Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du vite at dama har vært hore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte ting kan være greit å holde på, det er opp til hver enkelt. For min del er forhold med prostituerte ett av dem. Rett og slett, fordi dem er/har vært prostituerte.

Jeg har egentlig oppfatta deg som en ålreit fyr, men nå må jeg si at jeg synes du er en skikkelig... kødda, det er din fulle rett ;)

Lenke til kommentar

Vanskelig å synse noe om, i og med at en jo aldri kan vite helt sikkert hvordan en reagerer i en gitt situasjon, men jeg kan prøve.

 

Det å ha vært prostituert er jo en ganske "stor greie" i en persons historie. En forventer jo en viss transparens i forhold en er i, så det ville for meg blitt feil om en så stor del av en persons historie skulle holdes skjult for meg. Så jeg ville ha villet vite det.

 

Så... Ville det betydd noe? Nei. Det er overhodet ingen forskjell på en kvinne som har hatt sex med x antall partnere bare fordi hun har hatt lyst, og en kvinne som har hatt sex med x antall partnere for penger. Den eneste forskjellen kan være at sistnevnte har vært (eller følt seg) tvunget til å prostituere seg, i hvilket tilfelle hun sannsynligvis er skadelidende og trenger støtte.

 

Folk som ville dumpa partneren fordi vedkommende var tidligere prostituert har et merkverdig menneskesyn, spør du meg.



Anonymous poster hash: eb6b1...fe2
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det eneste jeg muligens ville krevd, var en full sjekk for eventuelle sykdommer...HIV osv. For mulighetene er nok større for slikt der.

Ei normal hore er nok ganske påpasselig når det gjelder bruken av kondom og forsiktighet, så jeg trur nesten det ville vært større sjanse for å havne på kjøret med en ONS på byen.

Lenke til kommentar

 

Det eneste jeg muligens ville krevd, var en full sjekk for eventuelle sykdommer...HIV osv. For mulighetene er nok større for slikt der.

Jo, det kan vel hende. Men jeg ville likevel hatt den garantien, ellers fikk det være.

 

Du bomma litt på quotinga der gitt. ^^

 

Men ja, jeg hadde nok reagert litt jeg også og spurt om hu var ren. Men som sakt, så er det vell ikke uvanlig at horer sjekker seg regelmessig. Hvis ikke blir det nok vanskelig for dem å få seg kunder vil jeg tru.

Lenke til kommentar

Du bomma litt på quotinga der gitt. ^^

Men ja, jeg hadde nok reagert litt jeg også og spurt om hu var ren. Men som sakt, så er det vell ikke uvanlig at horer sjekker seg regelmessig. Hvis ikke blir det nok vanskelig for dem å få seg kunder vil jeg tru.

 

Hehe..ja, jeg gjorde visst det. Syns det har blitt så tungvint med denne siteringa. :p

 

De BØR hvertfall gjøre det, og de fleste gjør det nok også. Men kommer jo litt ann på dama man møter også. Var HUN så nøye liksom.... :)

Lenke til kommentar

 

Du bomma litt på quotinga der gitt. ^^

Men ja, jeg hadde nok reagert litt jeg også og spurt om hu var ren. Men som sakt, så er det vell ikke uvanlig at horer sjekker seg regelmessig. Hvis ikke blir det nok vanskelig for dem å få seg kunder vil jeg tru.

 

Hehe..ja, jeg gjorde visst det. Syns det har blitt så tungvint med denne siteringa. :p

 

De BØR hvertfall gjøre det, og de fleste gjør det nok også. Men kommer jo litt ann på dama man møter også. Var HUN så nøye liksom.... :)

 

Jeg trur man selv er ganske shabby om man møter ei jente som ikke var påpasselig på det gitt.

 

OP sier jo selv at hu lengter tilbake til det å være ei hore, så jeg trur neppe hu var ei av dem man leser om og hører om som var blitt missbrukt og tvunget til å være i den situasjonen, så da antar jeg hu var ei av dei litt mer lukseriøse "gledespikene" som da heller kan være mer kresen på hvem hu har sex med. Det er da mye sikrere enn å ha ONS fra byen i min mening.

Lenke til kommentar

Jeg trur man selv er ganske shabby om man møter ei jente som ikke var påpasselig på det gitt.

 

OP sier jo selv at hu lengter tilbake til det å være ei hore, så jeg trur neppe hu var ei av dem man leser om og hører om som var blitt missbrukt og tvunget til å være i den situasjonen, så da antar jeg hu var ei av dei litt mer lukseriøse "gledespikene" som da heller kan være mer kresen på hvem hu har sex med. Det er da mye sikrere enn å ha ONS fra byen i min mening.

 

Kan godt hende det. Har ikke helt erfaringa der, så er vanskelig å si...hehe. Men du har nok rett i det. :)

Endret av Knut A.
Lenke til kommentar

 

Jeg trur man selv er ganske shabby om man møter ei jente som ikke var påpasselig på det gitt.

 

OP sier jo selv at hu lengter tilbake til det å være ei hore, så jeg trur neppe hu var ei av dem man leser om og hører om som var blitt missbrukt og tvunget til å være i den situasjonen, så da antar jeg hu var ei av dei litt mer lukseriøse "gledespikene" som da heller kan være mer kresen på hvem hu har sex med. Det er da mye sikrere enn å ha ONS fra byen i min mening.

 

Kan godt hende det. Har ikke helt erfaringa der, så er vanskelig å si...hehe. Men du har nok rett i det. :)

 

Er en ganske logisk tankegang, så det kommer ikke akkurat fra erfaring må jeg si. ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg trur man selv er ganske shabby om man møter ei jente som ikke var påpasselig på det gitt.

 

OP sier jo selv at hu lengter tilbake til det å være ei hore, så jeg trur neppe hu var ei av dem man leser om og hører om som var blitt missbrukt og tvunget til å være i den situasjonen, så da antar jeg hu var ei av dei litt mer lukseriøse "gledespikene" som da heller kan være mer kresen på hvem hu har sex med. Det er da mye sikrere enn å ha ONS fra byen i min mening.

 

Kan godt hende det. Har ikke helt erfaringa der, så er vanskelig å si...hehe. Men du har nok rett i det. :)

 

Er en ganske logisk tankegang, så det kommer ikke akkurat fra erfaring må jeg si. ;)

 

Nei, men jeg tenkte liksom....det finner jo damer som SER ganske så alright ut...men så er ikke hygienen så ok. Kompisen var borti ei slik dame. Hun var riktinok ikke prostituert da..hehe.

Lenke til kommentar

Jeg ville foretrukket å vite det. Veldig skeptisk til om jeg hadde hatt en veldig rasjonell eller positiv respons til det, men ville allikevel foretrukket å vite det.

 

Alle damer er enten horer eller sluts. De har enten sex for penger eller gratis.

Feil. Mellom 1-3 % av befolkningen har aldri sex, og en del av dem er antakeligvis horer. Ditt utsagn er empirisk feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...