Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 En ting jeg ikke forstår, og vær så vennlig å forklar meg hvorfor dette skjer: 1) Vi har Mata, RVP og Rooney (Kagawa / Januzaj) som er utrolig dyktige spillere med ballen i bena, hvorfor i helvette skal alt ut til Evra / Young eller Rafael / Valencia? Hvorfor innlegg hele tiden? Jeg skjønner det ikke. Det eneste jeg hører fra kommentator er "og så kommer innlegget"
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Skrevet 9. februar 2014 Vi prøver å jakte en scoring, men det er faen meg aldri to mann foran mål?! Hva slags taktikk er det når man bare skal sende innlegg?
Espp Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 En ting jeg ikke forstår, og vær så vennlig å forklar meg hvorfor dette skjer: 1) Vi har Mata, RVP og Rooney (Kagawa / Januzaj) som er utrolig dyktige spillere med ballen i bena, hvorfor i helvette skal alt ut til Evra / Young eller Rafael / Valencia? Hvorfor innlegg hele tiden? Jeg skjønner det ikke. Det eneste jeg hører fra kommentator er "og så kommer innlegget" Ja, faktisk...
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes nesten litt synd på United
Espp Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg bare skjønner ikke hvordan det skal være god taktikk å ha Rooney og RVP stående fremme på forsvarlinjen helt stasjonær? Jeg forstår det ikke..
Kammizez Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Mata blir, som forventet, helt borte med alle disse innleggene.
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Hahahahhahahahahahahha så fantastisk deilig å slå på kampen og se at United taper mot Fulham. Dette blir bare bedre og bedre!
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes nesten litt synd på United Ikke jeg. Men slik de holder på nå kommer utligningen snart.
kandinsky Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Det ser ut som en 8-åring som spiller FIFA. Bortsett fra at laget mangler pace-spillere, vinger med innleggsfot og hodesterke spillere.
Espp Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Hahahahhahahahahahahha så fantastisk deilig å slå på kampen og se at United taper mot Fulham. Dette blir bare bedre og bedre! Kan tenkte meg det etter kampen du opplevde i går. Ville også hatt glede i det hvis det var omvendt
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Fy faen, Fulham er nærmere 0-2 enn vi er 1-1. Patetisk.
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes nesten litt synd på United Ikke jeg. Men slik de holder på nå kommer utligningen snart. Okei da Ender vel 4-2 til United. Får kose oss så lenge det varer!
Cord Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Noen som har en link til en fungerende Stream? Min datt ned.. Ikke at jeg er 100% sikker på at jeg vil se mer da...
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Noen som har en link til en fungerende Stream? Min datt ned.. Ikke at jeg er 100% sikker på at jeg vil se mer da... Tv2 sumo er gratis under OL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå