Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Arsenal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Hvis det nå er sånn at Gibbs får utestenging for den feilaktige utvisningen, hva hadde skjedd hvis han ble utvist senere i kampen? Dobbel straff?

... hvordan kunne han ha eventuelt blitt utvist senere i kampen?

Han mener nok Chamberlain :)

Oops, tok en Marriner. Mente selvfølgelig Walcott!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk mener det ikke, enkelte Arsenalfans mener det, vesentlig forskjell ;) Merkelig nok er det de samme som er overbevist om at Wenger er ligaens beste manager.

Bitch please! Flere statistikker viser at han er pdd PL beste manager. Hvis du er uenig vis oss tallene som taler i mot... amatør! og dette sier du bare fordi vi taper i dag...jeeez!!

Lenke til kommentar

Alle fotballekspertene sier før kampen at vi må ikke gi mye bakrom, for da blir Chelsea farlig. Arsene Wenger svarer med offensive backer i Sagna og Gibbs, samt Ox som ikke har noe særlig defensive fibre (kunne kanskje spilt keeper, men det er annen sak) og vi blir kontret i senk med to midtstoppere og en suppetreg Arteta som ikke holder følge. 2-0 etter sju minutter, og da er det game over.

Resten av kampen blir en farse uten like. Først leker Ox keeper på en ball som hadde gått en halvmeter utenfor, Gibbs får det røde kortet og skandalen er komplett før vi er rukket å komme skikkelig igang. Etter dette blir vi totalt overkjørt og Chelsea leker seg til seier. Opta sier 12 skudd hvorav fem gikk på mål. Det kan umulig stemme, for vi skapte NADA fremover i 90 minutter.

Er bare å gratulere Chelsea, men fy faen for en frustrerende fotballkamp...

 

Wenger feiret tusen kamper med en av sine verste taktiske blundere.

Lenke til kommentar

 

 

Koscielny er oppskrytt.

Eh, nei.

 

Oppskrytt? begrunnelse please! Jeg ser rødt!

 

 

 

Koscielny er oppskrytt.

Eh, nei.

 

 

 

Hvor skal jeg begynne? Alt for aggressiv 1v1, står seriøst 10 meter bak resten av forsvarsrekka, gang etter gang og klumsete. Vinner også svært lite på hodet. For all del en god spiller, men langt i fra så god som folk skal ha det til. Å kalle han Premier Leagues beste stopper er utrolig, da han ikke er den beste stoppern i Arsenal en gang.

 

Ellers en rimelig trist dag... Ikke bedre er det når jeg må tilbringe kampen fyllesyk med en Chelsea-supporter. Helt latterlig at Wenger aldri skjønner at en så høyforsvarslinje, mot et så raskt og kontringsterkt motstanderlag at vi vill slite. Hvor var Gibbs på 1-0 målet for eksempel? Hvor er Flamini? Latterlig naiv lagoppstilling, og det straffer seg helt fra starten. Jeg sliter også med å se at Wenger motiverer spillerne. Det er kun i Arsenal vi gir opp på 0-2, og hadde for eksempel Chelsea blitt latterliggjort på en så spesiell dag hadde Mourinho gjort drastiske grep, men neida, Wenger sitter der bare. Spillerne skal selvsagt ha sin del av skylden, men herregud Wenger, grenser til stahet skal man lenge lete etter.

 

Arteta er en skygge av seg selv, middelmådig spiller. Lett å si at han savner en makker som holder seg i posisjon, men Arteta gjør faen meg ikke mye rett han heller. Til sommeren vil jeg ha en ny SDM. En svær jævel, noe á la Gilberto Silva som faktisk spiller SDM. En bevegelig spiss, som faktisk scorer mål og er en trussel for motstanderne. Må vel samtidig hente inn en ny høyreback med mindre Sagna signerer en ny avtale.

 

Gratulerer til Chelsea-fansen for øvrig, dere er mye bedre enn oss, men til neste år skal vi faen meg slå dere!

Lenke til kommentar

Les den her om igjen og ta deg en bolle:
http://www.soccersouls.com/2014/03/picture-stats-prove-koscielny-is-the-best-defender-in-the-premier-league-ahead-of-terry-and-kompany/

Edit:
Hvis du ønsker kan vi gjerne ta denne diskusjonen i arsenal tråden i stedet for her, det er sikkert mange som ønsker å se hva du svarer videre nå.
fasdasasd.jpg

Endret av infinety
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...