Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?


Anbefalte innlegg

Jau, hvis du tar det lungt og fortsetter treffa, og dersom hun ikke forteller moren din noe tyder det virkelig på interesse av noe mer

 

Uansett så er det større sjanse å få til det du oppnår ved å jobbe for det. Er hun så deilig for deg, så ta deg tid, vil gli bedre i riktig retning for begge

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, hvis du tar det lungt og fortsetter treffa, og dersom hun ikke forteller moren din noe tyder det virkelig på interesse av noe mer

 

Uansett så er det større sjanse å få til det du oppnår ved å jobbe for det. Er hun så deilig for deg, så ta deg tid, vil gli bedre i riktig retning for begge

 

Poenget er at jeg flytter snart, og kommer bare sporadisk tilbake.

 

Så i en perfekt verden knuller jeg henne med en gang, og veldig mange ganger før jeg drar. Men så er det jo bedre med ett knull enn ingenting.

 

Må naturligvis bare føle meg frem på stemningen. Bare håper det ikke blir småkald eller klein stemning, og at det viser seg hun bare ville være hyggelig.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Nei, men er kollegaen til moren min, så er egentlig flaut for oss begge om det kommer ut.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

 

Er hun en av de som ser hot og ung ut for alderen?

Lenke til kommentar

Er hun en av de som ser hot og ung ut for alderen?

 

Veldig.. Tror det er den deiligste eldre dama jeg noensinne har sett, men kanskje jeg er litt blind av å være betatt av henne også.

 

Om jeg lykkes, går en av mine store drømmer i livet i oppfyllelse. Har potensiale til å bli helt utrolig, spesielt om hun i tillegg kunne tenke seg en pulevenn.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

Jeg ville unnlatt å spille "skal flytte snart"-kortet da dette kan føre til at hun trekker seg. Dersom hun er ute etter noe uforpliktende men langvarlig, altså å ha deg som en fast seksualpartner for å ha god sex vil hun ikke synes det er værd å initiere noe med deg som stikker av snart uansett. Det vil ikke være værd det med tanke på risiko i forbindelse med jobb osv.... så la vær å dele det er mitt tips.

 

Fortsett med flørtingen, og IKKE vær redd for flørtete kroppskontakt. Det er alfa omega for å få progresjon den kvelden. Hvis man blir sittende stille ifra hverandre så skjer det ikke noe. Det å hinte til armkrok-kos på sms i forkant f.eks kan føre til at hun setter seg inntil deg fra første sekund. Vis at du er med. F.eks hvis hun velger film og det er en koselig film kan du jo kommentere at "arm-krok-film høres koselig ut ;) " og se hvilken respons du får, hun lurer garantert på akkurat det samme. Si at det blir nok koselig (ikke si hyggelig eller trivelig)....



Anonymous poster hash: c17d0...d1c
Lenke til kommentar

Hun er 50 år. Hun vet hva dette er for noe. Det hadde vært mindre sikkert hvis hun var i 20-årene, men hun her er ikke uerfaren. Du er inne, slapp av. Go for it!

 

Hvis dere skal se film, hvorfor skal du sette deg litt unna henne? Sett deg inntil henne med engang. Er ikke noe rart med det. Hun er med 100% sikkerhet ikke ute etter en ny kompis i 20-åra, tro meg.

Endret av Coffee Break
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Veldig.. Tror det er den deiligste eldre dama jeg noensinne har sett, men kanskje jeg er litt blind av å være betatt av henne også.

 

Om jeg lykkes, går en av mine store drømmer i livet i oppfyllelse. Har potensiale til å bli helt utrolig, spesielt om hun i tillegg kunne tenke seg en pulevenn.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

 

Skulle gjerne sett bilde av henne og sett hvor deilig hun er, er så mange milf´s der ute. Bare se på madonna, 55 år gammel men ung i utseende

Lenke til kommentar

 

Jeg ville unnlatt å spille "skal flytte snart"-kortet da dette kan føre til at hun trekker seg. Dersom hun er ute etter noe uforpliktende men langvarlig, altså å ha deg som en fast seksualpartner for å ha god sex vil hun ikke synes det er værd å initiere noe med deg som stikker av snart uansett. Det vil ikke være værd det med tanke på risiko i forbindelse med jobb osv.... så la vær å dele det er mitt tips.

 

Fortsett med flørtingen, og IKKE vær redd for flørtete kroppskontakt. Det er alfa omega for å få progresjon den kvelden. Hvis man blir sittende stille ifra hverandre så skjer det ikke noe. Det å hinte til armkrok-kos på sms i forkant f.eks kan føre til at hun setter seg inntil deg fra første sekund. Vis at du er med. F.eks hvis hun velger film og det er en koselig film kan du jo kommentere at "arm-krok-film høres koselig ut ;) " og se hvilken respons du får, hun lurer garantert på akkurat det samme. Si at det blir nok koselig (ikke si hyggelig eller trivelig)....

