Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?


Anbefalte innlegg

22-åring her. Skal til dame på 50 år til uka.

 

Spurte henne om hun var med å se film, fikk ja, og har avtalt tid og plass.

 

Har ikke hatt noe dirty-talk med henne akkurat, men fått ganske gode signal de få og korte gangene vi har pratet sammen. Litt utypiske ting som har blitt sagt mellom oss (mtp aldersforskjell) og mer enn normalt antall ganger kroppslig kontakt. Så jeg tror at hun er interessert.

 

Jeg regner med det ikke blir store problem å lese henne viss hun er like hypp på knull som meg. Men kan hende hun akkurat er like redd som meg til å ta initiativ. For alt jeg vet kan det hende hun synes jeg bare er hyggelig.

 

Og vanligvis er jeg direkte med jenter, som i verste fall pleier å ende med latter. Det er litt verre her. Burde jeg forvente at hun tar styring?

 

Jeg er god på å finne ting å spørre om, og har ikke problem med å holde samtaler. Men har aldri vært borti eldre damer før, og kunne trengt tips til spesifikke emner, som fungerer som små hint samtidig som det er lett å fortsette på en uskyldig vei. Eller tips til hva jeg bør unngå å si/gjøre.

 

Min penis takker for gode svar.

 

 



Anonymous poster hash: f888e...ee3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan ble du kjent med henne?

 

Litt vanskelig å si da det er rimelig lett å avsløre, kjenner en del som henger her og greier å legge sammen 2+2.

 

Vi var på kino sammen. Uten at det var en date, eller planlagt.

 

Vår relasjon gjorde det vel naturlig at det ble ekstra mye kroppskontakt. Det er veldig tilfeldig at vi ble kjent, men måten det skjedde på, gjør det naturlig for oss å være litt ekstra begeistret. Uten at dette sikkert forklarer saken noe bedre. Men jeg får en viss feeling på kontakten som skjer, om det kanskje finnes et lite hint til noe mer. Og kanskje spesielt i kommentarene som har kommet helt ut av det blå, som ikke er drøye, men som jeg aldri ville forventet at en eldre kvinne sier til en ung gutt.

 

Det kan forøvrig legges til at hun er ugift og uten barn. Og dritdeilig.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

 

Som du sier, dette er allerede i boks...... se film, ha det hyggelig, make your move, youre there.....

 

Anonymous poster hash: c17d0...d1c

 

 

Er ikke helt sikker faktisk.

 

Men at hun takket ja til å se film må da være positivt. Det er ikke akkurat normalt det for folk med så stor aldersforskjell.

 

Samtidig vil jeg tro hun er ganske redd for ryktet sitt om det skulle skje og det kommer ut. Hun er lærer på min tidligere skole (var ikke min lærer), og ikke nødvendigvis det mest morsomme å ha på seg at hun ligger med unge gutter.

 

Så jeg er i grunn veldig spent. Og kunne trengt litt tips som sagt.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke helt sikker faktisk.

 

Men at hun takket ja til å se film må da være positivt. Det er ikke akkurat normalt det for folk med så stor aldersforskjell.

 

Samtidig vil jeg tro hun er ganske redd for ryktet sitt om det skulle skje og det kommer ut. Hun er lærer på min tidligere skole (var ikke min lærer), og ikke nødvendigvis det mest morsomme å ha på seg at hun ligger med unge gutter.

 

Så jeg er i grunn veldig spent. Og kunne trengt litt tips som sagt.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

 

Dere har flørtete tone? dere har flørtete kroppskontakt? dere skal se film sammen i et mørkt rom sammen i en sofa? sørg for at junior er velfrisert og ren du så går dette bra.

 

- Sitte tett

- Ligge i skje

- Den gode gamle hånd rundt

- Hånd på låret

- Ikke spis masse godis og snacks hele tiden.

- "tror kanskje du distraherer meg litt for jeg får ikke med meg noe av filmen i det hele tatt"

-osv osv osv

 

Føl litt på stemningen, er det kroppskontakt og slikt i sofaen så går du bare for et kyss litt etter hvert..... kjenn på stemningen når dere kysser, stryk henne langs lårene/rundt midjen, tunge..... du vet da hvordan dette er......

