Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Heller klovn enn idiot er må min mening....

Bra dere ikke gjør slikt da ''Adnan verdens beste 17åring EVER''

Ser du ikke forskjellen???

 

Dette utsagnet stemmer jo :D

 

Stemmer disse også?

 

''Rvp er bedre enn Suarez''

'' De Gea er bedre enn Mignolet''

''Welbeck(!!) er bedre enn Sturridge''

''Celverly er bedre enn Wilshere''

 

(ier ikke at alle er feil, men at ALLE supportere(minus Benjo) ser sitt lag i roserødt lys

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så er det STOR forskjell på å si "denne spilleren er bedre enn den spilleren" og "vi har verdens beste i den posisjonen og den og den og den og den og den" osv. Og det er ikke uvanlig fra en pool supporter. Snarere tvert imot, det er normaltilstanden til en god del av dem.

Lenke til kommentar

Stemmer disse også?

''Rvp er bedre enn Suarez''

'' De Gea er bedre enn Mignolet''

''Welbeck(!!) er bedre enn Sturridge''

''Celverly er bedre enn Wilshere''

 

(ier ikke at alle er feil, men at ALLE supportere(minus Benjo) ser sitt lag i roserødt lys

 

 

 

RvP var bedre enn Suarez helt frem til september/oktober i fjor. Kan ikke huske at noen har påstått noe annet siden den tid. De Gea er forøvrig helt på høyde med Mignolet.

 

De andre har jeg sett svært lite til her på forumet, men Welbeck var klart bedre enn Sturridge før Sturridge gikk til Liverpool. Etter klubbskiftet har det vært nivåforskjell på dem, men i andre retningen.

Endret av Stonemeister
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Liverpool hadde flere "verdens beste" spillere i gitte posisjoner den våren. Macherano, Alonso, Torres og Gerrard. Vi slo United 4-1 på OT og Real Madrid ble knust på Anfield Road.

 

Men hvis du ser på forumet denne sesongen så er vel bare Suarez nevnt i det åndedraget.

 

Dog har United fans skrevet og vært enig i det Danielzu skriver.

 

Welbeck > Sturridge

RVP > Suarez

Fletcher > Gerrard

Young > Coutinho

Januzaj > Sterling

Cleverly > Henderson

 

Det er noen av eksemplene siden 1.sept 2013.

 

Samt at ingen Liverpool spillere kunne spilt seg inn på United.

Dette virker jo som veldig logiske brister utifra resultater og prestasjoner på banen.

 

Selv synes jeg det er et gjennomgående greie at flere united fans skryter opp egne spillere og ned andres. Ikke noe galt i det, men bare en observasjon.

 

Januzaj v Sterling er jo et glimrende eksempel. Liverpool fans skriver at Sterling er best nå og Januzaj har mer potensiale. United fans flest i tråden mener Januzaj er bedre nå, i morgen og for alltid.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Det er lov å påpeke at en mening er fullstendig idiotisk. Hvor grensen går på idioti og trolling er ikke alltid så lett. Og L'pool fans troller jo alt irl("vi har verdens beste spillere i alle posisjoner"), så skjønner han godt.

 

Nåja det er rette ræva som fiser, det finnes noen som holder med ditt lag som ikke er bedre. Og ja Reina var jo verdens beste keeper en stund :D.

Lenke til kommentar

 

 

Heller klovn enn idiot er må min mening....

Bra dere ikke gjør slikt da ''Adnan verdens beste 17åring EVER''

Ser du ikke forskjellen???

 

Dette utsagnet stemmer jo :D

Stemmer disse også?

 

''Rvp er bedre enn Suarez''

'' De Gea er bedre enn Mignolet''

''Welbeck(!!) er bedre enn Sturridge''

''Celverly er bedre enn Wilshere''

 

(ier ikke at alle er feil, men at ALLE supportere(minus Benjo) ser sitt lag i roserødt lys

Du glemmer nå massene som ser på laget sitt med normalt lys.

 

Når du nå tuller deg til på denne måten så får eg svare da.

 

Degea hadde eg valgt foran mignolet 100 av 48 ganger.

