Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden


  

203 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe S5?

    • Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

    • Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min S5 i en drøy måned, men er temmelig lei. Alle jeg snakker med klager på at de hører meg dårlig, skurrer og et slags ekko. Jeg har gjenopprettet og nullstilt uten at det hjalp.

Har også forsøkt et lydopptak (så vidt jeg vet bruker man da samme mikrofon?), og det ble fin lyd på dette. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Hadde dette problemet med min. Lyden ble fin med en gang jeg brukte kablet/trådløst hodesett. Sendte den på service, problem solved, de bytta noe greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I henhold til retningslinjene §5. Bedrifter, ansatte og reklamering påpekes det at brukerkontoen ikke skal benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. I henhold til retningslinjene har jeg slettet et par innlegg flyttet inn i det sorte hullet til forumet.

Reaksjoner på dette på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Installerte en system update selv (4.4.2) og etter updaten fungerer ikke mobildata (3G/Edge osv) overhode! WTF?!

Skjedde med min kollega også, automatisk oppsett fra Telenor virket heller ikke, men om du velger manuelt via deres side, så funker det etterpå

 

 

https://p12027.mobilethink.net/telenor_no-mt-web-portal/mwp.form?_flowExecutionKey=_cA8FC30A3-2CA8-2C86-C244-3DBA363D2DCC_k7255B6D7-4358-039B-A3AB-6D345E18AEC8&javascriptenabled

 

Ikke velg automatisk etter at du har skrevet inn mobilnummer om den blir gjenkjent som Gobi 2000, men finn din telefon manuelt.

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Hei.
Jeg kjøpte denne telefonen hos elkjøp, uten binding. Men jeg ser at der ligger en haug med Telenor apper innebygd. Og flere apper kom etter at jeg oppdaterte den. Jeg har Djuce, har testet med netcom kort. Telefonen er ikke sperret.
Siden det virker som om jeg har fått telefon med telenor software. Risiker jeg da mindre hyppige oppdateringer til telefonen? Hvis så. Har jeg retten til å få byttet telefonen til en med samsung original programvare?

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg kjøpte denne telefonen hos elkjøp, uten binding. Men jeg ser at der ligger en haug med Telenor apper innebygd. Og flere apper kom etter at jeg oppdaterte den. Jeg har Djuce, har testet med netcom kort. Telefonen er ikke sperret.

Siden det virker som om jeg har fått telefon med telenor software. Risiker jeg da mindre hyppige oppdateringer til telefonen? Hvis så. Har jeg retten til å få byttet telefonen til en med samsung original programvare?

Ja da har du TEN software. Hadde krevd å få den byttet. Du får mest sannsynlig tregere oppdatering med TEn software. + du har irriterende apper du ikke har bruk for.

Lenke til kommentar

 

Hei.

Jeg kjøpte denne telefonen hos elkjøp, uten binding. Men jeg ser at der ligger en haug med Telenor apper innebygd. Og flere apper kom etter at jeg oppdaterte den. Jeg har Djuce, har testet med netcom kort. Telefonen er ikke sperret.

Siden det virker som om jeg har fått telefon med telenor software. Risiker jeg da mindre hyppige oppdateringer til telefonen? Hvis så. Har jeg retten til å få byttet telefonen til en med samsung original programvare?

Ja da har du TEN software. Hadde krevd å få den byttet. Du får mest sannsynlig tregere oppdatering med TEn software. + du har irriterende apper du ikke har bruk for.

 

Kudos for elkjøp, med demmes:

"Jeg ser ikke problemet med at du har noen eksta iconer og må vente lengre på oppdateringer. Er du uenig må du kjøre 90 mil å ta det opp med personen som solgte deg den" -mentaliteten dems...

Endret av Mørbradbiff
Lenke til kommentar
Ja da har du TEN software. Hadde krevd å få den byttet. Du får mest sannsynlig tregere oppdatering med TEn software. + du har irriterende apper du ikke har bruk for.

De fleste, om ikke alle Telenor-apper kan avinstalleres på S5. Innstillinger > Appstyring > Nedlastede apper > avinstaller

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...