 

Anonymous poster hash: c17d0...d1c

 

 

Det er jeg helt enig i.

 

Til andre avsnitt der, så kommer jeg nok til å hinte til kos når jeg kommer eller setter i DVDen. Liker det bedre enn å dvele og vise at du har tenkt på det en halvtime før du tør å spørre.

 

Har ikke hatt kontakt med henne på mob enda, bare facern. Og der har det vært fryktelig sakelig prat, ikke noe hint til flørting engang. Hun har svart og spurt tilbake, vist interesse for det jeg driver med og slikt, men ikke mer enn det. Så tror det er feil kanal å begynne noe skikkelig flørting på, det tar jeg heller når jeg ser henne. Takk for tipset dog.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så jeg sliter litt med å se at hun ikke skulle være interessert, samtidig som jeg er redd for å drite meg ut da.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

 

 

Hun er klar for ung stake. Hvorfor skulle hun ellers se film med deg, det er ikke om som dere har hatt langvarige samtaler om Chopin. Få i henne noen glass vin og kos med henne. That's it.

 

Bare se på madonna, 55 år gammel men ung i utseende

Hun ser da virkelig ut som om hun er 50 år. Sjekk henne ut uten proff sminke som trekker fra 20 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun er 50 år. Hun vet hva dette er for noe. Det hadde vært mindre sikkert hvis hun var i 20-årene, men hun her er ikke uerfaren. Du er inne, slapp av. Go for it!

 

Hvis dere skal se film, hvorfor skal du sette deg litt unna henne? Sett deg inntil henne med engang. Er ikke noe rart med det. Hun er med 100% sikkerhet ikke ute etter en ny kompis i 20-åra, tro meg.

 

Det var faktisk et jævlig digg svar. Min penis takker deg.

 

Og du har helt rett, det beste er å sette seg inntil fra starten av. Så jeg får prøve det.

 

Helvete så nervøs jeg er. Har avtalt å møtes i morgen kveld. Tar med minst 3 kondomer, viss det først går i boks blir det faen meg hele natta. Så får det heller gå utover hennes undervisning dagen etter.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det var faktisk et jævlig digg svar. Min penis takker deg.

 

Og du har helt rett, det beste er å sette seg inntil fra starten av. Så jeg får prøve det.

 

Helvete så nervøs jeg er. Har avtalt å møtes i morgen kveld. Tar med minst 3 kondomer, viss det først går i boks blir det faen meg hele natta. Så får det heller gå utover hennes undervisning dagen etter.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

 

Hun er 50, du trenger ikke kondom ;)

 

Men ja, ta det med ro. Send en melding på face f.eks "ses i morgen, blir koselig" eller noe slikt. Hun er klar og kommer til å respondere med noe i samme dur, jeg lover deg. Ikke vær redd for å hinte litt tidlig, å gjøre det mens du setter i dvd'en kan bli plutselig og ukontrollert. Men det funker nok også :p gi oss oppdatering på hvordan det går da.

 

Anonymous poster hash: c17d0...d1c

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, eller Dorthe Skappel. Så henne i virkeligheten en gang, ikke særlig milf da. Men utrolig pene døtre :p

Dorthe skulle jeg gjerne hatt en natt med, uansett om hun ikke er like pen i virkeligheten og 10 år eldre enn mora mi har hun fortsatt en digg kropp:)

Lenke til kommentar

Hvis jeg noen gang blir 50 år, og jeg begynner å legge meg etter guttunger som ble født når jeg selv var i 30 åra (altså gutter som ikke blir født før om ti år enda, for å sette det i perspektiv),

så håper jeg at jeg har en god venn ved min side som kan slå meg i hodet med noe hardt og si "skjerp deg!"

 

 

Har hun jakke med gepardmønster og rødt farget hår?

 

TS her, var ikke jeg som rapporterte deg.

 

Det er ikke noe slutty dame dette her, faktisk. Og jeg vet ikke om hun ER interessert en gang, det er bare slik jeg tolker signalene. Så får vi se.

 

Hva du gjør når du blir 50 bryr jeg meg forresten ikke om.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Dude! What is this? oppfordre til ubeskyttet sex?

 

Er ikke bare kids de gummihettene beskytter mot... men dere får gjerne være gjennomsyret av sykdommer for min del.

Kvinner på 50 kan ikke få barn, dermed trenger han ikke kondomer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...