Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moyes har bare fått startet 1 kamp med de spillerne jeg nevnte.

 

Selv tror jeg det laget vil vise andre takter en det som har vært vist frem til Arsenal kampen.

 

PS! Jeg snakker om formen siden da, ikke før.

Men igjen sier du noe annet enn realiteten. Vi ble regelrett knust av Olympiakos, og den kampen var etter de to kampene du nevner = En dalende formkurve.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Herregud, går tydligvis ikke an å diskutere ting.

 

Dere har 4p og 0 baklengs siste to kampene i ligaen, jeg sier at jeg tror Moyes og United vil bygge videre på dette. Hvis dere er uenig, så greit nok. Ikke kall det trolling fordi andre har en annen mening en deg.

 

Det er jo litt facistisk og en rimelig ekkel ideologi ESSP. Hvis du ikke ønsker å være på et forum der folk kommer med andre meninger, så meld deg inn i Vigrid eller noe.

Lenke til kommentar

Det er lov å påpeke at en mening er fullstendig idiotisk. Hvor grensen går på idioti og trolling er ikke alltid så lett. Og L'pool fans troller jo alt irl("vi har verdens beste spillere i alle posisjoner"), så skjønner han godt.

I 2009, da vi hadd et meget sterkt lag. Ellers så er det Unitedkidza som sier det mest :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ler meg ihjel av Man Utd-fansen for tiden. Satser på at resultatene i FAC også går deres vei så får dere EL neste år med 7. plass.

 

Klovnemanager, klovnesupportere, klovneklubb. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...