Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener fortsatt han må få frem til jul. Han (og Woodward) burde få en sjanse på å rette opp det ræva overgangsvinduet i fjor sommer, men bare én sjanse. Da har han muligheten til å bevise i hvor stor grad det er han selv og teamet eller spillerne som feiler. Ligger vi ikke og lurer i toppen til jul bør det være slutt, men jeg synes vi bør være en klubb som støtter laget og manageren uansett, og heller retter skytset mot styret.

 

Om jeg har trua? Aner ikke.

 

Er sjelden enig med Roy Keane, men han har gode poenger her http://www.united.no/nyhetsarkiv/keane-gi-ham-tid/

Lenke til kommentar

Jeg bare skjønner ikke at Everton er blitt et mye bedre lag uten sin kjære manager og sin beste spiller. Det tar absolutt det siste motet og håpet jeg har igjen fra meg. Jeg faller dypt når jeg ser hvordan de fremstår.

 

Tid? Han hadde 11 år i Everton på seg, og Roberto hadde 9 måneder - se forskjellen. Ja, gi han tid - han har bevist før at han ikke får til en dritt. Jeg er faen meg negativ for tiden.

 

Edit: På 9 måneder har jeg snudd totalt. Jeg var helt for Moyes, jeg mente at han måtte få tid uansett resultat. Problemet er bare at jeg ikke hadde en idé om hvor langt han skulle dra oss ned.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Mener fortsatt han må få frem til jul. Han (og Woodward) burde få en sjanse på å rette opp det ræva overgangsvinduet i fjor sommer, men bare én sjanse. Da har han muligheten til å bevise i hvor stor grad det er han selv og teamet eller spillerne som feiler. Ligger vi ikke og lurer i toppen til jul bør det være slutt, men jeg synes vi bør være en klubb som støtter laget og manageren uansett, og heller retter skytset mot styret.

 

Om jeg har trua? Aner ikke.

 

Er sjelden enig med Roy Keane, men han har gode poenger her http://www.united.no/nyhetsarkiv/keane-gi-ham-tid/

Han har hatt 2 overgangsvinduer og han har kjøpt en belgier som er elendig, og en spanjol vi ikke behøvde og som vi ikke bruker der han er best. Du er jo forbi naiv du.

 

Edit: Det Keane-greiene; Er du enig med det, da vet du at du er på bærtur. Det er som vanlig bare enda et stikk i siden til SAF fra Keane. Keane er og blir en patetisk grinebiter.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Tid er det han ikke må få! Vondt blir bare verre.

 

Ikke for å leke bezzerwizzer, men jeg visste jo at dette aldri kom til å gå fra starten av, det sier jo seg selv!!! La oss si du har jobbet i en bransje i mange år og ikke bare gjort det kjempebra, det du har gjort er helt i toppen innenfor ditt fagfelt på verdensbasis. Så skal du få en ny sjef, en kar som skal fortelle deg hvordan du skal gjøre jobben din. Denne karen er akkurat ferdig med utdanningen sin og har null arbeidserfaring whatsoever.

 

David Moyes (null titler) skal fortelle Wayne Rooney, Rio Ferdinand, Ryan Giggs, Juan Mata, Michael Carrick, Patrice Evra, Nemanja Vidic osv. som alle har ligatitler og CL-titler i bagasjen, HVORDAN DE SKAL GJØRE JOBBEN SIN. Det er jo ren fuckings galskap!

Lenke til kommentar

For min del spiller det ingen rolle at han ikke har vunnet noe før han kom til United. Pep Guardiola hadde vel heller ikke vunnet all verden før han tok over Barcelona?

 

Moyes:

Han spilte dritkjedelig fotball med Everton - og nå er vi blitt nøyaktig like kjedelig.

Han har ca. null karisma.

Pressekonferansene har tidvis blitt til komiske Alis time.

Laget spiller dårligere jo lenger han sitter i stolen, og han snakker om at han har "lots of ideas" han vil implementere. Hvorfor i helvette implenterer han ikke dem umiddelbart?

 

Taktikk og spillere han tar ut er ofte hårreisende. Vi skal spille kontringsfotball mot City, og starter med Fellaini, Mata, Carrick og Cleverley på midten.

Fellaini: Aldri kontret i hele sitt liv - har kanskje vært oppspiltspunkt når Everton har kontret.