 

Welbeck VAR på det daværende tidspunkt bedre, men ER det ikke lenger. Her er det bøying av verb som er trikset.

 

Cleverley og wilshere er vel kroneksemplet på to store talenter som den ene blomstrer litt mens den andre er død som kona sine blomster.

 

Rvp Vs suarez har eg skrevet om så mange ganger.

 

At du faktisk er så fjern og tar fram staurgamle påstander som ikke stemmer lenger er igrunn litt overraskende, eller.... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er lov å påpeke at en mening er fullstendig idiotisk. Hvor grensen går på idioti og trolling er ikke alltid så lett. Og L'pool fans troller jo alt irl("vi har verdens beste spillere i alle posisjoner"), så skjønner han godt.

Idioti? Finn idiotien her;

 

a) United har 4p og 0 baklengs på to siste kamper i PL (begge bortebane)

 

b) United har vist bedre takter med de 6 førstevalgene til Moyes offensivt en tidligere

 

c) dette kan man bygge videre på

Lenke til kommentar

Herregud, går tydligvis ikke an å diskutere ting.

 

Dere har 4p og 0 baklengs siste to kampene i ligaen, jeg sier at jeg tror Moyes og United vil bygge videre på dette. Hvis dere er uenig, så greit nok. Ikke kall det trolling fordi andre har en annen mening en deg.

 

Det er jo litt facistisk og en rimelig ekkel ideologi ESSP. Hvis du ikke ønsker å være på et forum der folk kommer med andre meninger, så meld deg inn i Vigrid eller noe.

Hvis du faktisk mener det du skriver bokstavelig talt, skal jeg unnskylde meg for å beskylde deg for trolling. Jeg er verken facist eller tilhenger av Vigrid, så vet du det.

 

Jeg er totalt uening i deg, og skal svare på hvorfor under neste sitat:

 

 

 

a) United har 4p og 0 baklengs på to siste kamper i PL (begge bortebane)

 

b) United har vist bedre takter med de 6 førstevalgene til Moyes offensivt en tidligere

 

c) dette kan man bygge videre på

 

1) Ja, "hurra". Etter to kamper der vi har spilt ok dreit vi virkelig på draget mot Olympiakos - kanskje spilte vi den verste kampen i år. Ikke noe fremgang, heller en stor tilbakegang etter at vi har vært i kjempeform i Europa i år. Vi hadde også en ganske bra andreomgang mot Swansea etter at Kagawa ble flyttet inn i 10er rollen tidligere i januar, for så å drite på draget igjen. Vi spilte 10 eller 12 kamper i høst der vi ikke tapte, for å så gå på en smell. Jeg tror du "synser" bedring siden du er en av få som ser det, derav min kommentar om trolling.

 

2) Du sier at vi spiller bedre offensiv fotball. Du må gjerne lete og finne fram "bevisene" fra youtube eller andre steder de har videomateriale. At Mata har gjort noe bra, eller at Rooney har sendt av gårde en bra pasning som første til mål - betyr ikke at vi har bedre offensive takter. Vi spiller enda alt for simpel fotball med alt for lite bevegelse. Ut på kant og legg inn (gjerne uten å se etter medspillere... Young)..

 

RVP og Rooney sentrer ikke til hverandre, noe som igjen fører til absolutt 0 (NULL) kjemi mellom spissene våre - der kan du bare titte på hvor jævlig bra Sturridge og Suarez fungere i lag, sånn skal det være.

 

 

3) Her skal du få rett. Det går faktisk ikke ann å synke lavere enn det vi har gjort. Fotballen kan faktisk ikke bli værre, så jeg tror også på bedring. Men ikke fordi vi har prestert bra de siste kampene.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

 

Stemmer disse også?

''Rvp er bedre enn Suarez''

'' De Gea er bedre enn Mignolet''

''Welbeck(!!) er bedre enn Sturridge''

''Celverly er bedre enn Wilshere''

 

(ier ikke at alle er feil, men at ALLE supportere(minus Benjo) ser sitt lag i roserødt lys

 

 

 

 

 

De andre har jeg sett svært lite til her på forumet,

Og hvor ofte her på forumet komme Liverpool med ''verdens beste-spielet''? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...