i husleien som jeg aldri bruker.

Har selv Canal Digital via sameie, og da de satte opp prisene i fjor høst gikk jeg ned i hastighet. De sa grunnen til at prisen økte (50 og 100) var at man da hadde inkludert flere tjenester på TV-siden, som f.ek.s "start forfra" m.m. Ergo noe jeg ikke hadde bruk for.

 

I løpet av en 2-års periode har de også klart å "justere" opp prisen som går via felleskostnadene med omag 11%. Canal Digital, 11% opp på 2 år er ingen prisjustering, det er en prisøkning.

 

Jeg tror disse aktørene tviholder på bundling av TV og internett i ren desperasjon, jeg tror ikke det går lang tid før vi i større grad kan få rene internettabonnement. Jeg håper i hvertfall på det.

Lenke til kommentar

Hvor mye provisjon får du for hvert salg?

 

Uansett.

  • Prisen forutsetter 12 mnd. avtaletid samt aktivt fasttelefoni-abonnement.
  • Har du ikke et aktivt fasttelefoniabonnement, vil linjeleie på kr 79,- per måned komme i tillegg.
  • Det kan tilkomme montørgebyr på kr 599,- dersom linjen ikke er aktiv

Så gunstig er det faktisk ikke. Hvem har fasttelefon i dag? Da ender prisen på 386,- mnd. Samt montørgebyr, som gir en minstepris på over 5000,- det første året. Det faktum at det er "opp til", sier jo også at de ikke garanterer hastigheten.

Enig, hvem har fasttelefon. Men nå er det jo slik at uansett så må du betale linjeleie. Dette gjelder alle abbonement. Jeg sier nå at jeg garanterer at vi har Norges billigste bredbånd på adsl. Og det er også fakta. Er jo selvfølgelig noen som har lavere pris, men iforhold til hastighet så er dt en helt annen verden. :) linjeleie er standard. Og om du ikke har internett fra før av så kommer jo både telenor, get og resten til å gi deg montørgebyr for ikke aktiv linje. Alt dt du nevner er jo noe som alle må betale. Så sånn sett er det irrelevant. :)
Lenke til kommentar

Hvor mye provisjon får du for hvert salg?

 

Uansett.

  • Prisen forutsetter 12 mnd. avtaletid samt aktivt fasttelefoni-abonnement.
  • Har du ikke et aktivt fasttelefoniabonnement, vil linjeleie på kr 79,- per måned komme i tillegg.
  • Det kan tilkomme montørgebyr på kr 599,- dersom linjen ikke er aktiv

Så gunstig er det faktisk ikke. Hvem har fasttelefon i dag? Da ender prisen på 386,- mnd. Samt montørgebyr, som gir en minstepris på over 5000,- det første året. Det faktum at det er "opp til", sier jo også at de ikke garanterer hastigheten.

og grunnen til at vi ikke kan garantere 20 mbit er fordi avstand til sentralene og kvalitet på kobberet. :) har heldigvis programmer som kan vise oss ca hvot mye folk kan få. Er mange variabler desverre. Men pris i forhold til hastighet så er vi best. Men hallo, om man bor 5 km fra sentralene og linjen er "lappet" så er det jo ikke mulig å oppnå 20 mbit. Det sier jeg ikke noe imot :)
Lenke til kommentar

Hvor mye provisjon får du for hvert salg?

 

Uansett.

  • Prisen forutsetter 12 mnd. avtaletid samt aktivt fasttelefoni-abonnement.
  • Har du ikke et aktivt fasttelefoniabonnement, vil linjeleie på kr 79,- per måned komme i tillegg.
  • Det kan tilkomme montørgebyr på kr 599,- dersom linjen ikke er aktiv

Så gunstig er det faktisk ikke. Hvem har fasttelefon i dag? Da ender prisen på 386,- mnd. Samt montørgebyr, som gir en minstepris på over 5000,- det første året. Det faktum at det er "opp til", sier jo også at de ikke garanterer hastigheten.

men det jeg kan si det er det at vi maxer adsl linjen til folk.
Lenke til kommentar

Enig, hvem har fasttelefon. Men nå er det jo slik at uansett så må du betale linjeleie. Dette gjelder alle abbonement. Jeg sier nå at jeg garanterer at vi har Norges billigste bredbånd på adsl. Og det er også fakta. Er jo selvfølgelig noen som har lavere pris, men iforhold til hastighet så er dt en helt annen verden. :) linjeleie er standard. Og om du ikke har internett fra før av så kommer jo både telenor, get og resten til å gi deg montørgebyr for ikke aktiv linje. Alt dt du nevner er jo noe som alle må betale. Så sånn sett er det irrelevant. :)

 

