Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Fulham FC


Anbefalte innlegg

zwx3.png4v63g.pngimwt.png

Manchester United - Fulham FC

Premier League

09.02.2014, 17:00, Old Trafford

TV 2 Sport Premium 1, TV 2 Sumo

Dommer: Kevin Friend

Vi har spilt 8 kamper i 2014 så langt, 2-0-6 er statistikken. Fulham på sin side har spilt 9 kamper siden årets første dag. 2-2-5. Ingen av lagene har hatt den beste starten på året, men begge lag står med hver sin ny manager. Meulensteen som vi alle kjenner til tok over roret 1. desember etter å vært assistenttrener noen uker før Martin Jol fikk fyken.

 

Blir det noe annet enn en seier på søndag så er det virkelig bekymringsfullt. Moyes har hatt to overgangsvinduer på seg, mens Meulensteen bare har sittet i to måneder, inkludert ett overgangsvindu. Blir det nytt poengtap så kan vi bare melde oss ut av kampen om fjerdeplassen frivillig. Vi kunne ha ligget 4 poeng bak Liverpool etter forrige runde, men avstanden økte fra 6 poeng til 7. I tillegg fikk vi to forsvarspillere skadet; Evans og Jones.

 

Dette er siste sjanse. Kanskje jeg bringer lykke med min kamptråd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RvP er fortsatt skadet tror jeg. Tror han skal rekke Arsenal-kampen. Spørs hvordan formen kommer til å være.

 

EDIT: Det er han faktisk ikke, men hvis han skulle spares så er det kanskje for å unngå en ny skade før møtet mot Arsenal, men det har vært mange skader utenom kamper også...

Men han må starte.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Fulham tapte etter 120 min på hjemmebane mot Sheff utd i en FA Cup-omkamp. De tapte 3-0 hjemme mot Southampton og har egentlig tapt nesten alle kamper de har spilt i det siste.

 

Vinner vi ikke denne på hjemmebane er det VIRKELIG bare å gi opp hele PL i år.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...