Gå til innhold

Snoob.me - Motta pupper èn gang om dagen på Snapchat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Om dere har premium-medlemskap bør dere være forsiktig med hvilke bilder som sendes ut. Om dere ikke har rettighetene til bildene kan det fort blir mye styr, spesielt siden dere tjener penger på det.

 

Premium medlemskap tar vi ikke betalt for, det er helt gratis. Betalingen skjer med en Tweet.

 

Jeg ville bli premium men hadde ikke twitter. Og nå er "tilbudet" ute... CRYYYY!

 

Tilbudet er tilgjengelig igjen!

 

Ser ut som premium betales med Tweets og ikke ekte penger ja.

 

Det stemmer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tjener du penger på konseptet på andre måter?Hadde vært kult å prøvd dette på noe annet enn pupper

Tjener ikke noe penger på det, nei. Absolutt mange bruksområder. Jeg tror dette er den første tjenesten som faktisk har klart å gjøre Snapchat om til en potensiell markedsføringsplattform. Det skal sies at samboeren min ikke er veldig glad i at jeg driver denne siden, så jeg kommer nok ikke til å utforske denne siden av Snapchat så mye mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tjener du penger på konseptet på andre måter?Hadde vært kult å prøvd dette på noe annet enn pupper

Tjener ikke noe penger på det, nei. Absolutt mange bruksområder. Jeg tror dette er den første tjenesten som faktisk har klart å gjøre Snapchat om til en potensiell markedsføringsplattform. Det skal sies at samboeren min ikke er veldig glad i at jeg driver denne siden, så jeg kommer nok ikke til å utforske denne siden av Snapchat så mye mer.

 

Hehe ser den.. Men det bør ikke stoppe deg fra å prøve andre ting som for eksempel biler, dagens vits eller lignende. Tror det kunne blitt en suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...