Føler sterkt en trang til å nevne at når jeg flyttet dit jeg bor nå ville jeg ha Canal Digital (i mitt område i Trondheim er de meget pålitelige og leverer hastigheten jeg betaler for), men anlegget i bygget var ikke godt nok. CD sendte montør og trakk opp ny kabel i bygget, nytt kontaktpunkt og kontrollerte signalkvaliteten helt uten kostnad for meg. Dette etter at linja hadde vært inaktiv i flere år! Så nei, montørgebyr tilkommer ikke av alle og det er fakta. I tillegg er ADSL noe innavla dritt og som du skriver nedover her vil man så godt som aldri få i nærheten av teoretisk hastighet på de antikvariske linjene vi har her i landet. Dermed vil reklameringen din falle på sin egen urimelighet for alle forbrukere som er i stand til å bruke måleverktøy for å kontrollere hastigheten på sin nettlinje.... Ned med ADSL, vi vil ha fiber!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvordan kan de ta 900 kr for 150 ned og 10 opp? Hadde det vært likt skulle jeg forstått det litt mer, blir spesielt forundret med tanken vi betaler for 100/100 som er 598.

 

For 100 kr mer en det Get tar får man i Sverige 1000 ned og 100 opp og for 100/100 koster det 400 kr.

er det kun 10 mbit opp hos GET ? det er jo latterlig lite. jeg får 50/30 mbit på en gammel kobberlinje. det er jo mye bedre en 100/10 hos GET i såfall

 

Man kan ikke sammenligne Fiber\Coax-linjer med kobberlinje.. :) Kobber er søppel i forhold.

 

Men ja, kjipt at GET leverer kun 10 i opplastning.. Blir nok endret så fort de får mer konkurranse.

Nå fremover så blir det jo mye mer 4K materiale på nettet, hvor folk vil gjerne laste opp 4K til youtube osv.. Da får man nok bruk for større upload.

 

Men pr dags dato er 10Mbps "godt nok" for hvermannsen.. selvom jeg gjerne skulle hatt noe mer. Download er absolutt viktigst for meg hvertfall.

 

 

vil vel ikke si at kobber er "søppel" når en kan få 50/30 linje, men så er kansje du litt sær hva vet jeg.

 

Vel, bruker du en brøkdel av linjen, så er hele linja ubruklig til feks online spilling. mens med coax\fiber så kan du bruke opp nesten hele nettlinjen, uten at det påvirker pingen (online spilling) i det heletatt.

 

Kobber er også veldig ustabil på lengre strekkninger. Farten varierer veldig.

 

 

at kobber kan være ustabil hvis avstanden er lang kan jeg være enig i, men ikke det förste du skrev, er ofte jeg laster ned med over 90% bruk av linjen uten at det paavirker pingen i særlig grad...det var i gammle dager paa adsl man hadde det problemet nettopp pga for lav upload.

Lenke til kommentar

 

Hvor mye provisjon får du for hvert salg?

 

Uansett.

  • Prisen forutsetter 12 mnd. avtaletid samt aktivt fasttelefoni-abonnement.
  • Har du ikke et aktivt fasttelefoniabonnement, vil linjeleie på kr 79,- per måned komme i tillegg.
  • Det kan tilkomme montørgebyr på kr 599,- dersom linjen ikke er aktiv

Så gunstig er det faktisk ikke. Hvem har fasttelefon i dag? Da ender prisen på 386,- mnd. Samt montørgebyr, som gir en minstepris på over 5000,- det første året. Det faktum at det er "opp til", sier jo også at de ikke garanterer hastigheten.

og grunnen til at vi ikke kan garantere 20 mbit er fordi avstand til sentralene og kvalitet på kobberet. :) har heldigvis programmer som kan vise oss ca hvot mye folk kan få. Er mange variabler desverre. Men pris i forhold til hastighet så er vi best. Men hallo, om man bor 5 km fra sentralene og linjen er "lappet" så er det jo ikke mulig å oppnå 20 mbit. Det sier jeg ikke noe imot :)

 

 

Noen steder er kvaliteten på kobberet ekstremt dårlig. Der jeg bor så var det slik, og ISP'en forsøkte å feilrette med Relacom noen ganger. Men, når kobberlinje-eieren ikke gidder å flikke for mye på det gamle kobberet, så hjelper det LITE HVOR IVRIG en hver annen konkurrerende ISP måtte være.

 

Telenor har nedprioritert å fikse på dette kobberet, fordi det sannsynligvis er utgått på dato for lenge siden, og fiber tar gradvis over. Ikke nødvendigvis i navnet Telenor alltid, for det er noen fiberkonkurrenter også der ute i markedet.

 

Det er mest synd på de forbrukerne som kun har kobber og luften tilgjengelig for internett. Kanskje ICE kan være en verdig konkurrent på enkelte steder, ikke vet jeg !?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Enig, hvem har fasttelefon. Men nå er det jo slik at uansett så må du betale linjeleie. Dette gjelder alle abbonement. Jeg sier nå at jeg garanterer at vi har Norges billigste bredbånd på adsl. Og det er også fakta. Er jo selvfølgelig noen som har lavere pris, men iforhold til hastighet så er dt en helt annen verden. :) linjeleie er standard. Og om du ikke har internett fra før av så kommer jo både telenor, get og resten til å gi deg montørgebyr for ikke aktiv linje. Alt dt du nevner er jo noe som alle må betale. Så sånn sett er det irrelevant. :)

 

Føler sterkt en trang til å nevne at når jeg flyttet dit jeg bor nå ville jeg ha Canal Digital (i mitt område i Trondheim er de meget pålitelige og leverer hastigheten jeg betaler for), men anlegget i bygget var ikke godt nok. CD sendte montør og trakk opp ny kabel i bygget, nytt kontaktpunkt og kontrollerte signalkvaliteten helt uten kostnad for meg. Dette etter at linja hadde vært inaktiv i flere år! Så nei, montørgebyr tilkommer ikke av alle og det er fakta. I tillegg er ADSL noe innavla dritt og som du skriver nedover her vil man så godt som aldri få i nærheten av teoretisk hastighet på de antikvariske linjene vi har her i landet. Dermed vil reklameringen din falle på sin egen urimelighet for alle forbrukere som er i stand til å bruke måleverktøy for å kontrollere hastigheten på sin nettlinje.... Ned med ADSL, vi vil ha fiber!

Jeg sier ikke at Adsl er bra! Det er bullshit egenrlig. Shaity upload osv, men nå er fakta slik at ikke alle er like heldig å ha fiber. Jeg har forresten adsl (desverre) hjemme hos meg og jeg har Homenet. Og vet du hva? Jeg har stabilt 19 mbit ned og opplever ingen problemer. Jeg hadde lett betalt mer for fiber men nå er realiteten slik at jeg har det ikke, og da gidder jeg ikke betale 2-300 kr mer i mnd for samme shaitet. Spiller en del, og pingen holder seg stabil og rask! Jeg er helt og holdent enig med deg i alt du sier. Og bra for deg at du fikk det gratis. Men selv om jeg hadde guts til å si at ja jeg er en av de dritne folkene som ringer deg på dagen, ettermiddagen og "plager deg" så er jeg et menneske jeg også, og jeg har valgt dt som yrke nå fordi det er så sinnsykt godt betalt, og fordi at det er utrolig mange hyggelige mennesker å snakke med! :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvor mye provisjon får du for hvert salg?

 

Uansett.

  • Prisen forutsetter 12 mnd. avtaletid samt aktivt fasttelefoni-abonnement.
  • Har du ikke et aktivt fasttelefoniabonnement, vil linjeleie på kr 79,- per måned komme i tillegg.
  • Det kan tilkomme montørgebyr på kr 599,- dersom linjen ikke er aktiv
Så gunstig er det faktisk ikke. Hvem har fasttelefon i dag? Da ender prisen på 386,- mnd. Samt montørgebyr, som gir en minstepris på over 5000,- det første året. Det faktum at det er "opp til", sier jo også at de ikke garanterer hastigheten.
og grunnen til at vi ikke kan garantere 20 mbit er fordi avstand til sentralene og kvalitet på kobberet. :) har heldigvis programmer som kan vise oss ca hvot mye folk kan få. Er mange variabler desverre. Men pris i forhold til hastighet så er vi best. Men hallo, om man bor 5 km fra sentralene og linjen er "lappet" så er det jo ikke mulig å oppnå 20 mbit. Det sier jeg ikke noe imot :)

Noen steder er kvaliteten på kobberet ekstremt dårlig. Der jeg bor så var det slik, og ISP'en forsøkte å feilrette med Relacom noen ganger. Men, når kobberlinje-eieren ikke gidder å flikke for mye på det gamle kobberet, så hjelper det LITE HVOR IVRIG en hver annen konkurrerende ISP måtte være.

 

Telenor har nedprioritert å fikse på dette kobberet, fordi det sannsynligvis er utgått på dato for lenge siden, og fiber tar gradvis over. Ikke nødvendigvis i navnet Telenor alltid, for det er noen fiberkonkurrenter også der ute i markedet.

 

Det er mest synd på de forbrukerne som kun har kobber og luften tilgjengelig for internett. Kanskje ICE kan være en verdig konkurrent på enkelte steder, ikke vet jeg !?

Det ironiske med kobberlinjene i landet er atde ble bygget av tyskere (mesteparten) så ja det er så utdatert som det kan bli he he.
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvor mye provisjon får du for hvert salg?

 

Uansett.

