Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjorde du første gangen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gangen var vel da jeg var 19, med ei jente som var like gammel. Vi var begge jomfru og hadde vært sammen i et par måneder da vi følte oss klare.

 

Tok jomfrudommen til hverandre i ei seng på internatet på en kristen folkehøgskole :innocent: Tok misjonærstillingen, etter å ha jukka litt så gled den inn ganske enkelt (hun var våt og klar). Brukte ikke kondom, hoppet av i "svingen" :wee:

 

En veldig fin måte å gjøre det første gangen syns jeg, angrer ikke :new_woot: Var sammen i et par år før forholdet tok slutt.



Anonymous poster hash: 0353f...9db
Lenke til kommentar

Hoppa på han når han lå på ryggen og ridde han.

Det meste gikk vel egentlig av seg selv. Sex er jo ikke akkurat hjernekirurgi.

 

Edit: Når jeg tenker meg om hopper jeg alltid på å rir første gangen jeg har meg med en ny fyr. Synes det er litt kinky.

Sånt settes pris på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde misjonær og jeg trodde aldri at det å ha samleie ville gjøre så utrolig vondt. Følte at jeg bare måtte bli fort ferdig med det, tok en del ganger før det sluttet å gjøre vondt.

 

selve opplevelsen var utrolig klein. Jeg visste ikke om han visste åssen man tok på kondomen, og jeg visste ihvertfall ikke åssen jeg gjorde det :rofl: Det var kleint, han tok styringa og dytta meg her og der for å få den inn, men så vondt som det gjorde stritta jeg jo i mot :rofl: utrolig morsomt å tenke på i ettertid, selvom jeg ville at det skulle skjedd litt senere i åra og litt mer romantisk

Lenke til kommentar

 

Hoppa på han når han lå på ryggen og ridde han.

Det meste gikk vel egentlig av seg selv. Sex er jo ikke akkurat hjernekirurgi.

 

Edit: Når jeg tenker meg om hopper jeg alltid på å rir første gangen jeg har meg med en ny fyr. Synes det er litt kinky.

Sånt settes pris på :)

 

uenig, dama skal knulles, jeg skal ikke bli knullet..... viktigviktig

 

Anonymous poster hash: e78f3...240

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hoppa på han når han lå på ryggen og ridde han.

Det meste gikk vel egentlig av seg selv. Sex er jo ikke akkurat hjernekirurgi.

 

Edit: Når jeg tenker meg om hopper jeg alltid på å rir første gangen jeg har meg med en ny fyr. Synes det er litt kinky.

Sånt settes pris på :)

 

uenig, dama skal knulles, jeg skal ikke bli knullet..... viktigviktig

 

Anonymous poster hash: e78f3...240

 

Når du har knulla mange nok damer så setter du nok pris på initiativ. "Potetsekker" får skjelden noen flere runder med meg i alle fall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå er det jo en god del damer som er så usikre på seg selv at det er helt kurant å bare "bli betjent", men i min verden er det i alle fall mindre interessant.

Bedre å kunne ta iniativ da, kunne gjøre div ting med mannen også... Ulike stillinger, bytte på å være den som er i kontroll. Er myyyye man kan gjøre da ;) - greit å variere litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hun begynte å kle av meg og la meg ned i sengen. Jeg fikk ikke lov til å kle av henne i det hele tatt først. Hun tok av meg boxeren og tok meg på pikken. Jeg kjente at den ble hard, og plutselig tok hun den inn i munnen sin. Hun sugde meg og jeg følte at jeg var i himmelen. Jeg fikk komme inne i munnen hennes og hun svelget all spermen. Endelig fikk jeg kle av henne og da hun var naken, så fikk jeg ikke stikke kuken min inn i musen hennes. Først fingret jeg henne og så slikket jeg henne. Da sa hun at hun var klar for at jeg stakk den inn. Hun runket kuken stiv og tok på meg kondomet før hun la seg ned og spredte beina. Jeg la meg over henne og derfor ble det misjonæren. Jeg gikk inn i henne og vi stønnet ganske mye før det gikk fra meg. Hun kom rett etter det hadde gått fra meg. Vi var begge 14 år og vi er sammen den dag i dag

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...