Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

det har vel hendt, men ytterst sjeldent.

Grunnen til at hun er intr i sex med en unggutt i det hele tatt er nok fordi hun ikke kan få barn lengere og føler seg gammel

 

Anonymous poster hash: c17d0...d1c

 

Det må bli kunstig befruktning isåfall

Lenke til kommentar

Du skrev jo at du rapporterte meg TS!

Du har rett. Hva jeg gjør når jeg er femti spiller liten rolle for deg. Damene du er hypp på vil være 80 år når den gang kommer så jeg får deg nok desverre aldri.

 

Hvis hun ikke er ferdig med overgangsalderen så kan hun fremdeles bli gravid. Siden hun er 50 er vel oddsen stor for at hun er midt oppi det. Tegn som er sikre som banken er bla hvis hun har vonde ledd, angst, hjerteklapp, blæreproblemer, skiftende humør, tørre slimhinner (her kommer også skjeden inn) og svettetukter.

 

Så ta med kondomene. ...Og en tube glidemiddel.

Enjoy.

:)

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Smart. Hvis hun vil prøve uten klasker du kondomene på bordet og sier "No glove, no love!"

 

Kan være mye annet svineri hun har som kondomene beskytter mot, annet enn barnebidrag.

 

Av nyskjerrighet siden jeg aldri klarer forstå det selv. Hvorfor i all verden tenner du på kvinner som vokste opp på 60 tallet når du bare er tyve sjøl? Hun kan være både mor og bestemor for alt du vet.

Vel har jeg blitt sjekka opp av flere femtiåringer før, senest under ett julebord nå i desember, men det har da ALDRI vært ett alternativ å ligge med noen av dem!:S

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du skrev jo at du rapporterte meg TS!

Du har rett. Hva jeg gjør når jeg er femti spiller liten rolle for deg. Damene du er hypp på vil være 80 år når den gang kommer så jeg får deg nok desverre aldri.

 

Hvis hun ikke er ferdig med overgangsalderen så kan hun fremdeles bli gravid. Siden hun er 50 er vel oddsen stor for at hun er midt oppi det. Tegn som er sikre som banken er bla hvis hun har vonde ledd, angst, hjerteklapp, blæreproblemer, skiftende humør, tørre slimhinner (her kommer også skjeden inn) og svettetukter.

 

Så ta med kondomene. ...Og en tube glidemiddel.

Enjoy.

:)

Heh rapporterte han deg? Når det eneste dere gjør er å hjelpe han? Snakk om utaknemlig trådstarter...

Lenke til kommentar

Smart. Hvis hun vil prøve uten klasker du kondomene på bordet og sier "No glove, no love!"

 

Kan være mye annet svineri hun har som kondomene beskytter mot, annet enn barnebidrag.

 

Av nyskjerrighet siden jeg aldri klarer forstå det selv. Hvorfor i all verden tenner du på kvinner som vokste opp på 60 tallet når du bare er tyve sjøl? Hun kan være både mor og bestemor for alt du vet.

Vel har jeg blitt sjekka opp av flere femtiåringer før, senest under ett julebord nå i desember, men det har da ALDRI vært ett alternativ å ligge med noen av dem!:S

Johnny Depp er også født på 60-tallet.. Visst dama holder seg like bra, er det ikke noe spørsmål.

johnny_depp1_300_400.jpg

 

edit: typo.

Endret av rockPaperScissors()
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...