 

lykke til....

 

Anonymous poster hash: c17d0...d1c

Lenke til kommentar

Hvordan var dere på kino sammen uten at det var planlagt? Dro dere begge alene for å se en film og møtte hverandre?

 

Hadde ikke unødvendig rushet frem noe, du må jo være gentleman. Og ettersom hun er lærer som du sa, så kan det være litt tricky. Hva er du ute etter, venner med fordeler? Ettersom dere har en løs og ledig tone, kom inn på temaer som sex og annerledeshet om anledningen byr seg. Kan være en idé etter en drink eller to for å finne ut hvor hun står nærmere.

Lenke til kommentar

 

Dere har flørtete tone? dere har flørtete kroppskontakt? dere skal se film sammen i et mørkt rom sammen i en sofa? sørg for at junior er velfrisert og ren du så går dette bra.

 

- Sitte tett

- Ligge i skje

- Den gode gamle hånd rundt

- Hånd på låret

- Ikke spis masse godis og snacks hele tiden.

- "tror kanskje du distraherer meg litt for jeg får ikke med meg noe av filmen i det hele tatt"

-osv osv osv

 

Føl litt på stemningen, er det kroppskontakt og slikt i sofaen så går du bare for et kyss litt etter hvert..... kjenn på stemningen når dere kysser, stryk henne langs lårene/rundt midjen, tunge..... du vet da hvordan dette er......

 

lykke til....

 

Anonymous poster hash: c17d0...d1c

 

 

Jeg tror jeg hadde vært mer trygg på om det ble noe på meg, om jeg bare hadde møtt dama et par ganger til før denne kvelden.

 

Er helt med på lista di. Men la oss si scenarioet er slik:

- Setter på film

- Sitter litt fra hverandre i sofaen

- Greier ikke å holde prate interessant nok til at den "overdøver" filmunderholdninga. Er begge filminteresserte så er jo også naturlig at vi følger med..

 

Er det ikke da unaturlig at jeg plutselig legger en hånd på låret hennes, eller spør om vi skal ligge i skje? Burde jeg heller begynne med kompliment eller noe?

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

Hvordan var dere på kino sammen uten at det var planlagt? Dro dere begge alene for å se en film og møtte hverandre?

 

Hadde ikke unødvendig rushet frem noe, du må jo være gentleman. Og ettersom hun er lærer som du sa, så kan det være litt tricky. Hva er du ute etter, venner med fordeler? Ettersom dere har en løs og ledig tone, kom inn på temaer som sex og annerledeshet om anledningen byr seg. Kan være en idé etter en drink eller to for å finne ut hvor hun står nærmere.

 

Kan ikke røpe noe nærmere der dessverre. Det var naturlig at vi satt sammen kan du si, men nei, ikke planlagt.

 

Er egentlig litt enig med deg. Kan hende hun vil se film i kveld bare for å bli bedre kjent, jeg vet ikke noe om hva hun vil og hvordan hun er. Så da er det tryggest å ikke rushe som du skriver. At jeg ikke tar initiativet selv iallfall.

Alkohol er uaktuelt denne kvelden, men det hadde sikkert hjelpt på ja.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

Er hun en kollega av moren din i tillegg, er sjansene litt mindre for at hun vil ta noen skritt. Men samtidig rart at hun sier ja til å se på film sammen. Dersom moren din ikke får beskjed fra henne om det, er sjansene tilbake igjen

 

Film hos henne?

Lenke til kommentar

Er hun en kollega av moren din i tillegg, er sjansene litt mindre for at hun vil ta noen skritt. Men samtidig rart at hun sier ja til å se på film sammen. Dersom moren din ikke får beskjed fra henne om det, er sjansene tilbake igjen

 

Film hos henne?

 

Det er akkurat det. Hun er ikke dum akkurat, så skjønner nok at bare det å takke ja til filmkveld med meg er små-shabby, både i forhold til stillingen og hvem hun jobber med.

 

Så jeg sliter litt med å se at hun ikke skulle være interessert, samtidig som jeg er redd for å drite meg ut da.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...