Mata: Solgt fra Chelsea fordi han ikke passet til denne typen spillestil.

Carrick: Kan forsovet slå pasningen, men ikke forvent at han fosser fram med laget.

Cleverley: Tja. Klarte seg greit for min del. Så ut som eneste midtbanespiller som skjønte hvordan man kontrer.

 

Hele benken så ut som et bedre kontringslag enn vi satte utpå:

Kagawa, Young, Valencia, Fletcher, Chicharito og Büttner.

Lenke til kommentar

For min del spiller det ingen rolle at han ikke har vunnet noe før han kom til United. Pep Guardiola hadde vel heller ikke vunnet all verden før han tok over Barcelona?

 

??

 

Lenke til kommentar

Men kjære vene.. Samma om han tok det som spiller eller trener, og hva i all verden har Henning Berg med dette å gjøre? Jeg sier ikke at så lenge du har titler å vise til så blir du automatisk respektert av spillerne. Jeg sier at om du ikke har det, så har du null respekt hos spillerne, med mindre du har en helvetes bra karakter. "Skal den karen der, med null titler, fortelle MEG, med haugevis av titler, hvordan JEG skal gjøre jobben min?". Pep var i tillegg til titlene han har å vise til en respektert mann i Barcelona da han tok over.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Jeg bare skjønner ikke at Everton er blitt et mye bedre lag uten sin kjære manager og sin beste spiller. Det tar absolutt det siste motet og håpet jeg har igjen fra meg. Jeg faller dypt når jeg ser hvordan de fremstår.

 

Tid? Han hadde 11 år i Everton på seg, og Roberto hadde 9 måneder - se forskjellen. Ja, gi han tid - han har bevist før at han ikke får til en dritt. Jeg er faen meg negativ for tiden.

 

Edit: På 9 måneder har jeg snudd totalt. Jeg var helt for Moyes, jeg mente at han måtte få tid uansett resultat. Problemet er bare at jeg ikke hadde en idé om hvor langt han skulle dra oss ned.

 

lol, Moyes fikk ting store ting med Everton. De lå på 9-12.plass når han tok over. Så ble de stabilt på 5-6.plass og fikk til og med 4.plass og CL kvalikk et år.

 

Det gjorde han med et latterlig lavt overgangsbudsjett.

 

Martinez kom inn og tok over en meget god tropp og har også gjort ting riktig.

 

Se hva Martinez gjorde med sin forrige klubb, hvor spiller de i dag?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

Jeg bare skjønner ikke at Everton er blitt et mye bedre lag uten sin kjære manager og sin beste spiller. Det tar absolutt det siste motet og håpet jeg har igjen fra meg. Jeg faller dypt når jeg ser hvordan de fremstår.

 

Tid? Han hadde 11 år i Everton på seg, og Roberto hadde 9 måneder - se forskjellen. Ja, gi han tid - han har bevist før at han ikke får til en dritt. Jeg er faen meg negativ for tiden.

 

Edit: På 9 måneder har jeg snudd totalt. Jeg var helt for Moyes, jeg mente at han måtte få tid uansett resultat. Problemet er bare at jeg ikke hadde en idé om hvor langt han skulle dra oss ned.

 

lol, Moyes fikk ting store ting med Everton. De lå på 9-12.plass når han tok over. Så ble de stabilt på 5-6.plass og fikk til og med 4.plass og CL kvalikk et år.

 

Det gjorde han med et latterlig lavt overgangsbudsjett.

 

Martinez kom inn og tok over en meget god tropp og har også gjort ting riktig.

 

Se hva Martinez gjorde med sin forrige klubb, hvor spiller de i dag?

 

Du kan ikke en gang prøve å skylde på Martinez for at Wigan rykket ned. Da må du heller se på hvor jævla mye dyktigere han har vært enn Moyes og Wenger (bare for å nevne et navn) de siste 11 årene.. Han vant FA cupen med WIGAN. Det er stort det :)

Lenke til kommentar

 

Fantastisk kommentar fra Klopp i den artikkelen

 

"Shinji Kagawa is one of the best players in the world and he now plays 20 minutes at Manchester United - on the left wing! My heart breaks. Central midfield is Shinji's best role. He's an offensive midfielder with one of the best noses for goal I ever saw."

 

Klopp, vær så snill og ta over United :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...