  • Prisen forutsetter 12 mnd. avtaletid samt aktivt fasttelefoni-abonnement.
  • Har du ikke et aktivt fasttelefoniabonnement, vil linjeleie på kr 79,- per måned komme i tillegg.
  • Det kan tilkomme montørgebyr på kr 599,- dersom linjen ikke er aktiv
Så gunstig er det faktisk ikke. Hvem har fasttelefon i dag? Da ender prisen på 386,- mnd. Samt montørgebyr, som gir en minstepris på over 5000,- det første året. Det faktum at det er "opp til", sier jo også at de ikke garanterer hastigheten.
og grunnen til at vi ikke kan garantere 20 mbit er fordi avstand til sentralene og kvalitet på kobberet. :) har heldigvis programmer som kan vise oss ca hvot mye folk kan få. Er mange variabler desverre. Men pris i forhold til hastighet så er vi best. Men hallo, om man bor 5 km fra sentralene og linjen er "lappet" så er det jo ikke mulig å oppnå 20 mbit. Det sier jeg ikke noe imot :)

Noen steder er kvaliteten på kobberet ekstremt dårlig. Der jeg bor så var det slik, og ISP'en forsøkte å feilrette med Relacom noen ganger. Men, når kobberlinje-eieren ikke gidder å flikke for mye på det gamle kobberet, så hjelper det LITE HVOR IVRIG en hver annen konkurrerende ISP måtte være.

 

Telenor har nedprioritert å fikse på dette kobberet, fordi det sannsynligvis er utgått på dato for lenge siden, og fiber tar gradvis over. Ikke nødvendigvis i navnet Telenor alltid, for det er noen fiberkonkurrenter også der ute i markedet.

 

Det er mest synd på de forbrukerne som kun har kobber og luften tilgjengelig for internett. Kanskje ICE kan være en verdig konkurrent på enkelte steder, ikke vet jeg !?

Det ironiske med kobberlinjene i landet er atde ble bygget av tyskere (mesteparten) så ja det er så utdatert som det kan bli he he.

Tror det er rundt 40-50 tallet eller noe slikt hehe.
Lenke til kommentar

 

 

Enig, hvem har fasttelefon. Men nå er det jo slik at uansett så må du betale linjeleie. Dette gjelder alle abbonement. Jeg sier nå at jeg garanterer at vi har Norges billigste bredbånd på adsl. Og det er også fakta. Er jo selvfølgelig noen som har lavere pris, men iforhold til hastighet så er dt en helt annen verden. :) linjeleie er standard. Og om du ikke har internett fra før av så kommer jo både telenor, get og resten til å gi deg montørgebyr for ikke aktiv linje. Alt dt du nevner er jo noe som alle må betale. Så sånn sett er det irrelevant. :)

 

Føler sterkt en trang til å nevne at når jeg flyttet dit jeg bor nå ville jeg ha Canal Digital (i mitt område i Trondheim er de meget pålitelige og leverer hastigheten jeg betaler for), men anlegget i bygget var ikke godt nok. CD sendte montør og trakk opp ny kabel i bygget, nytt kontaktpunkt og kontrollerte signalkvaliteten helt uten kostnad for meg. Dette etter at linja hadde vært inaktiv i flere år! Så nei, montørgebyr tilkommer ikke av alle og det er fakta. I tillegg er ADSL noe innavla dritt og som du skriver nedover her vil man så godt som aldri få i nærheten av teoretisk hastighet på de antikvariske linjene vi har her i landet. Dermed vil reklameringen din falle på sin egen urimelighet for alle forbrukere som er i stand til å bruke måleverktøy for å kontrollere hastigheten på sin nettlinje.... Ned med ADSL, vi vil ha fiber!

Jeg sier ikke at Adsl er bra! Det er bullshit egenrlig. Shaity upload osv, men nå er fakta slik at ikke alle er like heldig å ha fiber. Jeg har forresten adsl (desverre) hjemme hos meg og jeg har Homenet. Og vet du hva? Jeg har stabilt 19 mbit ned og opplever ingen problemer. Jeg hadde lett betalt mer for fiber men nå er realiteten slik at jeg har det ikke, og da gidder jeg ikke betale 2-300 kr mer i mnd for samme shaitet. Spiller en del, og pingen holder seg stabil og rask! Jeg er helt og holdent enig med deg i alt du sier. Og bra for deg at du fikk det gratis. Men selv om jeg hadde guts til å si at ja jeg er en av de dritne folkene som ringer deg på dagen, ettermiddagen og "plager deg" så er jeg et menneske jeg også, og jeg har valgt dt som yrke nå fordi det er så sinnsykt godt betalt, og fordi at det er utrolig mange hyggelige mennesker å snakke med! :)

mesteparten av tiden er det iallefall hyggelige folk :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...