Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du vite at dama har vært hore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke fordi jeg er moralist eller noe sånt. Men det å vise seg i offentlighet ilag med en prostituert vil gi litt feil signal enn det jeg ønsker å gi.

Det er jo ikke snakk om en NÅVÆRENDE prostituert, men en tidligere. Og jeg tviler vel på om alle kjenner henne som prostituert. Isåfall har de neppe rent mel i posen selv.

De fleste memorerer ikke ansiktet til prostituerte. Tenk deg selv...om du går forbi en prostituert i Oslo idag....ville du husket henne om 2 år?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ikke fordi jeg er moralist eller noe sånt. Men det å vise seg i offentlighet ilag med en prostituert vil gi litt feil signal enn det jeg ønsker å gi.

Det er jo ikke snakk om en NÅVÆRENDE prostituert, men en tidligere. Og jeg tviler vel på om alle kjenner henne som prostituert. Isåfall har de neppe rent mel i posen selv.

De fleste memorerer ikke ansiktet til prostituerte. Tenk deg selv...om du går forbi en prostituert i Oslo idag....ville du husket henne om 2 år?

 

 

Tanken er fortsatt disgusting.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke fordi jeg er moralist eller noe sånt. Men det å vise seg i offentlighet ilag med en prostituert vil gi litt feil signal enn det jeg ønsker å gi.

Det er jo ikke snakk om en NÅVÆRENDE prostituert, men en tidligere. Og jeg tviler vel på om alle kjenner henne som prostituert. Isåfall har de neppe rent mel i posen selv.

De fleste memorerer ikke ansiktet til prostituerte. Tenk deg selv...om du går forbi en prostituert i Oslo idag....ville du husket henne om 2 år?

 

 

Tanken er fortsatt disgusting.

 

Jeg regner med at du krever å vite hvor mange dama har ligget med før deg også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nei, men jeg forteller gjerne hva jeg har jobbet med tidligere, da ønsker jeg å vite det samme.

 

 

Åpenbart.

 

Men antall sexpartnere mellom ei hore og ei vanlig "aktiv" jente i dag trenger ikke være så langt ifra hverandre. Disse lukrative horene er faktisk ganske selektive på hvem de velger som kunder, samt de beholder kun et fåtall av dem avgangen ettersom økonomien uansett ikke tvinger dem til å ha flere om man "fisker" inn en rikting eller to til å ha sex et par ganger i uka. Så det blir da på en måte det samme som å være fuckbuddies som vi jo alle har vært med noen en eller annen gang, bortsett fra at de svømmer i penger pga det.

 

Snakker vi om crackhorer som suger skittne kuker i diverse parker så blir det noe annet, det hadde jeg ikke tolerert, samt sjansen for å bli sammen med ei sånn ei havner ikke akkurat i min gate.

 

 

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åpenbart.

 

Men antall sexpartnere mellom ei hore og ei vanlig "aktiv" jente i dag trenger ikke være så langt ifra hverandre. Disse lukrative horene er faktisk ganske selektive på hvem de velger som kunder, samt de beholder kun et fåtall av dem avgangen ettersom økonomien uansett ikke tvinger dem til å ha flere om man "fisker" inn en rikting eller to til å ha sex et par ganger i uka. Så det blir da på en måte det samme som å være fuckbuddies som vi jo alle har vært med noen en eller annen gang, bortsett fra at de svømmer i penger pga det.

 

Snakker vi om crackhorer som suger skittne kuker i diverse parker så blir det noe annet, det hadde jeg ikke tolerert, samt sjansen for å bli sammen med ei sånn ei havner ikke akkurat i min gate.

 

 

I mine øyner er begge deler både ganske lite sannsynlig og fullstendig uaktuelt. Dem har begge den samme tilnærmingen til ett tema som gjør meg ganske uvell å tenke på.

 

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

 

I mine øyner er begge deler både ganske lite sannsynlig og fullstendig uaktuelt. Dem har begge den samme tilnærmingen til ett tema som gjør meg ganske uvell å tenke på.

 

 

Du mener det å ha sex kun for å ha sex?

 

Pff, da faller nok jeg innenfor det tema "uvell" jeg også, ettersom jeg har hatt flere sexbuddies opp igjennom tidene.

 

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Du mener det å ha sex kun for å ha sex?

 

Pff, da faller nok jeg innenfor det tema "uvell" jeg også, ettersom jeg har hatt flere sexbuddies opp igjennom tidene.

 

 

Viss du ønsker å plassere deg selv i en gruppe med prostituerte må du gjerne gjøre det for min skyld. Det er dine ord du prøver å putte i min munn.

 

Jeg forstår stigmatisering av yrker bedr enn du tror. Jeg møter fra tid til annen mennesker som har problemer med at jeg har drept andre mennesker. Det gjør for dem en fremtid meg meg umulig.

Det samme blir det litt med prostituerte, av den enkle grunn at dem er prostituerte, hvorfor er for meg helt likgyldig.

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

Viss du ønsker å plassere deg selv i en gruppe med prostituerte må du gjerne gjøre det for min skyld. Det er dine ord du prøver å putte i min munn.

 

Jeg forstår stigmatisering av yrker bedr enn du tror. Jeg møter fra tid til annen mennesker som har problemer med at jeg har drept andre mennesker. Det gjør for dem en fremtid meg meg umulig.

Det samme blir det litt med prostituerte, av den enkle grunn at dem er prostituerte, hvorfor er for meg helt likgyldig.

 

 

Jeg har nok dessverre aldri fått penger for å ha sex, men pff, hadde jeg fått velge partneren selv, ei deilig snelle med økonomien vell over det normale og i tillegg fått opp til hundre tusen kroner for det over ei tidsperiode så hversågod. Ser ikke problemet med det.

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Atter en gang har jeg fjernet unødvendig mye quoting fra innlegg. Jeg henviser til tidligere notis om dette i tråden og denne gang deler jeg ut advarsler da visse brukere tydeligvis ignorerer notiser jeg legger igjen i trådene. To poster som kun inneholdt lenker til Wikipedia er også fjernet fra tråden. Det er i og for seg greit dere lenker til andre steder på nettet men en bør forvente at dere skriver noe om lenkene dere legger ut.

 

Reaksjoner tas som vanlig på PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...