Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig noe nytt på PSU fronten, takk Nizzen!

 

 

Ser det kommer 5 stk med titanium sertifikat fra Super Flower!

 

SF-750F-14MT

 

SF-850F-14MT

 

SF-1000F-14MT

 

SF-1300F-14MT

 

SF-1600F-14MT

 

 

Gleder meg til disse kommer for salg, forventer ikke alle i Norske butikker, men hvertfall 750, 1000 og 1600W tenker jeg :)

 

 

Ang 1600W så får du 133.3A ut på 12V railen.

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nett kommet en nydelig PSU fra Seasonic på 1050W. Platina sertifikat og får full score hos JonnyGuru, eneste som er minus er prisen! Så her får du en fantastisk god PSU viss du ikke bryr deg om hva det koster! For her får du KVALITET!

 

 

Seasonic Snow Silent 1050W

 

 

Koster dog 2600kr ca nå, men satser på at prisen går litt ned når norske kronen svekker seg :)

Lenke til kommentar

EVGA ser eg har 2 stk titanium PSUer på vei. en 1000W og en 1200W som er laget av Super Flower.

Spent på hva prisen blir! Er jo SuperNOVA serien til EVGA å dem har jo priset sine andre PSU ganske bra, så blir det kanskje en liten priskrig ?

 

 

Å supernova 1600w t2 som enda ikke er å se på det norske markedet.

 

Evga gir 10års garanti Det e jo perfekt :-)

Lenke til kommentar

 

EVGA ser eg har 2 stk titanium PSUer på vei. en 1000W og en 1200W som er laget av Super Flower.

Spent på hva prisen blir! Er jo SuperNOVA serien til EVGA å dem har jo priset sine andre PSU ganske bra, så blir det kanskje en liten priskrig ?

 

Å supernova 1600w t2 som enda ikke er å se på det norske markedet.

 

Evga gir 10års garanti Det e jo perfekt :-)

1600 G2 har iallefall vært på lager i flere mnder. T2 vet jeg ikkje :p

 

Duran her på forumet har en slik :)

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er i ferd med å bestille ny PSU, men sliter med å bestemme meg.

 

Det står egentlig mellom hx1000i og EVGA P2 1000 watt. Ingen av disse er listet under "high end strømsforsyninger" noe jeg ikke helt forstår. Jeg har gjort litt research i det siste og funnet ut av disse to må være en av de aller beste 1000 watt enhetene.

 

http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story6&reid=394

http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story6&reid=361

 

Corsair har 9,6

EVGA har 9,7

 

Begge kjører vifteløst opp til ca 500 watt (dette er hele poenget for min del). Da vil maskinen min være mer eller mindre lydløs ved idle - medium/high load.

 

Fordelen med corsairen er at du får Corsair Link. Jeg bryr meg ikke for mye om dette.

Den er også 20cm kortere, men det er uansett ikke et problem i mitt kabinett.

 

Corsair har faktisk høyere score enn evga om man ser bort i fra "value", men bare vurderer build quality, performance og functionality.

 

Noen som har andre meninger om dette?

For meg virker det som at markedet ikke har tatt hx1000i "inn over seg" enda, men at det faktisk er en av markedest aller beste enheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...