Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du vite at dama har vært hore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mitt tilfelle måtte det vært typen da. Tror ikke jeg hadde vært så superbegeistret, men om han var frisk og vi var veldig forelsket... Måtte nesten sett det an. Jeg hadde i alle fall likt å få vite om det og ikke tilfeldigvis få vite om det fordi vi traff en gammel kunde eller noe sånt - eller på grunn av googling eller whatever.

 

Man kan jo ikke vite hva som var grunnen til at vedkommende gjorde det valget heller. Veldig vanskelig å si når man ikke er i situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

 

Det var veldig generaliserende. Forsåvidt enig med blured. Mannfolk har vel også sex enten for penger eller gratis.

 

Å si at alle damer er horer eller sluts er ufint. Det vitner om dårlige kvinneholdninger. På den ene siden synes mange gutter at jenter SKAL spre bena og ha sex, på den andre siden synes de at jentene er horer eller sluts. Veldig bra... Jeg synes vi kan prøve å jobbe litt med fordommene våre, eller hva?

 

Tror heller du bør jobbe med å ikke være så nærtagende.

Lenke til kommentar

 

 

Det var veldig generaliserende. Forsåvidt enig med blured. Mannfolk har vel også sex enten for penger eller gratis.

 

Å si at alle damer er horer eller sluts er ufint. Det vitner om dårlige kvinneholdninger. På den ene siden synes mange gutter at jenter SKAL spre bena og ha sex, på den andre siden synes de at jentene er horer eller sluts. Veldig bra... Jeg synes vi kan prøve å jobbe litt med fordommene våre, eller hva?

 

Tror heller du bør jobbe med å ikke være så nærtagende.

 

 

Du fikk vel strengt talt et mer saklig svar enn du fortjente. Fint du klager allikevel da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Om jeg fant ut at en eventuell kjæreste av meg hadde vært mannehore (=prostituert) tidligere, da vet jeg helt ærlig talt ikke hvordan jeg hadde reagert. Noe i meg sier at jeg ville vite om det, siden jeg normalt sett ikke kan se for meg at jeg ville tiltrekkes mennesker som frivillig gjør sånt. Ufrivillig er jo en annen sak, men det er dog ikke så sannsynlig. Men ja, konklusjonen er vel den at jeg ville vite om det.. Hadde vel hatt noen spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...